خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما

 

یکی از کامل ترین و دقیق ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما به شکل آنلاین متعلق به آژانس هواپیمایی سام سیر است. این سامانه به طور کامل مسیرهایی که تردد در آنها زیاد است به شکلی مطلوب در اختیار مشتریان قرار داده و همین طور با صرف کمترین زمان برای جستجو، اطلاعات کلیه خطوط پرواز خارجی و پروازداخلی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. علاوه بر این موارد مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق این سامانه اقدام به خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین کنند و همین طور از بلیط های سیستمی و چارتری به آسانی مطلع شوند.  

 

💺 خرید بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما

 

در عصر امروز همان طور که می‌دانید رفت و آمد در خیابان‌های شهر به دلیل ترافیک، بسیار خسته کننده و سخت است. آژانس هواپیمایی سام سیر خرید بلیط هواپیما را برای شما آسان‌تر کرده و دیگر نیازی به حضور در آژانس هواپیمایی برای خرید بلیط هواپیما ندارید. مشتریان عزیز به راحتی می توانند وارد سامانه مربوطه شوند و بلیط هواپیما خود را رزرو کنند.

 

سیستم موجود در این سامانه این امکان را به کاربران خود می‌دهد که ارزانترین بلیط هواپیما را در پرواز خارجی یا پرواز داخلی انتخاب و رزرو کنند.

 

✈️ رزرو بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما

 

برای خرید بلیط هواپیما از سامانه آنلاین سام سیر، تنها بایستی به تب خرید بلیط هواپیما رفته و بعد از پر کردن اطلاعات مبدا و مقصد و نوع پرواز و اطلاعات شخصی و ... مبلغ بلیط هواپیما را به صورت الکترونیکی پرداخت کند، سپس می تواند بلیط تک را از طریق پست درب منزل دریافت کند یا آن را پرینت بگیرد.

 

تمامی این مراحل به راحتی و به سرعت انجام میگیرد به این صورت که :

ابتدا پرواز مورد نظر را جستجو می‌کنیم، سپس آن را انتخاب و رزرو می‌کنیم.

   

خرید بلیط هواپیما

 

هنگام خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی باید به چند مورد حائز اهمیت دقت نمایید.

اولین نکته این است که به نوع بلیط تک (سیستمی یا چارتری) توجه کنید.

دومین مورد که مهم تر از اولین مورد است، نام ایرلاین است.

خرید بلیط هواپیما

 

رزرو بلیط خارجی و بلیط داخلی

 

توجه داشته باشید که امروزه در اکثر آژانس‌های مسافرتی رزرو بلیط خارجی و بلیط داخلی وجود دارد اما نوع پرواز و خدماتی که در طول پرواز داخلی یا پرواز خارجی ارائه می دهند، حائز اهمیت است.

 

خرید بلیط برای پرواز داخلی

 

از جمله شهرهای بزرگ ایران که می‌توانند از بهترین مقصدها برای پرواز داخلی باشند؛ مشهد و کیش هستند که بیشترین فروش بلیط هواپیما در پرواز داخلی برای این دو شهر است. شما به راحتی می‌توانید از طریق سامانه فروش بلیط هواپیما آنلاین سام سیر برای خود و عزیزانتان بلیط هواپیما خریداری کنید.

بعد از مشهد و کیش،  شهر شیراز، اصفهان، کرمان، کرمانشاه و چندین شهر دیگر در رتبه‌های بعدی خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی قرار دارند. برای خرید بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی به بخش پروازداخلی در سامانه آنلاین سام سیر بروید.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما برای پرواز خارجی

 

اگر می‌خواهید به خارج از کشور سفر کنید باید به فکر خرید بلیط خارجی باشید. موردهای زیادی در سایت سام سیر وجود دارد که از جمله آنها  می‌توان بلیط هواپیما ایتالیا، فرانسه، تایلند، روسیه، دبی، مالزی را نام برد. با مراجعه به سایت می‌بینید که به راحتی می‌توان بلیط هواپیما برای پرواز خارجی رزرو کرد.

اگر می‌خواهید به خارج از کشور سفر کنید سعی کنید در زمان مناسب به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

رزرو بلیط پروازهای ارزان

 

دغدغه خیلی از مسافران و گردشگران قبل از سفر، هزینه بلیط هواپیما چه برای پرواز خارجی چه برای پرواز داخلی می‌باشد. از نکات مهم و مفید سایت سام سیر ارائه بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت‌ها است.

خرید بلیط هواپیما به شکل آنلاین برای شما این امکان را ایجاد می‌کند که با حوصله قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین قیمت را خریداری کنید.

 

انتخاب ایرلاین

 

انتخاب ایرلاین در هنگام  خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی

ایرلاین‌ها بستگی به پرواز داخلی یا پرواز خارجی و مقصد مورد نظر دارند که تاثیر مستیم در قیمت خرید بلیط هواپیما می‌گذارد.

 از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت سایت گردشگری سام سیر این است که می‌توان به راحتی ایرلاین‌های داخلی و خارجی را انتخاب کرد. لیستی از هزار ایرلاین در قسمت مربوطه سایت آمده است تا کاربران این امکان را داشته باشند به آسانی، انتخابی مناسب داشته باشند. یکی از مشکلات خرید بلیط تک این است که برخی ایرلاین ها فقط بلیط دوطرفه را می‌فروشند.

 

بلیط هواپیما چارتر

 

یکی از موارد مهمی که جزو خدمات گسترده سامانه آنلاین سام سیر است خرید بلیط هواپیما چارتری است. که امروزه طرفداران زیادی دارد چونکه هزینه آن نسب به سایر بلیط ها کمتر است و به سرعت خریداری می‌شود.

در این سامانه بلیط هواپیما چارتری طبق زمان و میزان متقاضی ارائه می‌شود که کاربران می‌توانند آن‌ها را رزرو کنند. در هنگام خرید بلیط هواپیما چارتری برای پرواز داخلی یا پرواز خارجی به زمان آن دقت کنید زیرا که این نوع بلیط ها کنسلی ندارند. مطمئن باشید که بلیط هواپیما چارتری از نظر خدمات پروازی هیچ کمبودی نسبت به سایر بلیط ها ندارند.

 

مزایای سیستم رزرواسیون آنلاین بخش پرواز

 

  1. خرید بلیط خارجی به هر کجای دنیا
  2. خرید بلیط داخلی به تمام شهرهای  داخل کشور
  3. خرید بلیط هواپیما با بیشتر از 1000 ایرلاین در همان لحظه
  4. خرید بلیط تک راحت و بدون دردسر در منزل یا محل کار
  5. مقایسه ی قیمت ها و خرید بلیط چارتری

 

برای پرواز خارجی، بلیط چارتر یا بلیط سیستمی؟

 

خرید بلیط هواپیما همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است. تفاوت های بسیاری در بلیط های سیستمی و چارتر وجود دارد که موجب شده است مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی و داخلی سردرگم شوند. در این مقاله سعی داریم شما را با این تفاوت‌ها آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی بلیط هواپیما مربوطه را خریداری کنید.

زمانی که می‌خواهید برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید این موضوع را درنظر داشته باشید که کودکان بین 12-2 سال می‌توانند از مزایای بلیط نیم بها بهره‌مند شوند. البته این موضوع تنها در خرید بلیط هواپیما از نوع سیستمی صدق می‌کند. بلیط چارتر این ویژگی را ندارد. بلیط سیستمی مزایای دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها می توان به استرداد بلیط اشاره کرد. هر فردی ممکن است بنابر دلایل مختلف از سفر خود پشیمان شود در این مواقع می توان به راحتی بلیط های سیستمی را کنسل کرد. با این کار تنها مبلغ کمی کسر می‌شود و مابقی به حساب شخص واریز می‌گردد.

شایان ذکر است که بلیط خارجی یا داخلی از نوع چارتر این ویژگی را ندارد و در صورت پشیمانی مبلغی به حساب شخص واریز نخواهد شد. در مقابل هنگام خرید بلیط هواپیما چارتر متوجه خواهید شد که این بلیط ها در کل دارای قیمت کم تری می‌باشند. داشتن نوسانات در بلیط چارتر از ویژگی‌های دیگر این بلیط می‌باشد. درمقابل بلیط سیستمی وجود دارد که دارای نرخ ثابتی می‌باشد. برای مثال اگر بلیط هواپیما خارجی و داخلی خود را تهیه نکرده باشید می‌توانید از بلیط های لحظه آخری چارتر استفاده کنید که هنگام نزدیک شدن پرواز ممکن است بنابر دلایل مختلف دارای قیمت پایین تری باشد. خالی بودن صندلی‌ها یکی از این دلایل می‌باشد. اما همیشه این روش پاسخگو نیست. توصیه می‌شود بلیط هواپیمای خود را درپرواز خارجی و داخلی به موقع رزرو کنید. قیمت بلیط دوطرفه معمولا از بلیط تک ارزان‌تر تمام می‌شود.

 

چه زمانی برای خرید بلیط هواپیما در پرواز خارجی و داخلی مناسب می‌باشد؟

 

اگر این اقدامات را انجام دهید می‌توانید بلیط هواپیما با قیمت کمتری خریداری کنید که از جمله این اقدامات می‌توان به خرید بلیط هواپیما در روزهای غیر تعطیل و عادی اشاره کرد. اگر می‌خواهید بلیط خارجی تهیه کنید به سراغ روزهای شنبه و یک شنبه نروید و سعی کنید خرید بلیط هواپیما را در روز چهارشنبه انجام دهید. از دیگر اقدامات می توان به خرید بلیط هواپیما نزدیک به پرواز اشاره کرد. تا شصت روز قبل از شروع پرواز تغییراتی در قیمت بلیط ها اعمال نمی‌شود و شما باید کمتر از این مدت تعیین شده به سراغ خرید بلیط هواپیما بروید. این مسئله بیشتر در بلیط خارجی و سفرهای طولانی صدق می‌کند.

 

کلاس‌های مختلف در انتخاب بلیط خارجی و بلیط داخلی

 

شما می‌توانید برای خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی خود از کلاس های اکونومی، بیزینس و فرست برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنید. کلاس اکونومی از همه ی کلاس ها مقرون به صرفه تر می باشد و به طور معمول برای سفرهای تفریحی ارائه می‌شود. بلیط بیزینس قیمت بالاتری نسبت به اکونومی دارد که قیمت های آن بر اساس خدماتی که ایرلاین های گوناگون به مسافران ارائه می دهند متغیر است. در درجه ی اول پرواز فرست کلاس است که همواره قیمت بالاتری نسبت به اکونومی و بیزینس کلاس دارد. در این پرواز خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می شود که معمولا سرمایه داران،مدیران کمپانی و دیگر افراد سرشناس از این پرواز استفاده می‌کنند.

 

بلیط هواپیما خارجی دبی

 

در میان پروازهای گوناگون اعم از پرواز خارجی و داخلی سفر به کشور امارات و شهر دبی طرفداران بسیاری دارد. این کشور در حاشیه ی خلیج فارس قرار دارد. هرساله گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به دبی سفر می کنند. این شهر در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است و روز به روز در حال پیشرفت می باشد. با تهیه ی بلیط هواپیما برای دبی شاهد آسمان خراش های زیبا، رستوران های بزرگ، مراکز خرید لوکس و پارک های آبی مهیج خواهید بود. هم چنین جزیره های مصنوعی بسیار زیبایی در خلیج فارس وجود دارد که با دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. همه ی این عوامل دست در دست یک دیگر داده و سالانه مسافران بسیاری را از ایران و کشورهای دیگر به خود جذب می کند.

 

بلیط هواپیما خارجی استانبول

 

شهر استانبول یکی از شلوغ ترین شهرهای ترکیه می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد. مردم ترکیه اکثرا مسلمان می باشند. جاذبه های بسیاری اعم از تاریخی و فرهنگی در این شهر وجود دارد که موجب شده است گردشگران بسیاری جذب آن شوند. از میان این جاذبه ها می‌توان به مسجد ایاصوفیه اشاره کرد که این مکان تاریخی طرفداران زیادی دارد. از نظر مسافتی نیز پرواز طولانی تجربه نخواهید کرد و با خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول سفری بی‌نظیر خواهید داشت.

خدمات سام سیر

  • صدور بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی و بلیط قطـار
  • خدمات اخذ ویزا
  • برگزاری چارتر ایرلاین های داخلی و خارجی
  • صدور بیمه نامه مسافرتی داخـلی و خارجی
  • رزرواسیون هتل در سراسر ایران و جهان به صورت آنلاین و گارانتی شده با امتیاز انحصاری
  • ارائه خدمات VIP,CIP
  • برگزاری و اجرای تورهای نمایشگاهی تخصصی داخلی و خارجی
  • مشاوره امور مسافرتی حتی در روزهای تعطیل
  • تورهای ورودی و اخذ ویزا
منو