شما عاشق اسپانیا می شوید!




 

 

 

شما عاشق اسپانیا می‌شوید!

 

اسپانیا یک کشور شگفت انگیز و عجیب و غریب با جنگ گوجه فرنگی، ماتادورها و مردمانی که گاوها آنها را در خیابان دنبال می کنند، مردمانی که در وسط روز کار خود را رها می کنند تا استراحت کنند. اگرچه ما مطمئن هستیم که شما به دلایل دیگری برای عاشق این معجزه مدیترانه نیاز ندارید، اما ما هفت دلیل داریم که توضیح می دهد چرا خرید بلیط هواپیما این کشور همیشه پر است! این مقاله سام سیر را قبل از سفر به اسپانیا دنبال کنید.

 

 

آنچه باید قبل از رزرو تور اسپانیا بدانید!

 

  • غــــذا

غذاهای اسپانیایی به سادگی شگفت انگیز است، آن هم فقط برای محصولات تازه و طعم های فوق العاده آن شناخته شده است. هرچند خیلی از اسپانیایی ها وسواس بیش از اندازه به غذای خود دارند، از طرف دیگر هم، یک جشنواره به نام La Tomatina دارند که طی آن تمام مردم در خیابان ها بی رحمانه با گوجه فرنگی به یکدیگر حمله می کنند.

 

 

خوزه آندرس (بازیکن فوتبال): اسپانیا ترکیبی شگفت انگیز از مردم، زبان، فرهنگ و غذا است، اما اگر یک مورد در بین تمام اسپانیایی ها یکسان باشد، عشق آنها به غذا و نوشیدنی است.

 

 

 

 

 

 

  • فوتبال

 

در بین سال های 2008 تا 2012 تیم ملی فوتبال اسپانیا دو مقام قهرمانی در اروپا به صورت پست سر هم بدست آورد و با پیروزی در جام جهانی به پایان رسید. استادیوم نیوکمپ در بارسلونا و و استادیوم سانتیاگو برنابئو در رئال مادرید از مشهورترین استادیوم های جهان هستند که سالانه توریست های زیادی برای بازدید از استادیوم و دیدن مسابقات داخل آن با تور اسپانیا مسافرت می کنند.

 

 

انریکه ایگلسیاس( خواننده مشهور): اگر اسپانیایی هستی، حتما باید فوتبال بازی کنی.

 

 

 

 

  • مردم اسپانیا

 

یک کلمه کافیه تا همه بدونیم چرا اینقدر عاشق اسپانیا هستیم: مردم اسپانیا، پرشور، دوستانه و سرگرم کننده هستند.

 

 

جورج اورل( نویسنده): من آرزو می کنم که یک خارجی تو اسپانیا باشم تا یک کشور دیگه. چقدر اینجوری دوست پیدا کردن تو اسپانیا راحته!

 

 

 

 

 

 

  • زندگی شبانه یا Night life

 

هر روز در اسپانیا توانایی تبدیل شدن به یک مهمانی و جشن را دارد - به جز تعطیلات آخر هفته که همیشه مهمانی و جشن برپاست! مردم اسپانیایی به اندازه گاوهایشان که می جنگند، انرژی برای بیرون ماندن و جشن برپا کردن تا دیر وقت را دارند.

 

 

ارنست همینگ وی: هیچ زندگی شبانه ای در اسپانیا وجود ندارد. آنها تا دیروقت بیدار هستند و دیر هم از خواب بیدار می شوند. این یک زندگی شبانه نیست بلکه این به تاخیر انداختن شروع روز هست.

 

 

 

 

 

  • مادرید – یکی از تاپ ترین شهرهای پایتخت در اروپا

 

هیچ شهری بر روی زمین زنده تر از مادرید نیست، یک مکان مبهم و گیج کننده است که انرژی محض و مطلقی در آن جریان دارد و پیام ساده ای دارد: این شهر واقعا می داند که چگونه زندگی می کند.

مادرید، پایتخت اسپانیا از سال 1562 در مرکز کشور اسپانیا واقع شده است و با توجه به موقعیت مرکزی آن و ارتفاع زیاد، آب و هوای مادرید با تابستان های گرم و زمستان سرد تعریف شده است.این شهر، شهری پر از جنب و جوش با بارها، کافه ها، دیسکو ها و کلاب های شبانه است که تا اواخر شب باز هستند. تعجب نکنید اگر چهار صبح در یک ترافیک گیر افتاده باشید ....

 

 

H o`Shea، اسپانیا، 1865: خدا شش روز کار می کندو روز هفتم استراحت می کند؛ اما مادریدی ها شش روز را استراحت می کنند و روز هفتم هم به تماشای گاو بازی می روند!

 

 

 

 

 

 

بارسلونا در یک نگاه!

 

شهر ساحلی جذاب با فرهنگ بی حد و مرز، معماری افسانه ای، شهری با بهترین غذاها و نوشیدنی ها – در سطح جهانی. بارسلونا، شهری که هرگز نمی خوابد و شهری که آنقدر در داخل خود جذاب است که باعث می شود ساحل زیبای La Costa Brava فراموش کنید.

 

 

بیشتر درباره تور بارسبونا بدانید!

 

 

آنتونی بوردین: شما خیلی سخت می تونید جایی بهتر از بارسلونا برای خوردن یک غذای لذیذ پیدا کنید، اینجا واقعا مرکز غذاهای خوشمزه است.

 

 

 

 

 

 

 

  • مایورکا

 

مایورکا، یکی از بهترین مقاصد تابستانی در اسپانیا، همه اینها را دارد: سواحل، تاریخ، هنر، کوه، باشگاه های شبانه و شهر قدیمی خوش منظره و زیبا. بیش از هفت میلیون گردشگر هر ساله به هتل های این منطقه می آیند، منطقه پالما د مایورکا محبوب ترین آنها است.

 

 

رافائل نادال: من در مایورکا زندگی می کنم و مطمئنم که جایی بهتر از مایورکا وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 


برای اطلاعات بیشتر تور اسپانیا روی این لینک کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو