هزینه‎های سفر به جزایر بالی (بخش دوم)




 

هزینه سفر تور بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با هزینه های سفر به بالی

 


هزینه یکی از موادر مهم در سفرهای خارجی میباشد و افراد زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که  داشتن آگاهی از میزان هزینهی تقریبی که نیاز است در طول سفرشان انجام دهند برایشان اهمیت زیادی برخوردار میباشد. بالی یکی از مقاصد گردشگری مهم و مشهور در اندونزی میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با تور بالی به این منطقه سفر میکنند.

 

با توجه به میزان اهمیت این مقصد گردشگری و همچنین میزان استقبالی که هموطنانمان نسب به سفر به این جزیره زیبا از خود نشان دادهاند و همچنین سفر صدها مسافر در طول سال با بلیط هواپیما به این جزیره سبب شده تا به ارائه برخی از هزینههای موجود در این منطقه از کشور اندونزی بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید در رابطه با این جزیره اطلاعات بیشتری را کسب کنید تا در طول سفرتان به آن با بلیط خارجی از مشکللات کمتری برخوردار شوید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

اقلام ضروری در سفر به بالی

 

 

گاها ممکن است در طول سفرتان سعی کنید تا به تهیه مواد اولیه خودتان مشغول به طبخ غذا شوید. برخی از مواردی که ممکن است برای تهیه غذا در طول سفرتان به این جزیره با تور بالی تابستان مورد نیازتان واقع شود را در ادامه به همراه قیمت حدودی آنها در اختیارتا قرار خواهیم داد. در این منطقه برای تهیه هر لیتر شیر 22702 روپیه را باید پرداخت نمایید. در جزیره بالی انواع مختلفی از نان وجود دارد که به صورت میانگین برای تهیه نانی با وزن 500 گرم در طول سفرتان با بلیط هواپیما به این جزیره نیاز است تا چیزی در حدود 16600 روپیه  هزینه کنید.

 

یک بسته تخم مرغ در آن 12 عدد از آن وجود دارد حدود 16380 روپیه و یک کیلوگرم گوجه فرنگی 15000 روپیه قیمت خواهند داشت. در صورتی که تمایل دارید در تهیه غذایتان در این سفر از سیب زمینی استفاده کیند نیاز دارید تا برای هرکیلوگرم از آن هزینهای حدود 21000 روپیه را پرداخت نمایید. پیاز در این جزیره با قیمت 25306 روپیه به ازای هر کیلوگرم در اختیار شما قرار داده خواهد شد. در صورتی که در طول سفرتان با بلیط خارجی به این جزیره زیبا نیاز به سیگار پیدا کردید میتوانید هر بسته سیگار مارلبورو  را با قیمتی حدود 21500 روپیه از مراکز فروش تهیه کنید.

 

 

هزینههای پرداختی جهت تفریح و ورودیها

 

 

با توجه به این که بالی یکی از جزیرههای مجمعالجزایر اندونزی میباشد بیشتر افرادی که با تور بالی به این منطقه سفر میکنند به تفریحاتی چون موجسواری و قایقرانی و انواع دیگری از تفریحات آبی مشغول خواهند شد. برای استفاده از خدمات مربوط به موجسواری و قایقرانی باید هزینهای حدود 135 الی 350 هزار روپیه را در طول سفرتان به این جزیره با بلیط هواپیما پرداخت نمایید.

 

در این منطقه انواع دیگری از تفریحات وجود دارد که میتوانید در طول سفرتان به سراغ آنها نیز بروید. کوهنوردی یکی دیگر از فعالیتهایی است که در این جزیره وجود دارد و علاقهمندان به این رشته ورزشی با پرداخت هزینهای بین 400 تا 900 روپیه به انجام این رشته ورزشی مشغول میشوند.

 

بانجی جامپینگ، غواصی و پاراگلایدر از تفریحات دیگری هستند که در این جزیره برای گردشگرانی که با بلیط خارجی ارزان قیمت به این منطقه از کشور اندونزی سفر کردهاند تعبیه شده است و برای استفاده کردن از آنها باید هزینهای حدود 1 تا 2 میلیون روپیه را به ازای هر نفر پرداخت نمایید.

 

هزینه سرویس موبایل

 

 

در صورت استفاده از سرویس تلفن همراه در جزیره بالی باید برای هر یک دقیقه مکالمه داخلی حدود 1000 روپیه  پرداخت کنید و در صورت استفاده کردن از اینترنت به ازای دسترسی به 60 مگابایت اینترنت نامحدود هزینهای برابر 686210 روپیه را باید پرداخت کنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو