فرهنگ مردم بالی و اندونزی (بخش دوم)




 

فرهنگ مردم بالی و اندونزی

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با فرهنگ مردم بالی و اندونزی

 

در کشور اندونزی بیش از 17 هزار جزیره زیبا و دیدنی وجود دارد که با تور بالی میتوانید از دیدنیترین جزیره موجود در این منطقه دیدن کنید. مجموع افرادی که در این جزایر زندگی میکنند به 200 میلیون نفر خواهد رسید. زبان رسمی که در این کشور وجود دارد مالایایی میباشد با این حال گویشهای مختلفی نیز در این منطقه وجود دارد که تعداد آنها به 300 گویش میرسد.

 

این تنوع سبب شده تا علاقهمندان به فرهنگ و گویش ملل مختلف برای آشنایی با آنها با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنند و به مطالعه زبان و گویشهای موجود در این منطقه بپردازند.

 

علاوه بر وجود گویشهای مختلف در میان مردم ساکن در این منطقه میتوانید نژادهای مختلفی را نیز مشاهده کنید. دین بیشتر افرادی که در اندونزی زندگی میکنند اسلام میباشد و این کشور دارای بیشترین مسلمانان جهان است.

 

فرهنگ این مردم به گونهای است با دیگران به راحتی ارتباط برقرار میکنند. این برخورد بقدری دوستانه میباشد که شما میتوانید در اولین برخورد خود را با اسم کوچک خود معرفی کنید. همین خونگرمی مردم این منطقه در جذب گردشگران که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند تاثیر چشم گیری داشته است.

 

از خصوصیات بارز مردمان این منطقه میتوان به مهمانوازی آنها اشاره کرد که بسیاری از توریستها برای وجود همین خصوصیت به خرید تور بالی ترغیب میشوند و یا با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به شخصه به این منطقه سفر میکنند.

 

در هنگام سلام و خداحافظی کردن تنها کافی است که دستان خود را تکان دهید و برای مواردی که با شخصی بسیار صمیمی شدید میتوانید با دست زدن به شانه آن شخص این حس صمیمیت خود را نشان دهید.

 

برای انجام حرکت باید از دست راستتان استفاده کنید. علاوه براین برای دادن و گرفتن چیزی نیز باید از دست راست استفاده کنید. برای دیدن فرهنگ موجود در میان مردمان این سرزمین میتوانید از تور بالی استفاده کنید و با پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید.

 

در مورد بوسیدن میتوان اینچنین گفت که اینکار بیشتر در میان بانوان در این منطقه رواج دارد تا آقایان تا زمانی که یکدیگر را به خوبی نشناسند از انجام این کار خودداری میکنند. نکته جالب توجه در برخی از مناطق این است که لمس کردن سر دیگران نوعی بی احترامی محسوب میشود.

 

در صورتیکه با تور بالی و یا با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید میتوانید با فرهنگ و آداب و رسوم این مردم بیشتر آشنا شوید. این مردم برای افراد سالمند احترام ویژهای را قائل هستند. نمونهای از این احترامات این است که زمانی فردی با فرد مسنی در حال صحبت است از بردن نام آن شخص به تنهایی اجتناب میکند. برای بکار بردن نام آقایان قبل از نام شخص از کلمه پاک یا باپاک استفاده میشود که دانستن آن زمانی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید ممکن است سودمند باشد.

 

اگر آن شخص خانوم باشد قبل از اسم آن شخص باید از کلمه ایبو استفاده کنند. ممکن است شخصی برای شما کاری را انجام دهد در اینصورت میتوانید با بکار بردن جمله تریما کاسی که به منظور قدردانی بکار برده میشود استفاده کنید.

 

زمانی که با خرید بلیط هواپیما بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید در صورتیکه قصد عکس گرفتن از شخصی را دارید بهتر است که از آن فرد اجازه بگیرید و این نشانه احترام گذاشتن شما به آن فرد خواهد بود. زیرا افرادی که در جزیره بالی ساکن هستند و هندو میباشند از این کار خوششان نمیآید و علاقهای به انجام اینکار ندارند. دلیل آنها برای انجام ندادن اینکار این است که معتقدند با عکس گرفتن روح فرد را با خود همراه میکنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو