مناسب‎ترین زمان برای سفر به بالی




 

زمان مناسب‎ برای سفر به بالی

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آسنایی با مناسب‎ترین زمان برای سفر به بالی

 

 

بالی منطقهای فوقالعاده دیدنی که سرشار از چشم اندازهای جادویی و مسحور کننده است که همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن زیباییهای موجود در این جزیره با تور بالی به این منطقه سفر میکنند تا نظارهگر زیباییهای موجود در این منطقه از نزدیک باشند.

 

این منطقه مانند بهشتی بر روی زمین میباشد که مناظر گردشپری طبیعب فراوانی دارد که مسافران برای دیدن آنها با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر میکنند و از گشت و گذار در این جزیره فوقالعاده نهایت لذت را میبرند. از مناطق طبیعی گردشگری در این منطقه میتوان به آتشفشانهای بلند که با انبوهی از درختان پوشیده شده است، سواحل ماسهای که در کنار دریا فیروزهای رنگ این جزیره قرار گرفته است و پاگواداها که نوعی از معابد مذهب بودا میباشد اشاره کرد.

 

بالی بدلیل داشتن آب و هوایی مناسب و بهره بردن از جاذبهها و مناطق گردشگری فراوان همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور بالی و تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند. علاوه بر اینها در منطقه برای گردشگران تفریحات و سرگرمیهای دیگری نیز در نظر گرفته شده است که گردشگران که با بلیط هواپیما به بالی سفر میکنند علاوه بر بازدید از مناطق و آثار گردشگری موجود در این جزیره به انجام تفریحات آبی و مفرح موجود در این منطقه بپردازند و سفری فوقالعاده را تجربه کنند.

 

زیبایی این منطقه بقدری است که از آنها به عنوان تصاویر بکار رفته بر روی کارت پستال استفاده میشود. هرچند بالی پایتخت کشور اندونزی نمیباشد اما بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان به قطب گردشگری در این کشور تبدیل شده است که گردشگران با تور بالی از سراسر جهان با بلیطه هواپیما به این منطقه سفر میکنند.

 

بسیاری از افراد این جزیره زیبا را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب میکنند و مطمئنا بالی بهترین گزینه برای این موضوع میباشد. این منطقه از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا میباشد که مسافران خارجی با بلیط خارجی به این جزیره سفر میکنند.

 

در بالی دو فصل بیشتر وجود ندارد و این فصلها، فصل خشک و فصل بارانی میباشند. در ادامه در مورد این دو فصل بیشتر خواهیم پرداخت تا در صورت علاقه به تهیه تور بالی در بهترین زمان اقدام بعمل آورید.

 

 

فصل خشک

 

این فصل که ماههای آپریل تا اکتبر را در برمیگیرد دارای آب و هوایی  گرم است که در این فصل هیچگونه باران و رطوبتی وجود ندارد. برای انجام فعالیتهایی چون هایکینگ، قایقرانی و آفتاب گرفتن این فصب ایده آل میباشد و مسافران میتوانند با تور بالی و خرید بلیط هواپیما در این فصل به این جزیره سفر کنند.

 

بدلیل اینکه بیشترین میزان توریست با بلیط هواپیما و بلیط خارجی در این فصل به بالی سفر میکنند در این فصل هزینههای سفر در این جزیره افزایش پیدا میکند ولی با این حال داغترین فصل توریستی در بالی میباشد.

 

در ماههای جولای و آگوست که به تاریخ شمسی 10 تیر تا 9 شهریور میباشند هزینه اتاقها شاهد جهشی بزرگ است پس در صورتیکه قصد سفر دارید زودتر اقدام به رزرو هتل بپردازید.

 

 

فصل بارانی

 

 

فصل بارانی در این جزیره از ماه نوامبر تا مارچ ادامه دارد. ممکن است وجود هوایی بارانی و رطوبت بالا دلایل کافی برای سفر نکردن و نخرید بلیط خارجی بالی باشد اما وجود همین دو فاکتور سبب کاهش قیمتها در این فصل شده است. در صورتیکه میخواهید با هزینهای بسیار پائین به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید و از دیدن آن لذت ببرید میتوانید در این فصل به این جزیره سفر کنید و سفری منحصر بفرد و کم هزینه را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

البته در ماه ژانویه میزان بارش باران در این منطقه کاهش پیدا میکند و یا حتی بارانی نمیبارد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو