معرفی بهترین و معروف‎ترین غذاهای بالی(بخش سوم)




 

معرفی غذاهای بالی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با معرفی بهترین و معروف‎ترین غذاهای بالی

 


در بین حدودا 17 هزار جزیرهای که در اندونزی وجود دارد میتوان به جرئت گفت که جزیره بالی زیباترین آنها میباشد که دارای جاذبههای گردشگری و تاریخی فراوانی است.  بالی که به بهشت زمین نیز شهرت دارد همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور بالی از سراسر جهان به این منطقه میآیند.

 

در بالی جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها بدلیل تبلیغات زیاد و رفت و آمد گردشگرانی که با پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند دستخوش تغییراتی شدهاند و دیگر آن بکری اولیه را ندارند. اما همچنان نواحی بکر و دست نخوردهای در این جزیره وجود دارد که مسافرانی که با پرواز داخلی و خارجی برای سفر این جزیره را انتخاب کردهاند میتوانند از آنها دیدن کنند.

 

در صورتیکه با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کردید میتوانید در کنار دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از چشیدن غذاهای لذیذی که در این منطقه طبخ میشود نیز لذت ببرید. در ادامه به معرفی معروفترین غذاهایی که در این جزیره طبخ میشود و مورد توجه گردشگران بسیاری که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است خواهیم پرداخت.

 

 

رول بهاری

 

این غذا که یکی از محبوتترین غذاهای طبخ شده در این منطقه میباشد مانند نامی که برای آنها در نظر گرفتهاند بسیار لذیذ بوده و از تزئین خاصی بهره میبرند.

 

گردشگران بسیاری که با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کردهاند با چشیدن طعم این غذای خوشمزه هیجان زده شدهاند. این غذا در کشورهای زیادی طبخ میشود اما دستور پخت آنها باهم متفاوت هستند و همین امر تفاوت مزههای این غذا در کشورهای مختلف میباشد.

 

این غذا که در بین اهالی بالی بسیار مورد توجه قرار دارد با نام لامپیا نیز شناخته میشود. در صورتیکه با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به بالی سفر کردید و از خوردن غذاهای ترد لذت میبرید پیشنهاد میشود از چشیدن طعم این غذا غافل نشوید.

 

شاید بتوان این غذا را مشابه سمبوسه دانست اما ترکیباتی که در تهیه آن مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین سسی که در کنار آن سرو میشود سبب شده تا این دو غذا به طور کلی دو غذای متفاوت از یکدیگر باشند. این غذا بدلیل طعم شگفت انگیزی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با تور بالی به این جزیره سفر میکنند قرار گرفته است. در طبخ این غذای خوشمزه از سبزیجات مخحتلف، گوشت مرغ چرخ کرده استفاده میشود که بعد از سرخ شدن در کنار سس چیلی و یا سس بادام زمینی سرو میشود.

 

 

گادو گادو

 

این کلمه که در فارسی به معنای مخلوط است برای این منظور به این غذا نسبت داده شده است زیرا این سالاد به شکلی ترکیبی تهیه میشود. این سالاد دارای مزهای دلنشین است که پیشنهاد میشود در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کردید حتما طعم دلنشین آن را بچشید. این غذا که یکی از شناخته شدهترین و خوشمزهترین غذاهای طبخ شده در این جزیره میباشد مورد توجه گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این سفر آمدهاند نیز قرار گرفته است. در بیشتر مواقع این سالاد به شکل سرد سرو میشود اما صورت تمایل میتوان بصورت گرم از آن استفاده کرد و جالب توجه است که در هردو حالت طعمی فوقالعاده دارد. افراد زیادی که با تور بالی به این سفر آمدهاند حتما در یکی از وعدههای غذایی خود از این غذای خوشمزه بهره میبرند.

 

در تهیه این سالاد و در دستور طبخ آن از لوبیا سبز، اسفناج، سیب زمینی، ذرت و لوبیا پخته شده استفاده میشود که با تخم مرغ آب پز  و پنیر توفوی سرخ شده ترکیب میشود ودر اختیار گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به دیدن این جزیره آمدهاند قرار داده میشود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو