تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (قسمت اول)




 

تفریحات آبی در بالی

 

تور بالی سام سیر

 

تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (قسمت اول)

 

بالی زیباترین جزیره موجود در اندونزی میباشد که به بهشت روی زمین شهرت پیدا کرده است و همه ساله هزاران نفر با تور بالی به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از نزدیک دیدن کنند. داشتن سواحل شنی با آبهای زلال و فیروزهای این جزیره را به یک مقصد گردشگری منحصربفرد تبدیل کرده است که مسافران میتوانند با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنند.

 

قیمت تور بالی

 

در این جزیره ورزشها و تفریحات آبی مختلفی برای گردشگران علاقهمند به این نوع فعالیتها در نظر گرفته شده است. نکته جالب توجه در ایم باره این است که برای لذت بردن از این نوع تفریحات نیازی نیست حتما شنا بلد باشید.در ادامه به معرفی برخی از تفریحات آبی که در این منطقه برای گردشگرانی که با تور بالی و با تهیه بلیط خارجی به این جزیره سفر کردهاند طراحی و ساخته شده است خواهیم پرداخت.

 

 

اسکوتر دریایی

 

اسکوتر دریایی یکی از لوازمی است برای انجام تفریحات آبی از آن استفاده خواهد شد. در صورتی که با تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنید میتوانید از این وسیله استفاده کنید. اسکوتر دریایی وسیلهای بسیار  جالب است که در هنگام استفاده از آن مانند دزد دریایی یک نفرهای به نظر خواهید آمد که در حال پیمودن دریا میباشد. استفاده از این وسیله نیازی به گذراندن دورههای خاصی نمیباشد و تمامی افرادی که به این منطقه با استفاده از بلیط خارجی سفر کردهاند میتوانند از آن استفاده کنند.

 

برای نفس کشیدن در عمق دریا در این وسیله از یک حبابی شیشهای استفاده میشود که از آن استفاده میکنید. تنها کاری که لازم است در طی انجام این فعالیت انجام دهید نفس کشیدن معمولی در زیر آب خواهد بود. در طراحی این وسیله تفریحی که افراد زیادی در سفرشان به این جزیره با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما از آن استفاده میکنند از حبابهایی با شیشههای بزرگ استفاده شده است تا وسعت دید گسترش پیدا کند و از کاربران از سفر آبی خود بیشترین لذت را ببرند.

 

با استفاده از این اسکوتر آبی میتوانید زیر آب با سرعت حداکثر دو کیلومتر بر ساعت حرکت کنید و تا عمق 20 متری دریا پایین بروید و این امر به شما اجازه خواهد داد تا برخی از صخرههای موجود در این عمق را از نزدیک نظارهگر باشید. این ورزش یکی از پرطرفدارترین وزرشهای ابی میان گردشگرانی است که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی سام سیر به این منطقه سفر میکنند.

 

استفاده از این وسیله بسیار آسان بوده است و مانند راندن یک موتور سیکلت میباشد. در طراحی این وسیله دستهای مانند دسته موتور معمولی وجود دارد که بر سمتی که بچرخانید به همان سمت حرکت خواهید کرد. پیشنهاد میشود در صورتیکه با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این جزیره سفر کردید حتما از این وسیله استفاده کنید و مطمئن باشید که تجربهای منحصربفردی را کسب خواهید کرد.

 

در این وسیله دستگیرههایی تعبیه شده است که با استفاده از آنها میتوانید سرعتتان را کاهش و یا افزایش دهید. برای کاهش و یا افزایش عمق مورد نظرتان نیز باید از همین دستگیرهها استفاده کنید. در صورتیکه با بلیط خارجی به این جزیره سفر کردید و از غواصی وحشت داشتید میتوانید با استفاده از این وسیله به آسانی به اعماق دریا بروید و لذت یک گردش آبی را احساس کنید. همانطور که گفته شد استفاده از این وسیله نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد و طراحی آن به شکلی بوده است که تقریبا تمامی افراد قادر به استفاده از این وسیله تفریحی باشند و از آن بیشترین لذت را ببرند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو