نکاتی که در سفر به جزیره بالی توجه به آنها ضروری است (بخش دوم)




 

نکات مهم برای سفر به بالی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با نکاتی که در سفر به جزیره بالی توجه به آنها ضروری است 

 

بالی زیباترین جزیره در منطقه اندونزی میباشد که دارای جاذبههای گردشگری بسیاری است و به همین دلیل همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با تور بالی به دیدن این منطقه زیبا خواهند آمد. در سفرهای خارجی توجه به برخی از نکات بسیار با اهمیت میباشد و سبب میشود که افرادیکه با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این گونه سفرهای میروند با مشکلات کمتری در سفر خود برخوردار باشند و از سفر خود بیشترین لذت را ببرند.

 

سفر به این جزیره نیز از این امر مستثنی نمیباشد و نکاتی در رابطه با سفر به این منطقه وجود دارد که افراد با رعایت کردن آنها زمانیکه با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند با چالشهای کمتری روبرو شوند.

 

 در ادامه به ارائه برخی نکات در رابطه با این سفر خواهیم پرداخت که با رعایت کردن آنها میتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

 

 

لباس مناسب به همراه داشته باشید

 

 

در این جزیره گاها ممکن است لباس ساحلی پیدا نکنید. در این جزیره رستورانها و کافههای بسیاری وجود دارد که در آنها مراسمهای مختلفی برگذار خواهد شد که در آنها از لباسها محلی استفاده میشود. بهتر است در صورتیکه قصد دارید در سفر خود به بالی در این گونه مراسم شرکت کنید از خجالتی نبودنتان اطمینان داشته باشید.

 

 در صورتیکه میخواهید کمی از خجالتتان در این سفر کاسته شود بهتر است که در چنین مراسمی شرکت کنید و از آن لذت ببرید. همه ساله افراد زیادی با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی برای شرکت در این گونه مراسم به این جزیره سفر میکنند.

 

 

احترام به پوشش و آداب و رسوم مردم این منطقه

 

 

مردمی که در این جزیره سکونت دارند به اعتقادات و مذهب خود بسیار اهمیت میدهند وبه آن پایبند هستند. ممکن است در زمانیکه با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنید مردمی را ببینید که در حال انجام عبادت و یا اجرای مراسم مذهبی هستند بهتر است در این سفر به این افراد احترام بگذارید.

 

 در صورتیکه با ازدحام جمعیت روبرو شدید از راننده تاکسی نخواهید که از آنها پیشی بگیرد و یازمانیکه پیاده هستید سعی نکنید از میان آنها عبور کنید.

 

در صورتیکه پیاده در حال عبور از کنار این افراد هستید شلوار خود را بالا نگیرید زیرا این افراد این حرکت شما را نوعی بیاحترامی تلقی خواهند کرد. در برخی از روزها تمامی مردم خود را برای انجام مراسم خاص مذهبی آماده میکنند و در این زمان از لباسی خاص استفاده خواهند کرد. در صورت مواجهه با چنین شرایط بهتر است مودبانه رفتار کنید و به آنها احترام بگذارید.

 

 

مراقب حیوانات وحشی باشید

 

 

در این جزیره حیوانات وحشی بسیاری وجود دارند که ممکن است در نگاه اول بسیار دلنشین و جالب باشند و شما گاها در این سفرتان از آنها بخواهید که در کنارتان بنشینند. در سفر به بالی با استفاده از تور بالی و با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی توجه به این نکته که بسیاری از این حیوانات دچار بیماریهای گوناگونی چون هاری هستند بسیار اهمیت دارد.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور بالی وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

در این میان حیوانات موجود در این جزیره میمونها بدلیل دزدیهایشان بسیار بدنام هستند. در این جزیره سگهای ولگرد و خیابانی بسیاری وجود دارد که بهتر است از آنها دوری کنید. در این جزیره سازمانی وجود دارد که برای کمک به این نوع حیوانات میتوانید به آن مراجعه کنید و هرگز به شکل شخصی وارد عمل نشوید.

 

 

آشنایی با اصطلاحات

 

در این سفر آشنایی با برخی از اصطلاحاتی که در بین مردم این جزیره رایج است میتواند شما را در ایجاد رابطه صمیمی کمک کند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو