آشنایی با هتل هنگینگ گاردن دربالی (بخش دوم)




 

هتل هنگینگ گاردن بالی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

معرفی هتل هنگینگ گاردن دربالی

 

جزیرهای زیبا و بینظیر در مجموع 17 هزار جزیرهای که در کشور اندونزی وجود دارند به عنوان بهشت روی زمین در بین جهانیان شهرت پیدا کرده و آن را جزیره بالی مینامند. این جزیره که از جاذبههای گردشگری بسیاری بهره میبرد همه ساله مقصد هزاران مسافری است که با استفاده از تور بالی به این منطقه از جهان دیدن بعمل میآورند.

 

با توجه به توریستی بودن این منطقه هتلهای زیادی در این جزیره ساخته شدهاند که یکی از آنها هتل 5 ستاره هنگینگ گاردن میباشد که در این جزیره در حال ارائه خدمات هتلداری به گردشگرانی است که با استفاده از تور بالی  و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه به این جزیره سفر کردهاند.

 

 در ادامه به معرفی بیشتر این هتل 5 ستاره که یکی از بهترین هتلهای موجود در این جزیره میباشد خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی راهی این جزیره شدید در صورت تمایل برای اقامتتان از این هتل استفاده کنید.

 

خدمه این هتل که به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت هستند به زبانهای ژاپنی، فرانسوی، اندونزیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی قادر به صحبت کردن میباشند و با استفاده از هرکدام از این زبانها میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و نیازتان را به آنها بگویید.

 

 در صورتیکه میخواهید در این هتل 3 ستاره اقامت داشته باشید میتوانید برای دریافت اتاق از ساعت 14 به بعد اقدام کنید و برای تحویل اتاق در پایان سفرتان باید ساعت 12 از اتاقتان خارج شده و آن را تحویل دهید.

 

امکاناتی که در این هتل برای مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند ارائه میشود بسیار متنوع و با کیفیت میباشد. یکی از جذابترین و پرطرفدارترین تفریحاتی که مسافران میتوانند در این هتل از آن استفاده کنند شنا کردن در استخر روبازی است که در این هتل وجود دارد و واقعا لذت بخش میباشد.

 

استخری که در این هتل وجود دارد یکی از منحصربفردترین استخرها در جهان میباشد که احتمالا تصاویر زیادی را از آن در فضای اینترنت دیدهاید. این استخر به عنوان بهترین استخر شنا جهان توسط یکی از مجلههای مشهور انتخاب شده است.

 

برای طراحی این استخر بینمظیر از معماری متخصص و مجرب استفاده شده است که واقعا یک اثر خارقالعاده بوجود آورده است که چشم اندازی بینظیر به جنکلهای اندونزی نیز دارد. پیشنهاد میشود در صورتیکه با استفاده از تور بالی و تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید حتما برای اقامتتان از این هتل استفاده کنید.

 

 باغهایی در اطراف این هتل قرار دارد که میتوانید در آنها به قدم زدن بپردازید و سفارش دهید تا تجهیزات باربیکیویی که در این فضا موجود میباشد را برایتان آماده کنند تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صورتیکه میخواهید از این امکانات استفاده کنید باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

 

علاوهبر این میتوانید از تفریحات دیگری که در این هتل در اختیار گردشگرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده میشود نیز استفاده کنید تفریحاتی چون:

 

دوچرخه سواری در فضای سبز موجود دراین هتل که به شکلی رایگان در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد، اسب سواری که باید برای انجام آن هزینهای اضافه پرداخت شود، طبیعت گردی با استفاده از تورهایی که توسط این هتل انجام و ارائه میشوند و استفاده از کتابخانه که به شکلی رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفته شد. این هتل را به جرعت میتوان بهترین هال موجود در این منطقه دانست.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو