آشنایی با هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت در بالی




 

آشنایی با هتل های بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت در بالی

 

بالی از مهمترین مناطق گردشگری در جهان میباشد که همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور بالی برای دیدن جاذبههای گردشگری و طبیعی این جزیره به این منطقه سفر میکنند. با توجه به توریستی بودن این منطقه در آن هتلهای فراوانی وجود دارد که به ارائه خدمات هتلداری به مسافرانی که با تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کردهاند مشغول هستند.

 

یکی از این هتلها که دارای 5 ستاره میباشد و از بهترین هتلهای موجود در این منطقه به حساب میآید هتل لاگونا لاکچری میباشد. در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری وجود دارد که در صورت سفر به این جزیره با تور بالی و از طریق تهیه بلیط خارجی میتوانید لحظاتی منحصربفرد را در این هتل سپری کنید.

 

 

خدماتی که در این هتل ارائه میشود

 

گردشگرانی که با تهیه بلیط ارزان هواپیما این جزیره را برای تفریح و گذراندن تعطیلات انتخاب کردهاند و برای اقامت به این هتل مراجعه کردهاند میتوانند از اینترنت بیسیم پرسرعتی که در تمامی نقاط هتل در دسترس است استفاده نمایند. در این هتل برای افراد ناتوان و کمتوان نیز تدابیری اندیشیده شده است و برای راحتی آنها در قسمتها مورد نیاز رمپ ویلچر و میلههای کمک کننده در سرویسهای بهداشتی استفاده شده است. این هتل به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی که با تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کردهاند از این هتل برای اقامت خود استفاده میکنند.

 

در هتل لاگونا میز پذیرش به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت میباشد و در هر ساعت شبانه روز در صورت نیاز میتوانید به آن مراجعه کنید. در این هتل انبار چمدان وجود دارد که در صورت نیاز در اختیار مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط ارزان هواپیما و یا بلیط خارجی به این سفر آمدهاند قرار داده خواهد شد. خدمات تبدیل ارز یکی دیگر از خدماتی است که در این هتل میتوانید از آن بهرهمند شوید.

 

علاوهبر اینها در این هتل خدمات تور و بلیط نیز ارائه میشود که مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی سام سیر یا سایر آژانس ها به این سفر آمدهاند میتوانند با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند. راهنماهای گردشگری در این هتل در حال فعالیت هستند که میتوانید از آنها در مورد جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه و نحوه دسترسی به آنها سوالاتی بپرسید و آنها شما را برای دستیابی به پاسخ سوالاتتان یاری می‎‎کنند.

 

در هتل لاگونا فروشگاههایی وجود دارد که مسافران میتوانند در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند و در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را مرتفع سازند. در فروشگاه این هتل کالاهایی ارائه میشود که میتوان به عنوان هدیه و یا سوغاتی از آنها استفاده کرد.

 

برای افرادی که سفری کاری به این جزیره داشتهاند اتاقهای کنفرانس و جلسات در این هتل قرار داده شده است که این افراد با پرداخت هزینه اضافه میتوانند از این خدمات استفاده کنند. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز در این هتل 5 ستاره ارائه میشود که هزینه جداکانه دارند.ورود هرگونه حیوان خانگی به این هتل ممنوع میباشد.

 

از دیگر خدماتی که در این هتل به مسافران ارائه میشود میتوان به ترانسفرفرودگاهی اشاره کرد که با پرداخت هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت، حمل و نقل مسافران به سمت جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره که برای دسترسی به نوع خدمت باید هزینه اضافه پرداخت کنید، خدمات اجاره ماشین، پارکینگ که به شکل رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت، صندوق امانات و آرایشگاههای مردانه و زنانه که مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو