آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی (بخش دوم)




 

هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی

 


یکی از مقاصد گردشگری در جهان جزیره بالی میباشد که به بهشت روی زمین شهرت پیدا کرده است و در آن میتوانید انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی را مشاهده کنید. همه ساله هزاران گردشگری با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه از کشور اندونزی سفر خواهند کرد. با توجه به این که این جزیره به یکی از بهترین مکانهای کردشکری تبدیل شده است و افراد زیاد  برای دیدن جاذبههای موجود در آن به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد در این جزیره انواع مختلفی از خدمات گردشگری به مسافرانی که برای سپری کردن زمان خود با استفاده از تور بالی و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند ارائه خواهد شد.

 

در این منطقه هتلهای بسیاری را میتوان مشاهده کرد که به ارائه خدمات هتلداری به جهانگردان موجود در این منطقه خواهند پرداخت. یکی از هتلهایی که در این منطقه قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور بالی و از طریق تهیه بلیط هواپیما از آن برای اقامت خود استفاده میکنند هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت میباشد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت. در صورتیکه تمایل دارید با استفاده از تور بالی ارزان و تهیه بلیط خارجی به این منطقه از اندونزی سفر کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این هتل با ما همراه باشید.

 

 

امکانات ارائه شده در این هتل

 

در این هتل امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد. تنوع و تعداد این امکانات به شکلی میباشد که در صورت انتخاب آن برای اقامت در طول سفرتان به این منطقه از طریق تور بالی و با استفاده از بلیط هواپیما سام سیر باید زمان خودتان را به شکلی برنامهریزی کنید که زمان برای استفاده کردن از تمامی و یا بخش بیشتری از امکانات موجود در این هتل کم نیاورید. در این هتل 5 ستاره یک استخر بزرگ وجود دارد که در تمامی زمانها امکان استفاده از آن برای مسافران وجود خواهد داشت. این استخر برروی تراسی از جنس سنگ ساخته شده است که در کنمار آن صندلیهایی قرار گرفته است تا مسافران بتوانند در کنار آن به استراحت بپردازند. وجود آفتابگیرهایی سبب شده تا این منطقه از هتل مکان مناسبی برای گذراندن زمان استراحت تبدیل شود.

 

شهرت این هتل و کیفیت خدماتی که در این هتل به مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند به قدری زیاد میباشد که بیشتر مسافران به این جزیره برای اقامتشان به این هتل مراجعه خواهند کرد. برای انجام ورزش میتوانید به سراغ باشگاه بدنسازی موجود در این هتل بروید و از استودیوهای ورزشی که در آن وجود دارد استفاده نمایید. در این باشگاه میتوانید به انجام ورزشهایی چون ایروبیک و بدنسازی بپردازید. در این باشگاه پیشرفتهترین دستگاههای بدنسازی موجود میباشد که برنامه ورزشی نیز در آن ارائه خواهد شد. برای اینکه بتوانید از خدماتی که در باشگاه بدنسازی این هتل ارائه میشود بهرهمند شوید باید از ساعت 6 صبح الی 9 شب به این باشگاه مراجعه کنید.

 

بسیاری از مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند با دیدن خدمات بینظیر این هتل شگفتزده خواهند شد. در این هتل زمین تنیسی نیز در نظر گرفته شده است که مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند از آن استفاده کنند. این زمین تنیس از ساعت 6 صبح الی 9 شب در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد و این افراد میتوانند با استفاده از آن لحظاتی هیجان انگیزی را تجربه نمایند و لذت ببرند.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو