به تایلند خوش آمدید!




 

 

 

به تایلند خوش آمدید!

 

 

دوستانه، سرگرم کننده، فرهنگی و تاریخی. تایلند رنگ طلایی را، از معبدهای پر زرق و برق تا ساحل های گرمسیری تا لبخند مردمانش که همیشه آرامش بخش است، می تابد.تایلند به معنی «سرزمین آزاد» می باشد، که تنها کشور آسیای جنوب شرقی است که تحت استعمار هیچ کشور اروپایی نبوده است. درست بالای استوا و در شبه جزیره هندوچین که با میانمار، لائوس و کامبوج قرار دارد و تا مالزی هم ادامه دارد. قبل از رزرو تور تایلند سام سیر درباره جذابیت‌های این کشور بیشتر بدانید!

 

 

میزهای باشکوه غذا در تایلند

 

 

غذاهای تایلندی در سراسر دنیا طرفدار دارد و جنبه های بنیادی فرهنگ تایلندی را به نمایش می گذارد: سخاوتمندانه، گرم، با طراوت و آرام. غذای تایلندی بر اساس مواد تازه و محلی اش – ادویه های تازه و تند و غذاهای دریایی متنوع - شناخته شده است. منوی غذای تایلندی در چهار طعم اساسی می باشد: تند، شیرین، نمکی و ترش.اگر تور غذاخوری در تایلند برپا بشه برای خوردن نودل های خوشمزه در بانکوک باید به رستوران Noodle shacks بری، برای خوردن غذاهای دریایی خوشمزه پوکت و خوردن غذا در بازارهای خیابانی Burmese در شهر Mae Sot و  آموزش آشپزی تایلندی سادگی پشت ظاهر پیچیده غذای تایلندی را کاملا آشکار می کند.

 

 

غذاهای جذاب تایلندی را در این لینک بخوانید!

 

 

 

 

 


 

مزارع و جنگل ها  در تور تایلند

 

 

در میان شهرهای کوچک و بزرگ بهم ریخته تایلند، روستاهایی وجود دارند که ترکیبی از مزراع شالیکاری برنج، جنگل های گرمسیری و روستاهایی در نزدیکی مرز شهرها - که همگی به کشاورزی وابسته می باشند - هستند. در شمال، جنگل ها و مزارع در برابر رشته کوه های آبی رنگ با آبشارهای نقره ای رنگ قرار گرفته است. در جنوب، صخرهای آهکی همانند آسمان خراش های ماقبل تاریخ از زمین بیرون زده اند. در شمال شرقی تایلند در طول فصل بارندگی زمین ها به رنگ زمرد در می آیند که به خاطر رشته های نازک و سبز رنگ برنج زمین را فرش می کند.

 

 

 

 


 

فضاهای مقدس در تایلند

 

 

عالم الهی همیشه به این ملت بودایی نزدیک و محرم بوده است، و پرستش و دعا در همه جا و رنگارنگ وجود دارد. معبدهای درخشان و مجسمه های طلایی بودا هر دو مربوط به روستاها هستند و چشم اندازهای مدرن را نمایش می دهند. درختان بانیان باستان در پارچه های مقدس برای احترام به ارواح ساکنان پیچیده می شوند، معابد آورنده ثروت همانند خانه های محقر تزیین می شود ولی به خوبی بازارهای مجهز و مدرن امروزی می باشد.

مسافرانی که به تور تایلند می روند، مدیتیشن در شهر Chiang Mai، جشن های مذهبی در شمال شرقی تایلند و معابد زیرزمینی در Kanchanaburi و Phetchaburi و معابد شمال تایلند که در بالای کوه ها هستند، دیدن کنند.

 

 

 

 


 

شن و ماسه در بین انگشتان شما

 

 

با یک خط ساحلی طولانی و جزایر پر از جنگل که در آب های لاجوردی رنگ قرار دارد، تایلند برای یک هدونیست - کسی که معتقد است که پیگیری لذت، مهمترین چیز در زندگی است – و یک هرمیت – فردی که تنهایی را به عنوان یک پرستش و آیین مذهبی می داند – یک مسیر برای رسیدن به بهشت و فرار از دنیای مادی است. این بهشت (تور تایلند) منوهای مختلفی را ارئه می دهد: موج سواری ملایم در Ko Lipe، غواصی با نهنگ ها در Ko Tao، بالارفتن از صخره های دریایی کرابی، kiteboarding در هوآ هین، مهمانی در Ko Phi-Phi، پیدا کردن سلامتی در یک مقر سلامتی در Koh Samui و جشن در ساحل ها.

 

 

 

 


 

رتبه بندی ویژگی‌های کشور تایلند

 

  • چهارمین؛ در ماجراجویی
  • 52 مین کشور برای گرفتن شهروندی
  • 19 مین کشور برای تاثیرات مذهبی
  • 38 مین کشور کارآفرین
  • هشتمین کشور از لحاظ میراث فرهنگی
  • ششمین کشور مهاجر پذیر دنیا
  • 15 مین کشور برای سرمایه گذاری
  • 49 مین کشور از لحاظ قدرت جهانی
  • 30 مین کشور از لحاظ کیفیت زندگی

 

 

 

 

 


برای اطلاعات بیشتر تور تایلند به این لینک بروید!


 



نظرتان را بنویسید







منو