آشنایی با سواحل لومبوک در بالی(بخش دوم)




 

سواحل لومبوک بالی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

معرفی سواحل لومبوک در بالی

 

بالی زیباترین جزیره موجود در بین 17 هزار جزیرهای است که در اندونزی وجود دارد. همه ساله هزاران نفر برای دیدن این جزیره با استفاده از تور بالی به این منطقه سفر میکنند.

 

لومبوک منطقهای زیبا است که در نزدیکی این جزیره قرار گرفته است که در ادامه به معرفی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید در صورت تمایل به دیدن این منطقه زیبا در طول سفرتان نیز بروید و لحظات لذتبخشی را در آن سپری کنید.

 

 

 

جنگل میمونها

 

برای رسیدن به منطقه بنگسال راههای متفاوتی وجود که یکی از این راهها جادهای زیبا و سرسبز با چشماندازهای بینظیر میباشد که یک جاده تقریبا کوهستانی به حساب میآید. در صورتیکه از این جاده در حال استفاده هستید به منطقه میرسید که به جنگل میمونها شهرت دارد و این نام با توجه به تعداد میمونهای وحشی که در این جنگل در حال زندگی هستند برروی این جنگل گذاشته شده است.

 

گردشگران زیادی که با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند در طول سفرشان حتما از این جنگل زیبا و سرسبز دیدن میکنند.

 

در صورتیکه به این منطقه سفر کردید میتوانید در صورت تمایل به میمونهایی که در این منطقه در حال زندگی هستند غذا بدهید. در طول سفر به این جنگل بهتر است مراقب کیف و کولهپشتیتان باشید و به خوبی از آنها مراقبت کنید.

 

بسیاری از گردشگرانی که با تور بالی ارزان و با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این سفر آمدهاند با استفاده از اسکوتر به این سمت این جنگل روانه میشوند. در این منطقه تورهایی ارائه میشود که با استفاده از آنها میتوانید به دیدن این جنگل و تپههای مالیبو بروید.

 

 

کوتا

 

این منطقه از مناطق پرطرفدار و گردشگری موجود در این قسمت از بالی میباشد که برای دیدن آن هزاران مسافر با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. در این منطقه امکانات تفریحی بسیاری وجود دارد که گردشگران میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

 داشتن سواحلی زیبا و شنی این مکان را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است. در کوتا رستورانهای بسیاری وجود دارد که غذاهای باکیفیت و لذیذی را به گردشگران و مسافران ارائه میدهند.

 

 در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما از سام سیر و با انجام پرواز خارجی  به بالی سفر کردید پیشنهاد میشود حتما زمانی را برای دیدن این منطقه از بالی در نظر بگیرید.

 

 

ساحل ماون

 

ماون را میتوان زیباترین و آرامشبخشترین ساحل لومبوک دانست که دارای مناظر طبیعی دیدنی و فوقالعادهای میباشد. این ساحل با داشتن شنهای سفید و نرم و آفتایب دلچسبش میتواند در هر ساعتی از روز از شما اسقبال کند و ساعات خوش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 در این منطقه آبهای زلال و آبی رنگی وجود دارد که میتوانید در صورت تمایل به شنا و یا غواصی در آن بپردازید و لذت ببرید. گاها دریای این منطقه مواج خواهد شد که میتوان تا حدودی در آن به موج سواری بپردازید.

 

برای رسیدن به این ساحل نیازی نیست مسافت زیادی را طی کنید و به راحتی میتوانید با استفاده از اسکوتر به آن دسترسی پیدا کنید.

 

 

سلانگ بلانک

 

 

این ساحل یکی از بهترین مکانها برای شنا کردن میباشد. داشتن آبی زلال با عمق کم و هچنین پهناور سبب شده این منطقه به یکی از بهترین مناطق برای شنا کردن تبدیل شود. این ساحل برای موج سواری نیز منطقه بسیار مناسبی میباشد که میتوانید در طول سفر از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو