معرفی بهترین و معروف‎ترین غذاهای بالی




 

بهترین غذاهای بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین و معروف‎ترین غذاهای بالی

 

در کشور اندونزی چیزی حدود 17 هزار جزیره وجود دارد که زیباترین آنها جزیره بالی میباشد که همه ساله گردشگران زیادی با تور بالی برای دیدن مناطق و جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره به این منطقه سفر میکنند.

 

 در این منطقه زیباییهای طبیعی بسیاری وجود دارد که به سبب آنها گردشگران با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به این جزیره میآیند. داشتن سواحلی زیبا با آبهای زلال و فیروزهای و همچنین غذاهای خوشمزه و لذیذ برخی از دلایلی هستند که گردشگران برای آنها با تور بالی به این جزیره سفر میکنند.

 

در ادامه به معرفی بهترین و معروفترین غذاهایی که در این جزیره طبخ میشود خواهیم پرداخت که گردشگران بسیاری برای چشیدن طمع آنها با بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه سفر میکنند تا علاوه بر دیدن کردن از مناطق گردشگری و توریستی موجود در این جزیره از خوردن غذاهای لذیذی که در این منطقه طبخ میشود نیز لذت ببرند و سفری منحصر بفرد را برای خود به ارمغان آورند.

 

 

پیسانگ گورنگ

 

در صورتیکه با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کردید حتما این دسر فوقالعاده را امتحان کنید. این دسر از معروفترین و پرطرفدارترین دسرهای موجود در این جزیره میباشد که بین گردشگرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این جزیره سفر کردهاند نیز بسیار محبوب میباشد.

 

این دسر در واقع موز سرخ شده میباشد در بین اهالی بالی و اندونزی بسیار پرطرفدار است. در بالی بدلیل داشتن آب و هوای مناسب موزهایی با اندازههای مختلف رشد میکنند که در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کنید میتوانید از نزدیک شاهد آنها باشید. این تنوع در اندازه موزها سبب شده تا در رستورانهای مختلف این دسر را به شکلهای مختلف و متفاوت ببینید.

 

در رستورانها و غذاخوریهای این شهر این دسر خوشمزه و لذیذ عموما با عسل و یا شهد خرما سرو میشود و مسافرانی که با بلیط خارجی و بیط داخلی به این منطقه سفر کردهاند مطمئنا از چشیدن طمع آن شگفت زده خواهند شد. برای تزئین این دسر از پودر نارگیل و یا کمی بستنی وانیلی استفاده میکنند که به خوشمزهتر شدن این دسر کمک میکند.

 

این دسر خوشمزه را از اغذیه فروشیهای سیار نیز میتوانید تهیه کنید و با چشیدن طعم لذت بخش آن لذتی فراموش نشدنی را برای خود بوجود آورید.

 

می گورنگ

 

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و لذیذی که در این جزیره طرفداران زیادی دارد و گردشگرانی که با تور بالی به این جزیره سفر کردهاند نیز از چشیدن طعم این غذای خوشمزه شگفت زده شدهاند می گورنگ می‌باشد. این غذا که از سرخ کردن نودل و ترکیب کردن سبزیجات و انواع گوشت مانند مرغ، میگو و خوک تهیه میشود بسیار لذیذ است.

 

 در صورتیکه به این جزیره با بلیط خارجی و بلیط داخلی سفر کردید میتوانید طعم لذیذ این غذای محلی را زیر دندانتان حس کنید و از آن لذت ببرید.

 

گاها در زمان سرو این غذا روی آن از نیمرو، تکههای مرغ و یا سس بادام زمینی استفاده میشود که به خوشمزه شدن هرچه بیشتر آن کمک خواهد کرد.

 

 رستورانهایی که این نوع غذا را سرو میکنند برای خوشمزهتر شدن این غذا در کنار آن از ترشیجات محلی نیز استفاده میشود که در صورتیکه به این جزیره سفر کردید بهر است از خوردن آن همراه با این غذا غافل نشوید تا طعمی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

بدلیل داشتن و طبخ غذاهای خوشمزه در این جزیره، افراد زیادی از سرتاسر جهان به این جزیره سفر میکنند تا علاوه بر دیدن این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین شهرت یافته است از طعم خوب غذاهای موجود در آن نیز لذت ببرند.

 



نظرتان را بنویسید







منو