عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش پنجم)




 

عجیب ترین موزه های جهان

 

پرواز داخلی سام سیر

 

عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش پنجم)

 

موزه های زیادی در تمام دنیا وجود دارد که هیچ کدام از آن ها نه از نظر ساختمان به هم شبیه هستند و حتی اشیایی که در آن ها به نمایش در می آید شباهتی به هم دارند. در این موزه ها تفاوت های بسیار زیادی دیده می شود و برخی از آن ها انقدر عجیب هستند که گردشگران را با پرواز داخلی یا خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما به بازدید از خود می کشانند.

 

گردشگران زیادی وجود دارند که به دیدن چیزهای عجیب و غریب و خاص علاقه زیادی دارند اگر شما هم جزو این دسته از گردشگران هستید با ما همراه باشید تا با پرواز داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به دیدن این موزه ها بروید.

 

 

- موزه هنری صندلی توالت، سان آنتونیو، تگزاس

 

بارنی اسمیت یک استاد لوله کشی است که 94 سال سن دارد. بارنی بیشتر سال های عمرش را مشغول تعمیر کردن توالت ها بوده که همین موضوع باعث شده به کاسه سرامیکی علاقه زیادی پیدا کند و آن را جزء جدانشدنی زندگی اش بداند. این فرد توانسته است با ترکیب کردن چیزهایی مثل خاکستر آتش فشانی و وسیله های جعبه ابزار از درهای صندلی توالت آثار هنری شگفت انگیزی خلق کند.

 

این آثار که بیشتر از 1100 قطعه هستند در یک موزه که واقع در شهر سان آنتونیو و ایالت تگزاس است به نمایش در آمده اند و شاید باورتان نشود ولی گردشگران زیادی با پرواز داخلی چارتر و خرید بلیط ارزان هواپیما به بازدید از این موزه می پردازند. جالب است بدانید هر کدام از ان آثار برای بارنی اسمیت یادآور یک خاطره است مثلا یکی از آن ها یادبود یکی از سفرهای فوق العاده ای است که با همسر عزیزش رفته است و دیگری جشن تولد 90 سالگی اش را تداعی می کند.

 

هیچ کدام از وسیله های ساخته شده برای فروش نیست و فقط می توان از آن ها دیدن کرد. برای دیدن این آثار باید با پرواز داخلی یا خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما اکونومی به تگزاس بروید و با گرفتن وقت قبلی از این موزه که در گاراژ خانه بارنی اسمیت است دیدن کنید. 

 

 

- موزه کاخ ذرت، میشل، داکوتای جنوبی

 

بیشتر موزه هایی که در سراسر جهان وجود دارند به دلیل آثار و وسایل مشهوری که داخلشان است معروف و محبوب هستند مثل موزه لوور یا موزه گوگنهایم که آثار شگفت انگیزی در آن ها وجود دارد و مردم برای دیدن این آثار با پرواز داخلی یا خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما به فرانسه و سایر کشورها سفر می کنند.

 

یکی از موزه های عجیبی که گردشگران برای دیدن معماری خیره کننده اش به میشل سفر می کنند کاخ ذرت است. این ساختمان از گنبدهای زیبای پیازی شکل و مناره های رنگارنگ تشکیل شده است که ممکن است شما را یاد کلیسای سنت باسیل مسکو بیندازد. حتما می پرسید خب این سازه چه شگفتی دارد؟ برای فهمیدن این موضوع باید قسمت های بیرونی ساختمان را با دقت نگاه کنید تا متوجه شوید تمام نقاشی های فوق العاده ای که وجود دارد همگی با استافده از ذرت کشیده شده اند.

 

جالب است بدانید نقاشان محلی هر سال طرح های جدیدی را با ذرت طراحی می کنند که هر کدام از آن ها جزو رویدادهای زندگی هستند. گردشگران زیادی برای دیدن چنین ساختمان شگفت انگیزی با پرواز داخلی یا خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما به داکوتای جنوبی می روند. کاخ ذرت یک مکان محبوب برای برگزاری کنسرت ها و جشن های مختلف است که برای رفتن به آن ها باید هزینه ای را پرداخت کنید اما برای دیدن بنای این ساختمان عجیب نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست.

 



نظرتان را بنویسید







منو