در تور بالی تفریحات متفاوتی را تجربه کنید




 

تفریحات تور بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با تفریحات متفاوت تور بالی

 

جزیره بالی جزو مقصد های گردشگری بسیار شگفت انگیز می باشد زیرا در این جزیره علاوه بر اینکه می توانید در بناهای شگفت انگیز آن گشت و گذار کنید، همین طور می توانید با قدم زدن در سواحل زیبای آن تفریح ها و فعالیت های مهیج و متفاوتی را تجربه کنید که بیشتر گردشگران از وجود آنها بی خبرند. شما می توانید با انتخاب تور بالی یا خرید بلیط هواپیما بالی به این کشور سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

 

بالی جزیره ای نسبتا کوچک در اندونزی می باشد. با وجود اینکه جزیره ی کوچکی می باشد، اما به نظر می رسد که زمان کافی برای انجام تمام تفریحات حذاب آن وجود ندارد، حتی اگر مدت زمان زیادی نیز در بالی حضور داشته باشید زیرا که تفریخات آن بسیار زیاد می باشد.

 

به طور معمول گردشگرانی که با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر می کنند دوباره بعد از مدتی به این جزیره برمی گردند تا تفریح های بیشتری را تجربه کنند، به همین دلیل بالی هیچ گاه خسته کننده نیست حتی برای کسانی که دومین بار یا چندمین بار است که به این جزیزه سفر می کنند. اگر شما جزو کسانی هستید که به دنبال مقصدی هستید که در آن تفریخات بسیار مهیج و متفاوت وجود دارد و جاذبه های گردشگری بسیار زیبای دارد، بهتر است تور بالی شگفت انگیز یا بلیط هواپیما بالی را انتخاب کنید و به این جزیره سفر کنید.

 

 

در کلاس یوگای خنده ثبت‌نام کنید

 

یکی از مواردی که در بالی به اندازه ی فرهنگ و چشم اندازهای نفس گیر حائز اهمیت است، معنویت می باشد. به دلیل اینکه معنویت امری مهم در بالی است، کلاس های یوگای بالی نیز جزو یکی از مفرح ترین و جذاب ترین فعالیت های آن به شمار می آید. گردشگران زیادی که با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این جزیره سفر می کنند، کلاس های یوگا خنده آن را ثبت نام می کنند.

 

افرادی که به زِن (zen)علاقه مند هستند می توانند استودیوهای یوگای موجود در بالی که موضوع های متفاوتی دارند را در سراسر جزیره بالی پیدا کنند. جالبت ترین کلاس یوگای موجود در بالی را می توان یوگای خنده نامید که گردشگران این امکان را دارند در پرستشگاه امبار اشرام (Ambar Ashram) یوگای خنده را تجربه کنند.

 

بهتر است بدانید که افرادی که در این کلاس ها شرکت می کنند علاوه بر اینکه یوگا انجام می دهند، می خندند. چه چیزی بهتر از این دو عامل مهم (یعنی یوگا و خنده) که آرام بخش و شفا بخش هستند. پس اگر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این جزیره سفر کردید حتما به افراد محلی و گردشگران خارجی برای انجام یوگا و خنده ملحق شوید تا بعد از کلاس سرحال تر از همیشه به اقامتگاه خود برگردید.

 

 

 

در بازی‌های سنتی کُشتی در گِل شرکت کنید

 

 

در سراسر جزیره بالی مزارع برنج دیده می شود که علاوه بر ایجاد مناظری دل انگیز و سرسبز و زیبا، زمینی برای بازی های سرگرم کننده سنتی در گل می باشد. یکی از هنر های منحصر به فرد در حوزه کشتی سنتی، «مپانتیگان» است که افرادی که آن را انجام می دهند می توانند به تناسب اندام خوبی برسند. افرادی که این ورزش را انجام می دهند می توانند از شر استرس خلاص شوند و همین طور از لحاظ شخصیتی وضعیت خود را بهتر کنند. افرادی که با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این جزیره سفر می کنند حتما این بازی و ورزش سرگرم کنند را در زمین های گلی برنج امتحان کنند تا لذتی متفاوت را تجربه کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو