تور ارزان بالی

تور 6 شب و 7 روز بالی

6 6 شب بالی
تور 6 شب و 7 روز بالی
  • اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانهاقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهیترانسفر فرودگاهی
  • گشت نیم روزه شهریگشت نیم روزه شهری
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1401/12/4
شروع قیمت برای هر نفر از :

74.150.000 تومان


تور ارزان بالی


تور ارزان بالی

یکی از بزرگ ترین دغدغه های مسافرین برای سفر به بالی، هزینه های زیاد آن است. اما در سام سیر دیگر نگران مبلغ زیاد تور بالی نباشید. ما با ارائه تور هایی با هزینه کم تر یا تور های لحظه آخری، تور ارزان بالی را به مشتریان ارائه می دهیم. 

C:\Users\aa\Desktop\4.jpg

بهترین زمان خرید تور بالی ارزان

در هر فصل از سال که بخواهید سفر کنید؛ زیبایی خاصی را در منظره های بالی می بینید. در تمام طول سال، این جزیره آب و هوایی گرم و آفتابی دارد و بارش های موسمی زیبایی را خواهید دید. ولی اگر می خواهید هزینه کم تری برای خرید تور پرداخت کنید؛ باید در فصل هایی از سال سفر کنید که بارندگی های شدید داشته و رطوبت هوا زیاد است. بنابراین در اواسط آبان ماه تا اسفند به این بخش از اندونزی سفر کنید. 

همچنین ایام نوروز و فصل تابستان، جزء روز های شلوغ جزیره بالی هستند. مشتریان زیادی از ما می پرسند که چه موقع به بالی سفر کنیم تا هزینه کم تری پرداخت کنیم؟ شما در هر زمانی می توانید با خرید تور های لحظه آخری، از مزایای تور ارزان بالی بهره مند شوید. در تعطیلات نوروزی و سال نو میلادی نیز تخفیف های خوبی برای تور ها در نظر گرفته شده است.

گردش در بالی با کم ترین هزینه

اگر شما هم دغدغه پرداخت هزینه ای کم تر برای سفر خود دارید؛ با این موارد می توانید ارز کم تری را در طول سفر خرج کنید. منطقه های seminyak و sanur، بهترین بازار های شبانه هستند که می توانید با کم ترین هزینه در بالی به خرید بروید. همچنین رفت و آمد در این جزیره با اتوبوس، تاکسی و ون امکان پذیر است که اتوبوس ها هزینه کم تری دارند. 

سفر ارزان قیمت بالی همراه با تور

هزینه تور های بالی نسبتا بیش تر است. پس خرید تور ارزان بالی یکی از بهترین پیشنهادات برای افرادی بوده که می خواهند سفری کم هزینه تر داشته باشند. نوع پرواز، هتل، نوع صندلی و .. از مواردی هستند که در تعیین قیمت این تور ها تاثیر دارند. 

جایگزین کردن هتل های 3 و 4 ستاره با هتل 5 ستاره، انتخاب هواپیما های ایرانی و صندلی های اکونومی در پرواز از مواردی هستند که باعث می شود با تور ارزان قیمت به بالی سفر کنید. البته تور های لحظه آخری که با قیمت کم تری در فصل های کم گردشگر ارائه می شوند هم یکی دیگر از پیشنهادات برای خرج هزینه های کم تر است. 

منو