بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی




 

 

نمایی از هتلی در آفریقای جنوبی/ منبع/ Pinterest

 

 

بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی

 

سفر به آفریقای جنوبی رویای بسیاری از مردم جهان است. از هند و اروپا و چین و مکزیک برای دیدن این جواهر منطقه توریستی اقدام به رزرو تور آفریقا جنوبی میکنند. بهتر است غیر از دیگر اهداف مثل سرمایه‌گذاری و خرید به فکر سفر به نقاط بی‌نظیر دنیا هم باشیم. اما بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی کدامند؟ تا انتهای مقاله همراه سام سیر باشید.

 

اقامت در هتل  Belmomd Mount Nelson Hotel

 

این هتل نمادی از سابقه تاریخ افریقا است. نلسون ماندلا یکی از رهبران جنبش‌های مهم سیاسی آفریقای جنوبی است که در هتل بلموند یاد و خاطر او زنده نگه داشته شده است. دیوارهای صورتی کمرنگ و تراس‌ها با معماری مربوط به سالهای 1917 به چشم میخورد. هر اتاق به شیوهای متفاوت دیزاین شده، رستوران لرد نلسون بهترین غذاهای گوشتی و سالادهای تابستانی رو ارائه میدهد. فرصت نوشیدنی‌های خاص و تنقلات در کنار یک ریلکسیشن عالی کنار استخری رو از دست ندهید. این هتل در شهر کیپ تاون قرار دارد.

 

 

اقامتی جالب در هتل Tintswalo Atlantic

 

یکی دیگر از هتل‌های جذاب شهر کیپ تاون، تینت سوالو آتلانتیک میباشد. از ویژگی‌های اینجا به واقع شدن در ناحیه قله چمپین، پارک ملی نمادین کوه تیبل می‌توان اشاره کرد. همانطور که از نام این هتل 5 ستاره پیداست مشرف به اقیانوس اطلس هم میباشد. قدم زدن در ساجل سنگ‌ریزه Hout Bay  و چشم‌انداز پانورامایی که با قله سنتینل  Sentinel  ایجاد میکند، بی‌نظیر نیست؟! سوییت‌های مجلل البا و کورسیا برای خانواده‌ها یک پیشنهاد غیرقابل رد کردن است.

 

دریافت ویزا آفریقای جنوبی در این لینک

 

 

یک هتل سافاری در آفریقای جنوبی/ منبع/ Pinterest

 

 

اقامت در Silo Hotel

 

به معرفی هتلی دیگر در شهر کیپ تاون میپردازیم. هتل سیلو یک اثر هنری است و در بالای موزه هنر Zeitz  ساخته شده است. یکی از بهترین هتل‌های هنری در سطح جهان است و فرهنگ پرجنب و جوش افریقایی رو به تصویر زنده برای مسافرین هتل بدل کرده است. هر 28 اتاق هتل توسط لیز بایدن طراح افریقای جنوبی دیزاین شده. معماری هتل صنعتی و مدرن میباشد و با رنگ‌های متنوع ترکیبی خاص و هیجان‌انگیز رو ارائه داده است. یادتان باشد از پنت هاوس هتل هم دیدن کنید.

 

 

اقامتی از جنس سفر در هتل Outspot

 

به‌ نظرم اگر برای لمس طبیعت و حیات وحش آفریقا جنوبی سفر کرده‌اید، هتل اوت پست رو برای اقامت انتخاب کنید. در منطقه پافوری پارک ملی کروگر واقع شده. پیاده روی در مسیر پارک ملی، رانندگی و تماشای طلوع و غروب در طبیعتی دست نیافتنی و بازگشت به هتل و صرف شام کنار آتش ناخودآگاه دست انسان رو سمت کلیک روی  لینک پایین نمیبرد؟

 

 

مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی در این لینک

 

 

یک تجربه خاص با اقامت در Ezulwini Game Lodges

 

این هتل پذیرای حداکثر 12 میهمان است، اگر اهل جاهای شلوغ نیستید، هتل ازولوینی در قلب ساوانا آفریقایی و به تعبیری بهتر قطعه‌ای از بهشت بهترین گزینه خواهد بود. سوئیت‌های بزرگ و دوست داشتنی هتل به سبک جنگلی و کنار رودخانه این امکان رو برای شما فراهم میکنند که هر کدام را میخواهید انتخاب کنید. فیل و اسی آبی و کروکدیل هم در جوار این هتل زندگی میکنند.

 

 

هم‌زیستی حیوان و انسان در آفریقای جنوبی/ منبع/ Pinterest

 

 

سفر به آفریقای جنوبی مناسب چه کسانی است؟

 

همانطور که مشاهده میکنید، جذب حیات وحش آفریقا و فرهنگ کهن این مردمان بودن، ماهیت بخشی از سفر است. بهترین زمان سفر به این کشور بین ماه‌های آبان تا فروردین است، هزینه سفر به آفریقای جنوبی ارزش چیزهایی که در این خطه تجربه میکنید رو دارد. حتی با بودجه کمتر هم میتوانید سفر کنید. کافی‌ است با سام سیر تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم.

 

 

رزرو تور لحظه آخر آفریقای جنوبی

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو