بهترین هتل‌های کنیا




 

بهترین هتل‌های کنیا

 

 

سفر به کنیا در شرق آفریقا بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات زندگی شما خواهد بود. گشت و گذار میان مردمان بومی کنیا و سافاری گردی اصل ماجرای تور کنیا است. اما محل اقامت هم نکته ‌ای است که بهتره به راحتی از آن نگذریم. در این مقاله میخواهیم اشاره مفیدی به بهترین هتل‌های کنیا داشته باشیم. این مقاله سام سیر رو قبل از رزرو تور کنیا مطالعه کنید.

 

 

هتل‌های ممتاز تور کنیا-آفریقا

 

 

Elsa's Kopje Lodge  هتل

 

 

این هتل به سبک زیست بوم و زندگی تعاملی با حیوانات منطقه طراحی شده است. تقریبا بیشتر هتل‌ها در کنیا این شکلی هستند. هتل السا در تپه موگوانگو و مشرف به پارک ملی Meru با چشم‌اندازی بی‌نظیر است. هتل Elsa's Kopje Lodge از امتیاز خوبی در نظر سنجی گوگل کسب کرده است.

 

 

هتل ترایب

 

 

ترایب به زبان انگلیسی به معنای قبیله است. این عنوان نشان دهنده ی سبک و سیاق بومی شکل این هتل در شهر نایروبی است. زندگی قبیله‌ای در آفریقا از مفهوم بالاتری نسبت به دیگر مناطق برخوردار است. بنابراین اقامت در این هتل می‌تواند با شور زندگی اصیل مردمان این ناحیه میان عناصر سمبلیک همراه باشد.

 

 

 

هتل Mara Bushtop یک اقامتگاه شیک بومی

 

 

در تور کنیا موارد جذابی را برای احساس بهتر در سفر خواهید داشت.  هتل مارا بوش تاپ با سبک یک کمپ طراحی شده. اتاق‌های بومی و ارائه خدمات یک هتل لوکس و صاحب امتیاز در کنار حوضچه‌های آب گرم ماسایی تمام آن چیزی است که این هتل را توصیف میکند.

 

 

تور کنیا نوروز در این لینک

 

 

Giraffe Manor هتلی برای زرافه یا انسان؟

 

 

از ویژگی‌های جذاب این هتل، به هم‌زیستی زرافه و انسان در نزدیکی هم می‌توانیم اشاره کنیم. سال تاسیس عمارت این هتل متعلق به قرن 1930 میلادی است. هنگام صرف صبحانه ممکن است زرافه به‌واسطه گردن بلندی که دارد از پنجره با شما هم‌سفره شود. تجربه خاص و هیجان‌انگیزی به ‌نظر میرسد!

 

 

هتل Mahali Mzuri

 

 

هتل-کمپ "محلی مزوری"  ماسایی مارا یکی از خوشنام‌ترین اقامتگاه‌های تور کنیا خواهد بود. امکانات رفاهی هتل و نوشیدنی‌های درجه یک در اختیار توریست2های ماجراجوی ما قرار خواهد گرفت. اگر قصد اقامت در این هتل رو دارید، با این لینک سام سیر در ارتباط باشید.

 

 

هتل همینگوی نایروبی

 

 

این هتل یادگاری از دوران استعماری و یکی از اکتشافات اقامتی نویسنده مشهور جهان ارنست همینگوی است. یعد از یک سافاری گردی پر از گرد و غبار بد نیست شبی رو در این هتل بمانید. چیدمان کلاسیک و لوکس هتل همینگوی در حومه ناحیه کارن از ویژگی‌های شاخص این اقامتگاه است.

 

 

 

هتل ویلا رزا کمپینسکی

 

 

گروه هتل‌های کمپینسکی دارای درجه کیفیت جهانی هستند. شعبه نایروبی این هتل در مرکز شهر قرار دارد. ساختمانی 10 طبقه با رنگ رز صورتی و خدماتی مطابق با استاندارهای یک هتل بین المللی تور کنیا مناسب کسانی است که تمایل کمتری نسبت به هتل‌های بومی دارند.

 

 

 

هتل اول مالو

 

اکثر هتل‌های آفریقا با تم سافاری هستند. اول مالو هتل یک پناهگاه برای دوری از شلوغی‌های شهر و ساعتی را در خلوت سپری کردن است. بنای هتل در محوطه‌ای به مساحت 5000 هکتار قرار ساخته شده. امکانات هتل، طبع مشکل پسند شما را هم راضی خواهد کرد.

 

 

 

هتل Sosian Lodge

 

 

این هتل نقلی و دوست داشتنی در یک مزرعه با تنها 7 اتاق میزبان بسیاری از گردشگران ماجراجوی کنیا است. تجربه سوارکاری با اسب و شتر در "لژ سوسیان" حتما به شما خواهد جسبید!

 

 

این همه جذابیت تنها با گفتن به واقعیت تبدیل نخواهد شد. در بهترین فصل یعنی همین الان به کنیا سفر کنید.

 

برای لمس حقیقت سفر به کنیا به این لینک سام سیر بروید



نظرتان را بنویسید







منو