چرا به بارسلونا سفر کنیم؟




 

 

 

 

چرا به بارسلونا سفر کنیم؟

 

بارسلونا شهری بسیار بزرگ است،  شهری بسیار مهربان با هنرهای مدرن، با ساحل های بسیار شیک و زیبا، بهترین آشپزی و غذاهای خوشمزه دنیا، معماری فوق العاده و .... بساری جذابیت‌های دیگر که در ادامه این مقاله به آن میپردازیم. بارسلونا در ساحل مدیترانه ای شمال شرقی سرزمین اسپانیا و پایتخت کاتالونیا، منطقه ای از شمال اسپانیا است که دارای فرهنگ، سنت و شخصیت منحصر به فرد خود است.

 

 

6 دلیل برای سفر به اسپانیا

 

 

چه کسی از غذا بدش می یاد؟

 

  • Tapas یا پیش غذای اسپانیایی یا همون فینگرفود خودمون رو با یک نوشیدنی خنک در مرکز شهر می تونید پیدا کنید. Patatas Bravas یا همون سیب زمینی سرخ کرده به سبک اسپانیایی با یک سس غلیظ تند یا شیرین از گوجه فرنگی.
  • نان با Fuet – نوعی سوسیس خشک، Crema Catalana – دسری متشکل از کاستارد و کارامل!

 

 

 

دریا و ساحل از جاذبه‌های بارسلونا

 

 

همه ما دوست داریم که وقتی از خواب بیدار می شیم به ساحل برویم! در تور اسپانیا، هر جایی که اقامت داشته باشید، تنها چند ایستگاه مترو تا ساحل فاصله است. نوشیدنی های خوشمزه و محلی خودتون رو در ساحل بارسلونا می تونید از chiringuito بگیرید، در دریای مدیترانه شنا کنید. در ساحل های بارسلونا همیشه یه عده در حال والیبال بازی کردن هستند یا دیگر تفریحات آبی و ... بهترین ساحل بارسلونا – البته از نظر ما - La Marbella در Poblenou است.

 

 

 

Gaudi و بناهای تاریخی

 

پیاده روی تا مرکز شهر بارسلونا بسیار دوست داشتنی و لذت بخشه و شما رو محو خودش میکنه تا جایی که ممکنه شما گم بشید! به ساختمان های مدرن سر راهتون توجه کنید، داخلشون برید و عکس بندازید. بارسلونا شهری هست که هر بار شما به آن سفر کنید باز هم نکته و چیز جدیدی در آن پیدا می کنید که ارزش دیدن داشته باشد و برای شما الهام بخش باشه. آنتونی گائودی، هر جا در بارسلونا بروید، طراحی های او را می بینید؛ مبلمان، ساختمان ها، دکوراسیون و .... آثار او از طبیعت و شکل عناصر طبیعت الهام گرفته است و همین او را از همه معماران برتر دنیا متمایز و خاص ساخته است. یکی از مشهورترین آثار گائودی کلیسای Sagrada Familia می باشد که همچنان در حال ساخت و توسعه است.

 

کلمه کلیدی: بلیط خارجی

 

 

 

 

Cava

 

نوعی نوشیدنی که شما برای امتحان آن می توانید به رستوران D.O. در Garcia بروید و این نوشیدنی رو با Tapas امتحان کنید.  

 

 

 

 

آب و هوا بارسلونا

 

 

آب و هوای بارسلونا فوق العاده است. زمستان سردی ندارد و تابستان های گرم که در اکتبر – اوایل آبان هوا نه سرد است و نه گرم، خیلی معتدل است. باران زیادی در بارسلونا نمی بارد و بیشتر در پاییز است و فقط چند روز.

 

 

 

 

مردمانی فوق العاده و شگفت انگیز

 

 

بارسلونا شهری فوق العاده برای گردش در بین مردم است. این صحبت که می گویند کاتالان ها پیچیده هستند و سخت میشه باهاشون گرم گرفت رو رها کنید. کافیه کمی درباره خودتون و شهر و کشورتون براشون صحبت کنید تا ببینید چطوری باهاتون گرم می گیرن.

 

 

 

 

 

 


برای مشاهده اطلاعات بیشتر تور اسپانیا روی این لینک کنید


 



نظرتان را بنویسید







منو