آشنایی با پاریس در یک نگاه




خوش آمد گویی اولیه در تور فرانسه

تور فرانسه

 

 

آشنایی با پاریس در یک نگاه

 

بلوارهای تاریخی پاریس، موزه ها، Bistros های کلاسیک و بوتیک ها با موج جدیدی از گالری های چند رسانه ای، بارهای نوشیدنی خلاق، فروشگاه های طراحی و راه اندازی های فناوری رو به پیشرفت گذاشته است.

 

 

 

 

معماری نمادین در فرانسه

 

 

ناقوس ها، برج ایفل، Arc de Triomphe عریض که از خیابان طلسم کننده شانزالیزه محافظت می کند، کلیسای زیبای نوتردام، پل هایی که بر روی رود سن قرار دارند با لامپ هایی زیبا همیشه روشن هستند و کافه هایی مدرن با تراس های کرکره ای و صندلی های پایه کوتاه، از پایدارترین نمادهای پاریسی است. با وجود ظاهر اولیه پاریس، شهر یکنواخت و ساکنی نیست و برخی از نمادهای خیره کننده مدرن و معاصر نیز وجود دارد، از مرکز شهر که مرکز صنعتی Pompidou به حومه شهر Mur Vegetal یا باغ های عمودی که زینت بخش موزه Musée du Quai Branly است، Fondation Louis Vuitton که در غرب پاریس قرار دارد و یک ساختمان شیشه ای غول پیکر به ساختاری به شکل تخم مرغ و با بادبان های شیشه ای است که در طول روز با برخورد آفتاب، برق می زند و کودکان واقعا ان را دوست دارند. 

 

 

 

تور فرانسه

 

 

در فرانسه چه بخوریم؟

 

 

شهرت تور فرانسه برای غذاهای آن پیش از خودش قرار دارد. چه شما به دنبال یک رستوران فوق العاده شیک باشید یا یک اغذیه فروشی ساده، متوجه خواهید شد که هر رستوران یا اغذیه فروشی کوچک، خود را آماده تهیه و تولید و ارائه غذایی عالی می کند. Pâtisserie یا شیرینی فروشی ها، Boulangeries یا نانوایی ها، Fromageries یا مغازه های پنیر فروشی و بازارهای شلوغ و رنگارنگ خیابانی برای رفتن به یک پیک نیک در پارک ها و باغ های زیبا شهر پاریس، همه و همه وسوسه انگیز و جالب هستند. برگزاری دوره های آشپزی – هر جایی این دوره ها برگزار می شود، چه در آشپزخانه یک خانه معمولی و چه در معتبرترین مدارس آشپزی در جهان – برای هر برنامه ای، هر توانایی و هر بودجه ای را ارائه می دهد.

 

 

 

تور فرانسه

 

 

یک خرید شیک در تور فرانسه

 

 

کلمه "پاریس" مترادف با سبک است، و مغازه های آن هم شمشیر شهر است. پاریس در خط مقدم تمایلات بین الملل باقی برای بررسی و بازدید از بوتیک های طراحی لباس تاسیس شده و یا در حال ظهور مانده است و پرچم دار طراحی و تولید لباس های خاص برای افراد خاص است. دیدن تمام این بوتیک ها بخش مهمی از تور پاریس است. شما در پاریس می توانید همه این موارد را پیدا کنید و ببینید: مغازه لوازم خانگی، و فروشگاه هایی که هنرهای مدرن در آن به فروش می رسد، مغازه هایی از محصولات باارزش و خوشمزه و بازارهای Flea – بازار دست دوم فروش ها، مغازه های کتاب فروشی و بساط کتاب فروشی های دست دوم که در حاشیه رود سن قرار دارند، مغازه های فوق العاده دیدنی اسباب بازی و لباس کودکان، دلالان اثرهای هنری و عتیقه جات، مؤسسات معتبر فروش وسایل حرفه ای آشپزی، و البته رستوران هایی با غذاهای لذیذ و مغازه های نوشیدنی فروش فراوان.

 

 

 

تور فرانسه

 

 

 

گنجینه های هنری فرانسه

 

 

با یک شجره نامه برجسته از هنرمندان – رنوآر، رودین، پیکاسو، مونه، مانه، دالی و ون گوگ تنها تعدادی از استادانی هستند که سال ها در پاریس زندگی و کار کرده اند – پاریس یکی از مخازن بزرگ هنری در جهان است که گنجینه هایی از دوران باستان تا به الان در ان پناه داده شده است. علاوه بر موزه های بزرگی مانند لوور- که غیر قابل مقایسه می باشد، مجموعه ی امپرسیونیست استثنایی Musée d'Orsay و مرکز Pompidou که منبعی از هنر مدرن و معاصر است، و موزه های کوچکتر هر سبک قابل تصوری را به نمایش می گذارند، طیف وسیعی از نمایشگاه های هنری متنوع و نمایشگاه های هنرهای خیابانی پر جنب و جوش و .... به نمایش گذاشته می شود.

 

 

تور فرانسه

 

 

با آژانس هواپیمایی سام سیر، تور فرانسه را تجربه کنید و خودتان از نزدیک تمام این مناظر فوق العاده را ببینید و همیشه به خاطر داشته باشید. 

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید.


 



نظرتان را بنویسید







منو