بهترین زمان مسافرت به سیشل




 

 

 

بهترین زمان مسافرت به سیشل

 

با آب و هوای شگفت انگیز در طول سال، درجه حرارت فوق العاده و آسمان زیبای آبی، فصل بد در سیشل برای مسافرت وجود ندارد. با این حال بسته به آن چیزی که از سفر خود می خواهید، عوامل زیر می تواند به شما در تعیین تاریخ مسافرت کمک کند:

 

  • باران: در تمام طول سال در سیشل باران می بارد اما نقطه اوج آن بین نوامبر، دسامبر و ژانویه (آبان تا بهمن) می باشد. که بیشتر این باران ها دو یا نهایتا سه ساعت به جای یک روز کامل می باشد. با این حال دلیل محکمی برای به تعویق انداختن سفرتان به این جزیره نمی باشد. اما اگر این مسئله باران را دوست ندارد در ماه های می تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) که ماه های خشک تری هستند را، انتخاب کنید.

 

 

 

 

  • گرما: با تور سیشل متوجه می شوید که گرما در سیشل با نسیم های خنک دریا، استخرهای شنا و دریای زیبایش، اصلا مسئله ای نیست. دمای هوا در شب، در کل سال بیشتر از 25 درجه سانتی گراد نمی شود و شما می توانید خوابی راحت داشته باشید. اگرچه تمامی هتل ها در سیشل دارای تهویه مطبوع مناسبی در اتاق هایشان می باشند. ولی اگر نسبت به گرما کم طاقت و حساس هستید به جای سفر از اویل اسفند تا اوایل خرداد خصوصا تعطیلات عید نوروز، تعطیلات تابستانی – از اویل تیر تا اوایل آبان – را برای مسافرت انتخاب کنید چرا که نسیم های خنک در این زمان از سال بر سیشل تاثیر می گذارد.

 

 

 

 

سواحل و شنا در تور سیشل

 

  •  اکثر ساحل های سیشل در طول سال، فوق العاده هستند و یک شنا عالی را برای شما بوجود می آورند. ولی شنا در سواحل باشکوه جنوب غربی جزیره Mahe یا Praslin در طول ماه های مهر تا اردیبهشت (اکتبر – آپریل)، بسیار آرام و امن خواهد بود و جلبک ها و علف های هرز کمتری در سواحل جنوب و جنوب غربی Praslin خواهد بود.

 

 

 

 

  موج سواری و باد سواری

 

  • بهترین تجربه و تفریح هیجان انگیز در طول ماه های می تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) می باشد. در این ماه های بادهای استوایی از جنوب شرقی به سمت سیشل می وزند و باعث ایجاد امواج مناسبی در دریا می شود.

 

 

 

 

ماه عسل با تور سیشل 

 

حتما نباید برای زوج های جوان باشد و اصولا در هر زمانی فوق العاده است و زمانی بسیار خوبی برای فرار و لذت بردن از سفر بدون بچه ها می باشد.

 

 

 

 

قایقرانی در سیشل

 

هم فوق العاده است و توصیه می شود همراه با بادهای قوی که از می تا اکتبر (اردیبهشت تا آبان) قایقرانی پرهیجانی را امتحان کنند. ولی اگر یک کشتی سواری آرام و لذت بخش می خواهید توصیه می شود از اکتبر تا آپریل (آبان تا اردیبهشت) را امتحان کنید. مسابقات قایقرانی سیشل در ماه ژانویه، مسابقه خلیج Beau Vallon در اکتبر و مسابقات بین المللی ماهیگیری در نوامبر برگزار می شود.

 

 

 

 

غواصی در تور سیشل

 

 هم در سیشل جزء بهترین تجربه ها است، چه غواصی سطحی و چه غواصی عمقی. سیشل در هر زمانی از سال بهترین مکان برای غواصی است. اما بهترین زمان از سال در ماه های آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و اکتبر تا نوامبر (مهر تا آذر) می باشد که دید به بالای 30 متر می رسد و دمای آب 29 درجه سانتی گراد می باشد.

 

 

 

 

اگر برای تماشای پرندگان به سیشل مسافرت می کنید، ماه آپریل تا اکتبر (فروردین تا مهر) بهترین زمان است. ماه آپریل فصل تخم گذاری و تولید مثل پرندگان در سیشل است، و از می تا سپتامبر (خرداد تا مهر) فصل تولید مثل خرچنگ ها می باشد و ماه اکتبر دوره اصلی مهاجرت پرندگان می باشد.

 

 

 

 

 

 


برای مشاهده آفرهای تور سیشل کلیک کنید. 


 



نظرتان را بنویسید







منو