به روسیه سفر کنید




 

 

 

 

بزرگترین کشور جهان، از شهرهای تاریخی و روستایی های زیبا تا هنرمندان افسانه ای و قطار سواری های حماسی و شب زنده داری و ... همه را با هم پیشنهاد می کند.

 

 

تاریخی و معاصر

 

 

اگر قلعه های باستانی، کاخ های پر زرق و برق و کلیسا با گنبدهای مخروطی شکل که پیچ در پیچ به سمت بالا رفته اند، آن چیزی باشند که شما به دنبال آن هستید، بر روی روسیه اروپایی تمرکز کنید. در اینجا، مسکو و سنت پترزبورگ مقصد های توریست پسند، انباری از گنجینه های ملی چشم گیر، انرژی های سیاسی و خلاقیت معاصر است. با دسترسی آسان به این شهرها و روستاهای تاریخی جذاب مانند Veliky Novgorod ، Pskov و Suzdal که با گنبدهای پیازی شکل و کلبه های gingerbread ، که این روسیه روستایی را برابر با تصورات گردشگران بکند.

 

 

 

 

 

هنرنما و حادثه جو

 

 

چه شما یک فرد فرهنگی در جستجوی الهام گرفتن از هنرمندان و نویسندگان بزرگ باشید و یا معتاد به ماجراجویی برای فتح مکان های ناشناخته، روسیه بیش از اندازه همه این موارد را پیشنهاد می دهد. در ادبیات به دنبال رد پای تولستوی، پوشکین، چخوف و آلکساندر سولژنیتسین باشید، این نوابغ در طول قرن های 19 و 20 در روسیه درخشیدند و بسیاری از خانه های این هنرمندان و یا مکان های مرتبط با آنان به موزه تبدیل شده است، رفتن به این مکان ها می تواند یک بینشی برای شما فراهم کند تا بیشتر متوجه شوید که این هنرمندان برای نثرها، شعرها و موسیقی های خودشان از چه چیزی الهام می گرفتند. برای کوه نوردی و اسکی به کوهستان های بلند قفقاز بروید، به راهپیمایی یا رفتینگ در جمهوری Altai بروید، در اطراف دریاچه Baikal پیاده روی کنید، یا سری به یک آتشفشان فعال در Kamchatka بزنید – این تنوع های زیاد، در تور روسیه باعث سرگیجه شما می شود.

 

 

 

 

 

از راه های فرسوده بیرون بیایید

 

 

فاصله های جغرافیایی و تفاوت های فرهنگی روسیه به این معنی است که شما باید بهترین آنها را ببینید. در عوض، روسیه را به عنوان مجموعه ای از سرزمین های مجزا مورد توجه قرار می دهید، که هر کس مستحق توجه جداگانه ای است. عوض اینکه مسکو رو به عنوان فروگاده اصلی خودتون انتخاب کنید، پرواز مستقیم به مناطق مرکزی مانند Rostov-on-Don، Irkutsk یا Yekaterinburg، را انتخاب و از آنجا خارج شوید. با زیاد شدن هتل ها و هاستل در سرتاسر کشور روسیه، و راحت تر شدن رزرو کردن قطارها و بلیط هواپیما  به صورت آنلاین، خیلی ساده می توانید اینگونه مسافرت ها را برای خودتون ترتیب بدید.

 

 

 

 

معمایی که ارزش حل کردن دارد

 

 

ما دروغ نمی گوییم: بوروکراسی و سختی های گاه و بی گاه و ناسازگاری ها، بویژه دور از مراکز پرجمعیت شهری، بخشی جدایی ناپذیر از تجربه تور روسیه باقی می ماند. با این حال، اگر کمی از خودتان صبر و مقاومت نشان بدهید، پاداش بزرگی را دریافت خواهید کرد: یکی از بزرگ لذت سفر در روسیه، مهمان نوازی بی حد و حصر مردم روسیه می باشد.

آلکساندر سولژنیتسین و وینستون چرچیل هر دو نوشته های معروفی در مورد روسیه به شکل رمزی، نوشته بودند:

«روسیه یک معما است که داخل یک راز پیچیده شده و در داخل تصویر مبهم قرار گرفته است.»

این معما را در آغوش بگیرید و مطمئن باشید که با اشتیاق این مادر روسیه – Mother Of Russia را کشف خواهید کرد.  

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو