در دبی کجا اقامت کنیم؛ بهترین مناطق و هتل ها، 2018




 

 

 

 

دبی یک مقصد خاورمیانه هیجان انگیز است، اما ممکن است، برای شما سخت باشد که تصمیم بگیرید در کجای دبی اقامت داشته باشید. شما دو گزینه اصلی دارید: یا در مرکز شهر یا در نزدیکی مارینا و ساحل قرار بگیرید. جاذبه هایی مانند Burj Khalifa بلندترین ساختمان جهان، در مرکز شهر دبی واقع شده است و اکثر نقاط دیدنی در همین منطقه می باشد. منطقه اطراف دبی مارینا، مناظره زیبایی از دریا دارد و برخی از بهترین مرکزهای خرید در اینجا قرار دارد و ساحل جمیرا مقصد ساحلی امارات است. دبی همچنین یک مکان با یکی از پایین ترین نرخ های جرم و جنایت گردشگری در جهان است. خانواده ها با بچه های کوچک خودشان می توانند در اواخر شب در کنار ساحل، بدون هیچ نگرانی قدم بزنند و شناگران در این ساحل، بدون هیچ نگرانی کیف های خود، تلفن ها و کیف پول را در ساحل جا می گذارند و به شنا می روند.

 

 

 

 

برای اقامت لوکس کجا بروید؟

 

 

پالم جمیرا افسانه ای، شبه جزیره ای مصنوعی که به دست انسان ساخته شده که همانند برگ های درخت نخل است، هتل های ساحلی از برندهای لوکس به شما پیشنهاد می دهد. برای سبک معماری معاصر عربی، خدمات شخصی و محل عالی، Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah دارای یک تجربه لوکس از دبی است. 

 

 

 

 

نهایت لوکس بودن در دبی و یا هر جای دیگری در جهان، فقط Burj al Arab Jumeirah، تنها هتل هفت ستاره در کل دنیا است. از هلی پد در پشت بام تا خدمتکاران شخصی در اتاق ها تا آکواریوم لابی، این نمونه فوق العاده ای است از اینکه دبی چگونه برای بهترین بودن در جهان، بدون در نظر گرفتن بودجه، تلاش می کند.

 

 

 

 

اگر همراه با خانواده خود می خواهید یک تجربه لوکس داشته باشید به هتل Atlantis, The Palm بروید؛ یک هتل لوکس با پارک آبی، آکواریوم و پارک تفریحی ترکیب شده است. سوییت های زیر آب آن به مهمانان یک تجربه منحصر به فرد را ارائه می دهد، با دیوارهای شیشه ای در اتاق خواب، اتاق نشیمن و حمام که دید وسیعی از داخل آکواریوم برای مهمانان بوجود می آورد.

 

 

 

 

اگر شما نیاز دارید در مرکز دبی داشته باشید، هتل Shangri-La منظره زیبایی از دبی را به شما ارئه می دهد. خدمات و امکانات برابر یا بهتر از هر هتل لوکس دیگر در این شهر هستند، اما قیمت هتل های دیگر خارج از این محدوده ها، به مراتب خیلی پایین تر می باشد.

 

 

 

 


 

 

برای یک قیمت مناسب در کجا اقامت داشته باشیم؟

 

 

برای بهترین قیمت تور دبی، شما باید فکر مناطق ساحلی و نمای برج های بزرگ را فراموش کنید. منطقه Al Barsha، که در بین دبی مارینا و مرکز دبی و در کنار جاده شیخ زاید قرار دارد، با بسیاری از هتل های مختلف، مستقل و از برندهای محبوب پر شده است. هتل Four Points by Sheraton Sheikh Zayed Road دقیقا در بین دبی مارینا و مرکز دبی و ساحل جمیرا قرار گرفته است. این هتل در منطقه ای قرار گرفته است که پر از برج های زیبا و خیره کننده است و اگر به رستوران هتل (پشت بام) در طبقه 43 بروید، منظره زیبایی از این برج ها و منطقه Al Barsha خواهید داشت.

 

 

 

 

Conrad Dubai (نام تجاری برند لوکس هیلتون) است که در نزدیکی Mall of Emirates قرار دارد، درست در جاده شیخ زاید. این محل همیشه نرخ عالی دارد و اغلب ارزان تر از هتل های برند هیلتون در مناطق دیگر است.

 

 

 

 

DoubleTree by Hilton Hotel and Residences Al Barsha یک هتل بزرگ محبوب در بین مسافران تور دبی است. در این هتل باشگاه 24 ساعته، استخر زیبا و ترانسفر رایگان به مرکز خرید و ساحل جمیرا وجود دارد. به غیر از بهترین قیمت برای هتل در دبی، این هتل دقیقا روبروی Mall of the Emirates می باشد.

 

 

 

 

هتل Ibis Al Barsha، هتلی بسیار تمیز، ساده با قیمت خیلی پایین می باشد که می تواند یک گزینه بسیار عالی در این منطقه باشد.

 

 

 

 

کلمه کلیدی: بلیط خارجی


 

 

کجا با حداقل هزینه اقامت کنیم؟

 

 

با وجودی که رشد و توسعه به سرعت در دیره و منطقه اطراف دبی کریک در حال انجام است، هنوز هم این هسته قدیمی شهر دبی، بهترین امکانات اقامتی با نرخ های واقعا مناسب و پایین را ارائه می دهد. Hilton Dubai Creek دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا، چندین رستوران با قیمت مناسب و ارزان و با نمایی از کریک که معمولا نرخ اتاق های آن در حدود 100 دلار شبی شروع می شوند.

 

 

 

 

هتل AVANI Deira Dubai، هتلی 5 ستاره که فقط 5 دقیقه پیاده تا سیتی سنتر دیره فاصله دارد و یک ترانسفر هر روزه به ساحل جمیرا دارد که از شبی در حدود 50 دلار شروع می شود.

 

 

 

 

هتل The Ibis Deira City Centre در اطراف کریک نیست، اما تمیز و بسیار ارزان است و مکان خوبی برای گشت و گذار و کاوش در منطقه تاریخی دیره است.  

 

 

 

 

برای هتل های 3 ستاره ارزان و بسیار شیک و تمیز و نوساز، به هتل های زنجیره ای Rove سر بزنید. این مجموعه هتل ها، زیر مجموعه هتل های The Address هستند و قیمت های بسیار مناسبی را نسبت به موقعیت مکانی خودشان ارائه می دهند. این هتل ها در سرتاسر دبی و در مناطق مهم قرار گرفته اند. Rove Downtown Dubai دقیقا روبروی ورودی Dubai Mall قرار دارد. Rove City Center هم تنها 4 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید Deira City Center فاصله دارد.

 

 

 

 

گزینه ای عالی با قیمت مناسب در منطقه Downtown دبی، هتل Roda al Murooj است. این هتل بزرگ و مجلل دارای اتاق های بزرگ و استخر عالی و همچنین قیمت های بسیار عالی است. این مکان شما را به نقاط دیدنی مانند Burj Khalifa و آکواریوم دبی نزدیک می کند. و دقیقا روبروی ورودی Dubai Mall از شیخ زاید قرار دارد.

 

 

 

 

اگر قصد دارید، دقیقا داخل شیخ زاید باشید، هتل های Emirates Grand و Carlton Downtown و Gloria را انتخاب کنید.

 

 

 

 


 

 

اگر می خواهید به ساحل نزدیک باشید، کجا اقامت کنید؟

 

 

ساحل جمیرا، به طور اختصاری JBR می باشد، منطقه ساحلی با مایل ها از سواحل سفید و شنی و آب گرم و آبی است.

 

The DoubleTree by Hilton Hotel Dubai - Jumeirah Beach در اصل به عنوان یک آپارتمان لوکس ساخته شده است و واحدهای بزرگ آن اغلب تا سه خوابه هم می باشد.

 

 

 

 

چندین قدم پایین تر از ساحل و هتل DoubleTree، هتل Hilton Dubai The Walk کمی بیشتر لوکس، امکانات بیشتر و گزینه های بیشتر رستوران(هتل دارای 12 رستوران مختلف) است. این هتل دارای یک ساحل خصوصی است و مهمانان می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

 

 

 

 

هتل Sheraton Jumeirah Beach Resort، یک مجتمع بزرگ و مجلل ساحلی است که امکانات شیک و تازه طراحی شده، محل عالی و انواع ورزش های آبی را ارائه می دهد.

 

 

 

 

برای یک گزینه رمانتیک، نمادین، کلاب ساحلی لوکس Nikki Beach، هتل خودش به نام Nikki Beach Resort & Spa دوبی در Pearl Jumeirah است. Pearl Jumeirah شبه جزیره ای مصنوعی، درست در کنار ساحل جمیرا و نزدیک پالم، اخیرا ساخته شده است.

 

 

 

 

البته هتل های Five Palm Jumeirah، Amaj Rotana در برخی از زمان های سال بسیار قیمت های مناسبی را ارائه می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

از هتل های 4 ستاره ساحلی هم می توان به Ramada Plaza Jumeirah Beach و JA Ocean View Hotel اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو