موریس؛ جزیره آبشارهای گرمسیری




 

 

 

 

 

موریس، جزیره گرمسیری که مانند بهشت است و که مسلما یکی از مقصدهای ثروتمند آفریقا است که یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در جهان است. این مجموعه دارای طیف گسترده ای از جاذبه های طبیعی و دست ساز انسانی است و دارای آب و هوای گرمسیری با آب های گرم دریا، سواحل جذاب، جانوران گرمسیری و گیاهان گرمسیری است که توسط جمعیت چند قومیتی و فرهنگی کامل شده است که صمیمی و مهمان نواز هستند. این دارایی های گردشگری، قدرت اصلی موریس هستند، به خصوص از آنجا که هتل ها به خوبی طراحی شده و به اجرا درآمده اند، خدمات و زیرساخت های قابل اعتماد و عملیاتی دارند. موریس سومین جایزه جهانی بهترین جزیره را دریافت کرده است و جایزه بهترین سواحل دنیا را در مراسم جوایز جهانی مسافرت را در ژانویه 2012 دریافت کرده است. 

 

 

 

 

 

این جزیره در جنوب شرقی ساحل آفریقا و 900 کیلومتری جزیره ماداگاسکار واقع شده است. موریس را آب های گرم اقیانوس هند احاطه کرده است و دارای یک آب و هوای معتدل گرمسیری در کل سال است. زمستان های آن گرم و خشک و تابستان های آن داغ و شرجی است. دمای هوا در سواحل در زمستان ها 22 درجه سانتی گراد و در تابستان ها 34 درجه سانتی گراد است و دمای آب بین 22 تا 27 درجه سانتی گراد می باشد.

 

 

 

 

 

 

زبان موریسی یا Creole موریسی، فرانسوی و انگلیسی در این جزیره بیشتر مورد کاربرد قرار می گیرند. اما انگلیسی زبان رسمی این جزیره است،  lingua franca زبان موریسی است و روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی معمولا به فرانسوی می باشد.

 

 

 

 

 

 

جزیره موریس، تنوع بسیار زیادی در فرهنگ دارد، آن هم به خاطر جمعیت مهاجرش از هند، آفریقا، چین و فرانسه است.  

 

 

 

 

 

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع تور موریس در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می تونید زیر یک درخت نارگیل کل روز رو بشینید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم بهتون خوشامد می گن. با دیدن هتل های لوکس و ویلاهای گرون قیمت، می بینید که موریس به مهمانان خود اهمیت زیادی می ده و می خواد شما بهترین تعطیلات رو در موریس بگذرونید. اگر طرفدار بازی گلف هستید، این جزیره معدن زمین های بین المللی گلف هستش، همه نوع ورزش آبی، دیدن شنای دلفین ها در خلیج تامارین، مسابقان ماهیگیری، غواصی، کشتی های کاتاماران، اگر هم خیلی دوست دارین که هیجان زده بشید با Zip line از وسط جنگل و کوه و آبشار و رودخانه رد بشید یا اگر می خواید آدرنالین خونتون بیش از اندازه بشه حتما پرش آزاد از ارتفاع رو تجربه کنید.

 

 

 

 

 

 موریس به مسافرانش زیبایی های طبیعی اش و فعالیت های هیجان انگیزی، ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

موریس، بدون سوال یکی از قشنگ ترین جزایر دنیا است، که با مناطق طبیعی زیبا پر شده. پارک های ملی موریس که انواع گیاهان و جانوران بومی و غیر بومی زیادی داره، سواحل همانند بهشت یا مکان های مقدس، در موریس شما می توانید حسابی طبیعت گردی کنید!!

فقط برای دیدن این جزیره آبشارهای گرمسیری، کافی است با همکاران ما در بلیط خارجی تماس بگیرید، بلیط خودتان را رزرو کنید و همکاران ما در تور خارجی بهترین تور را برای شما ترتیب می دهند! 

 

 

 

 

 

 


برای مشاهده آفرهای تور موریس کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو