حواستون باشه در غذاخوری ها و رستوران های فرانسه سرتون کلاه نذارن




در تور فرانسه مراقب قیمت غذاخوری ها باشید

تور فرانسه

 

آشپزی و خورد و خوراک در تور فرانسه چگونه است؟

 

همانطور که میلیون ها گردشگر هر ساله به  تور فرانسه سفر می کنند، تا یک غذا و نوشیدنی بسیار خاص را تجربه کنند، افراد محلی این فرصت را غنیمت می شمارند و قیمت ها را فضایی افزایش می دهند ولی در مقابل هم تا می توانند از کیفیت کم می کنند.

 

فرانسه به خاطر آشپزی آن مشهور است. سرآشپزهای فرانسوی، رستوران های فرانسوی، شراب فرانسوی و محصولات فرانسوی که در مقایسه با هر کشوری برتری خودش را حفظ می کند.

 

در اینجا چند تا راهنمایی و نکته داریم تا شما را از تله های توریستی مثل غذای نیمه آماده منجمد شده به جای کوردن بولو رها کند و به جای آن شما یک غذای فرانسوی بسیار خوشمزه و زیبا را که، همیشه در ذهن خود تصور می کردید، را تجربه کنید.

 

 

Prix ​​Fixe Faux Pas - قیمت ثابت غذا در تور فرانسه

 

بسیاری از رستوران های پاریس، به خصوص در مناطق توریستی پرجمعیت منطقه لاتین و شانزالیزه، گردشگران زیادی دارد که آشنایی یا تسلطی به زبان فرانسه ندارند، را به راحتی فریب می دهند. Prix ​​Fixe Faux Pas یک منوی غذای تنظیم شده است، که معمولا در زمان ناهار، به صورت روزانه تغییر می کند. برای کسانی که نمی توانند، فرانسوی را بخوانند قطعا این منوها راحت تر می باشند، اما بسیار فرصتی خوبی برای رستوران ها است، چرا که آنها هیچ ایده ای درباره آنچه که سفارش می دهند، ندارند.  

 

بهترین نکته هنگام انتخاب یک وعده غذایی ثابت، این است که، چند باری با انگشت روی آن اشاره کنید و قیمت را تکرار کنید. تماس چشمی با گارسون ها و استفاده از هرگونه کلمه فرانسوی که بلد هستید هم، به شما کمک می کند.  

 

حتی در رستوران های با کلاس و سنتی فرانسوی هم، یک گارسون کینه توز پیدا می شود که دقیقا همان چیزی را که می خواهید برای شما می آورد، اما ممکن شکل و شمایل آن را جوری کند که اصلا دلتان آن غذا را نخواهد. یکی از مسافران فرانسه، تجربه بسیار بدی در این رابطه داشت:

 

«این غذا را فقط می توان اینطوری توصیف کرد که، یک تکه بزرگ نیمه خام گوشتی باشد که در آشپزخانه از روی تن یک حیوان یا کسی سلاخی کرده باشند. وقتی که غذا را آوردند، متوجه شدم که هیچ کسی همچین چیزی را سفارش نداده بود. واقعا سخت می توانستم نگاهش کنم و یا حتی به ان دست بزنم – ولی با این حال مجبور بودم پولش را بپردازم.»

 

از یک کتاب لغت استفاده کنید به این ترتیب شما حداقل می توانید به منو نگاه کنید و بدانید که، حداقل این غذاها چه چیزی هستند. اگر غذایی خوردید که نخواسته بودید، ولی در نهایت صورت حساب غذایی را که سفارش داده بودید را به شما دادند، با صدای بلند شکایت کنید و اگر این کارساز نبود، بدون آنکه مبلغی پرداخت کنید از آنجا خارج شوید. 

 

تور فرانسه

 

 

مراقب صورت حساب های بارها در تور پاریس باشید

 

برخی از مکان ها به خصوص در پاریس وجود دارند، که ابدا نباید بدون دیدن برگه صورت حساب به آنها پول یا کارت اعتباری خودتون رو بدید.

خصوصا در مورد افراد غریبه که شما به نوشیدنی مجانی و یا حتی به کلوپ خصوصی دعوت می کنند، احتیاط کنید.

یکی از بدترین مکان ها برای این گونه مکان ها، منطقه Pigalle است که شما در آنجا مولین روژ معروف را، پیدا خواهید کرد.

بعضی از توریست هایی که به این بارهای چیپ وارد شده اند یا مجبور شده اند که اینجا بروند، با صورت حساب های خیلی غیرقابل باوری روبرو شدند.

سعی کنید که به تماشای نمایش بزرگسالان نروید و اگر رفتید، اول منوی قیمت ها رو چک کنید. خیلی غیر منطقی هستش که، برای دو تا نوشیدنی باید 600 یورو پول بدید. اگر هم توریستی مقاومت کند، با زور و تهدید مجبورش می کنن که این پول را بدهد.

 

تور فرانسه

 

مراقب آب معدنی تقلبی در تور فرانسه باشید

 

اگر هر راه کلاهبرداری وجود داشته باشه، مطمئن باشید که در پاریس یکی حتما انجامش داده! با اونکه به نظر نمیاد که زیاد این کار را انجام بدن ولی گزارش هایی از مسافران تور فرانسه درباره «آب معدنی های 1 یورویی» که توسط دست فروشان سیار فروخته می شود، رسیده است که واقعا غیرقابل اعتماد هستند.

دست فروش مردی دیده شده که در Palais de Chaillot و در نزدیکی یک فواره در یک پارک، در حال پر کردن بطرهای آب معدنی از طریق یک شلنگ در نزدیکی سطل های زباله می باشد. اگر هرگونه شکی به این دست فروشان داشتید، بهتر است که آب معدنی را از مغزه ها بخرید.

و به یاد داشته باشید که مارک آب معدنی Evian را اگر برعکس بخوانید می شود، "naive" به معنای ساده لوح می شود.

 

 

فرانسه در ماه آگوست کلا تعطیل می شود!!

 

اکثر فرانسوی ها در ماه آگوست به تعطیلات تابستانی خود می روند. این ماه، یک کابوس برای سفر به فرانسه به عنوان یک خارجی آن هم در مناطق توریستی مهم، به خصوص جنوب فرانسه و سواحل، که کیپ تا کیپ پر از آدم است.

هتل ها همه پر شده اند، قیمت ها بالا است و ترافیک که واقعا کشنده است. به علاوه، بسیاری از فروشگاه های کوچکتر در شهرها بسته می شوند. از قبیل قصابی یا Boucherie، نانوایی یا Boulangerie، فروشنده پنیر یا Fromagerie، داروخانه ها Phamercie. این می تواند روزهای سختی را برای خرید مواد غذایی برای شما ایجاد کند.

 

تور فرانسه

 

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید. 


 



نظرتان را بنویسید







منو