شهرهای کوچک و زیبای ایتالیا - قسمت اول




در تور ایتالیا با 6 شهر گردشگری آشنا شوید

تور ایتالیا

 

 

در تور ایتالیا با 6 شهر گردشگری آشنا شوید

 

هر کس می خواهد از رم، میلان، ونیز و سایر شهرهای بزرگ و محبوب ایتالیا دیدن کند، اما بسیاری از آنها از این واقعیت که زندگی واقعی ایتالیایی در واقع در شهرهای کوچکتر آن است، آگاه نیستند. به دیدن شهرهای مثل آلبروبلو، پولینیانو و تائورمینا بروید و در کوچه های باریک اش حس متفاوتی را تجربه کنید. از مغازه های کوچک محلی بازدید کنید، در سواحل پنهان شنا کنید و از همه مهمتر از هر ثانیه تور ایتالیا خودتون لذت ببرید!

 

 

 

1) چفالو، پالرمو - Cefalù, Palermo

 

اولین شهر در لیست ما، شهر کوچکی به نام چفالو، واقع در استان پالرمو، سیسیل است. گرچه اندازه آن بزرگ نیست، محبوبیت آن در بین گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیاد است. یکی از بزرگترین جاذبه های چفالو، Duomo، کلیسای قرون وسطی در مرکز شهر قدیمی است که در قرن 12 ساخته شده است. در بالای مرکز شهر شما یک کوه عظیم به نام Rocca خواهید دید. یک واقعیت جالب این است که مردم این شهر به Rocca نقل مکان کردند و تا بعد از سقوط امپراتوری رُم در آنجا زندگی می کردند، چرا که این کوه به آنها توانایی محافظت دربرابر حملات احتمالی را می داد. در بالای این کوه، معبد باستانی دیانا و بسیاری از خرابه های باستانی دیگر قرار دارند. و فراموش نکنید، بهترین منطقه برای برای گرفتن چند تا عکس باحال از همین بالای Rocca است!

 

 

تور ایتالیا

 

 

2) آلبروبلو، آپولیا - Alberobello، Apulia

 

آلبروبلو احتمالا شهر متمایزی در این لیست است. چیزی که باعث شده این شهر منحصر به فرد باشد trulli ، یا خانه ای با سقف مخروطی شکل نام دارد. این سقف ها بسیار ویژه هستند و حتی نام آنها در فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو آورده شده است. امروزه مردم از این خانه ها به عنوان خانه خود استفاده می کنند. نام trulli از یونانی می آید و به معنای "گنبد" است و به خانه های باستانی با سقف مخروطی که ساخته شده از سنگ آهک Apulian است، اشاره دارد. بخش پر جنب و جوش آلبروبلو منطقه Rione Monti در نزدیکی مرکز شهر مدرن است. این منطقه پر از مغازه و کافه در داخل این خانه های trulli است، بنابراین اگر شما قصد خرید یک سوغات دارید، Rione Monti برای شما مناسب است. آنها حتی یک کلیسای trulli، با نام کلیسای سنت آنتونی دارند.

 

 

 

تور ایتالیا

 

 

 

3) ورنزا، لا اسپتزیا - ورنزا، La Spezia

 

ورنزا بیشتر از یک روستا یا یک شهر است و در واقع بخشی از پارک ملی Cinque Terre است. بیشتر مردم ورنزا را، زیباترین روستایCinque Terre می دانند. ورنزا در قرن 11 تاسیس شد و بیشتر به عنوان یک بندر مورد استفاده قرار می گرفت. امروز این بندر کوچک، یک مکان جالب برای شنا است، که پر از کافه و رستوران های رنگارنگ می باشد. قلعه Belforte قرون وسطی (همچنین به عنوان قلعه Doria شناخته می شود) در واقع در بالای صخره ای قرار دارد که برای حفاظت در برابر دزدان دریایی مورد استفاده قرار می گرفت.

 

 

تور ایتالیا

 

 

 

4) دریاچه لسو، برشا - Iseo (Lago)، Brescia

 

لسو یک شهر کوچک در انتهای جنوب دریاچه لسو در شمال ایتالیا است. بنابراین، اگر شما قصد سفر به این دریاچه باشکوه را داشتید، لسو محلی است که می توانید در کل شب در آنجا اقامت داشته باشید. لسو در مقایسه با سایر استراحتگاه های دریاچه ای بسیار بزرگ است و برای یک سفر یک روزه بسیار محبوب است و باید انتظار دیدن یه عالمه مغازه ها، کافه ها و رستوران را داشته باشید. محل اصلی یا همان پاتوق خودمان در لسو Piazza Garibaldi است که، محلی مناسب برای ناهار یا قهوه خوردن است. بازدید از موزه جنگ (Museo della Guerra) که رایگان است را از دست ندهید، در این موزه نمایشگاهی از  یونیرفم های نظامی، سلاح ها و برخی عکس های جنگ جهانی اول و دوم است.

 

 

تور ایتالیا

 

 

5) ویسته، فوجا - Vieste، Foggia

 

این شهر جذاب در استان فوجا تنها 13.000 ساکن دارد، اما به لطف توریست های زیادی که هر ساله از آن دیدن می کنند، ویسته به نظر می رسد حتی بزرگتر است. ویسته در سرازیری صخره ای به نام Pizzomunno واقع بین دو ساحل شنی زیبا واقع شده است. این شهر تا سالیان زیادی به عنوان شهر ماهیگیری و کشاورزی شناخته می شد، تا زمانی که پارک ملی Gargano در سال 1991 تاسیس شد و باعث محبوبیت این شهر به عنوان یک مقصد توریستی شد.

 

 

تور ایتالیا

 


شهرهای کوچک و زیبای ایتالیا - قسمت دوم


 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید! 


 



نظرتان را بنویسید







منو