تور 11 روزه برزیل

10 3 شب ایگواسو ---> 5 شب ریو دو جانیرو ---> 2 شب سائو پائولو
تور 11 روزه برزیل
  • اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانهاقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتیبیمه مسافرتی
  • پرواز داخلیپرواز داخلی
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1403/1/12
شروع قیمت برای هر نفر از :

287.500.000 تومان

تور 11 روزه برزیل

10 3 شب ایگواسو ---> 4 شب ریو دو جانیرو ---> 3 شب آمازون
تور 11 روزه برزیل
  • اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانهاقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتیبیمه مسافرتی
  • پرواز داخلیپرواز داخلی
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1403/1/12
شروع قیمت برای هر نفر از :

309.500.000 تومان


تور برزیل


 

 

 

برزیل یکی از کشورها با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا در جهان است. این کشور با داشتن مناظر طبیعی زیبا، فرهنگ متنوع و غذاهای خوشمزه، همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در برزیل می‌توانید از جاذبه‌های متنوعی مانند کارناوال، جنگل‌های آمازون، شهرها و بناهای تاریخی و آثار معماری، ساحل‌ها و فوتبال لذت ببرید. در این مقاله به بررسی مدارک لازم برای سفر به برزیل، معروف ترین مکان های دیدنی، هزینه تور، بیمه و سایر موارد خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

 

 

مدارک لازم برای سفر به برزیل

 

 

برای سفر به برزیل، نیاز به مدارکی است که این مدارک عبارتند از:
1.     پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ ورود به برزیل لازم است.
2.     دو قطعه عکس 3 در 4
3.     ایرانی‌ها نیاز به ویزا برای ورود به برزیل دارند.
4.     بلیط هواپیما برای ورود به برزیل لازم است. (تاریخ سفر باید برای 20 روز بعد باشد)
5.     رزرو هتل معتبر
6.     شناسنامه فرد متقاضی
7.     نامه تمکن مالی برای ورود به برزیل
8.     برگه خروج و ورود باید در فرودگاه دریافت شود و در هنگام خروج از برزیل تحویل داده شود.
9.     برای سفر به برزیل، بیمه مسافرتی الزامی است.

 

 

ایرانی‌ ها نیاز به ویزا دارند؟

 

اگر قصد سفر به برزیل را دارید، باید بدانید که شهروندان چندین کشور از شرایط ویزا معاف هستند که البته ایران در این لیست قرار ندارد. ایرانی‌ها نیاز به ویزا برای ورود به برزیل دارند. برای دریافت ویزا، باید به سفارت یا کنسولگری برزیل در ایران مراجعه کنید. زمان لازم برای صدور ویزا حدود ۵ تا ۷ روز کاری است.

 

 

وسایل ضروری سفر به برزیل:

 

 


هنگامی که شما تصمیم به سفر می‌گیرید باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. از آن جایی که نمی‌دانید با چه آب و هوایی مواجه می‌شوید، انتخاب وسایل مورد نیاز برای سفر کمی سخت می‌شود. برای مسافرت به این کشور و داشتن سفری هیجان‌انگیز باید وسایل ضروری را به همراه داشته باشید که در ادامه لیست آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

 


لباس و کفش و کت بارانی

 


پوشاک از ضروری‌ترین وسایل برای سفر است و با توجه به آب و هوای مقصد و فصل سفر انتخاب می‌شود. کشور برزیل به دلیل وسعت زیاد، دارای طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی است. بیشتر روز‌های سال در این کشور گرم بوده؛ لازم است بدانید بهار و تابستان ایران، پاییز و زمستان برزیل است. برای سفر به این کشور باید همه این نکات را در نظر بگیریم و با توجه به شرایط آب و هوایی لباس، کفش و کت بارانی را به همراه داشته باشیم. یعنی اگر در فصل زمستان به این کشور سفر کنیم باید لباس گرم، پالتو، کت بارانی، سویشرت، کلاه، دستکش و چکمه به همراه داشته باشیم. همچنین اگر زمانی به برزیل سفر کنید که دارای آب و هوای گرم باشد تیشرت، کلاه نقاب دار، کفش راحتی و ساحلی لازم است. از دیگر لباس‌ها و کفش‌هایی که در سفر به این کشور باید به همراه داشته باشیم عبارت است از:

  • ژاکت
  • مانتو
  • لباس زیر
  • لباس خواب و راحتی
  • لباس رسمی
  • شلوار جین و پارچه‌ای
  • کفش رسمی و پیاده روی

 

 

لوازم الکترونیکی

 


در دنیای امروز وسایل برقی و الکترونیکی از ملزومات سفر است، به خصوص هنگام مسافرت. لوازم الکترونیکی که در سفر به آن احتیاج داریم عبارتند از:

  • تلفن همراه و شارژر

  • لپ تاپ یا تبلت
  • پاور بانک
  • هدفون یا هندزفری
  •  GPS

لازم به ذکر است اپلیکیشن‌های مخصوص سفر مانند مسیریاب، مترجم و... را روی تلفن همراه خود نصب کنید تا با مشکل مواجه نشوید.



اطلاعاتی کامل در خصوص منطقه جغرافیایی و مذهب کشور برزیل

 


این کشور به دلیل وسعت، آب و هوا و منابع طبیعی غنی از سایر کشورها متمایز شده است. برزیل کشوری وسیع بوده که شامل انواع پوشش گیاهی و اراضی از جمله تپه‌ها، کوه‌ه‌ها، جلگه‌های پست کوه‌ها و زمین‌های بایر می‌باشد.

 


آب و هوای برزیل
 


کشور برزیل آب و هوایی متنوع دارد و بخش وسیعی از آن گرمسیری و پوشیده از جنگل‌های بارانی آمازون می‌باشد. علاوه بر آب و هوای گرمسیری، شمال شرقی برزیل دارای آب و هوایی کوهستانی و نیمه‌خشک، شمال این کشور استوایی و در بخش جنوب آب و هوایی معتدل دارد. 
 

 

 

تور برزیل

 

 

زبان مردم برزیل

 

تنها زبان رسمی برزیل، زبان پرتغالی است. پرتغالی تنها زبانی است که در مدارس، روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون و در تمامی بخش‌های تجاری و اداری از آن استفاده می‌شود. 


 

دین و مذهب مردم برزیل

 

دین اکثر مردم برزیل کاتولیک بوده و کشور برزیل بیشترین شمار کاتولیک‌ها در جهان را دارا است. این کشور از ملیت‌های مختلفی نظیر نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان امریکا، آفریقایی و آسیایی تشکیل شده است.

 

 

فرهنگ مردم برزیل

 

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ هر ملتی قبل از سفر به آن کشور الزامی است. جالب است بدانید که یکی از مهم‌ترین دلایل وحدت برزیلی‌ها، زبان آن‌ها است. در این کشور تنها سرخ‌پوستان امریکایی و افراد مهاجر به زبان پرتغالی تسلط ندارند. اگر به زبان‌های انگلیسی یا اسپانیایی آشنایی داشته باشید، در سفر با تور برزیل دچار مشکل نخواهید شد.
مذهب حاکم در برزیل، آزادی بوده و هر کسی می‌تواند مذهب مورد علاقه خود را انتخاب کند. 

موسیقی یکی از ارکان جدایی‌ناپذیر مردم و فرهنگ این کشور است. موسیقی‌های متنوعی در این کشور وجود دارد اما مشهورترین موسیقی برزیل، سامبا نام دارد.

 
فوتبال نیز از مهم‌ترین دلایل شهرت این کشور و خرید تور برزیل است. برزیل با پنج دوره قهرمانی در جام جهانی توانسته این افتخار بسیار بزرگ را از آن خود کند.

برزیل بزرگ‌ترین تولید‌کننده و صادر‌کننده قهوه به تمام دنیا می‌باشد، در نتیجه هنگام سفر به این کشور با تور برزیل، از خرید قهوه‌های بی‌نظیر آن غافل نشوید.


 

 

فرهنگ در تور برزیل

 

 

قیمت تور برزیل

 

 

هزینه تور برزیل به عوامل مختلفی مانند فصل سفر، تعداد روزهای اقامت، امکانات و کیفیت هتل، شرکت تور مسافرتی، خطوط پرواز، کلاس پرواز و عواملی از این دست بستگی دارد. افراد علاقه‌مند به سفر می‌توانند به صورت اینترنتی و با توجه به بودجه خود از تورهای مختلف استفاده کنند و تجربه به یادماندنی را برای خود ثبت نمایند.

 


 

هزینه اقامت در برزیل

 

 

برزیل کشور گرانی نیست و شما می‌توانید با خرید تور برزیل و هزینه‌ای منطقی، مکان مناسبی را برای اقامت پیدا کنید. اگر تصمیم دارید پس از خرید تور برزیل در هاستل اقامت کنید، هزینه آن شبی در حدود ۱۰۰ رئال برای یک اتاق خصوصی است و با شبی ۲۰ تا ۳۰ رئال می‌توانید اتاق‌های مشترک را برای اقامت خود انتخاب کنید. البته برخی از هتل‌های برزیل که توسط خانواده‌ها مدیریت می‌شوند، نسبت به هتل‌های معمولی ارزان‌تر بوده و نهایت قیمت آن شبی ۱۰۰ رئال است.

 

 

 

هزینه هتل در تور برزیل

 

 

 

هزینه خوراک در برزیل

 

 

خریداران تور برزیل که قصد ندارند برای نوشیدنی و خوراک خیلی هزینه کنند، می‌توانند به رستوران‌های محلی و کوچک بروند و یک وعده غذای کامل را با پرداخت ۱۵ رئال نوش جان کنند. در سایر رستوران‌ها که دارای ظاهری بهتر هستند، قیمت یک وعده غذای خوب و کامل ۳۵ رئال است.

 

 

 

 

غذا در تور برزیل

 

 

 

هزینه حمل و نقل عمومی در برزیل

 

 

اگر می‌خواهید با تور برزیل به بازدید از تمامی قسمت‌های این کشور بپردازید، باید بگوییم که اتوبوس برای مسیرهای طولانی بهترین گزینه است بطوری که تنها ۸ رئال به ازای هر ساعت سواری با اتوبوس می‌پردازید. همچنین از قطارهای توریستی و سیستم حمل و نقل اوبر که در بسیاری از شهرهای برزیل در دسترس است نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 

حمل و نقل در تور برزیل

 

 

 

شهرهای مهم کشور برزیل

 

 

در ادامه قصد داریم با مهم‌ترین شهرهای کشور برزیل آشنا شویم. آشنایی با این شهرها بخصوص برای گردشگران تور برزیل امری ضروری است.

 

 

شهر برازیلیا

 

 

این شهر که در ارتفاعات برزیل قرار دارد از جمله شهرهای مهم این کشور می‌باشد. برازیلیا در سال ۱۹۶۰ میلادی به عنوان پایتخت برزیل انتخاب شد. با خرید تور برزیل می‌توانید از این شهر آرمانی با زیرساخت‌هایی مدرن دیدن کنید.

 

 

 

شهر برزیلیا در تور برزیل

 

 

 

شهر سائوپائولو

 

 

این شهر مهم علاوه بر اینکه بزرگترین شهر در برزیل است، از نظر جمعیتی یکی از بزرگترین شهرهای جهان نیز به حساب می‌آید. پس از خرید تور برزیل برای دیدن از این شهر به جنوب شرقی برزیل سفر کنید و از آسمان‌ خراش‌های معروفش و همچنین هنر در آشپزی و فرهنگ غنی این منطقه لذت ببرید.

 

 

 

 

سائوپائولو در تور برزیل

 

 

 

شهر فورتالزا

 

 

فورتالزا به عنوان پنجمین شهر بزرگ برزیل، نقطه آغازی برای گردشگران تور برزیل می‌باشد. این شهر به دلیل سواحل دیدنی و جذاب، تپه‌نوردی، روستاهای ماهی‌گیری در بالا و پایین ساحل، مراکز خرید پویا و فرهنگ پر جنب و جوشش به مکانی محبوب در برزیل تبدیل گشته است.

 

 

 

 

فورتالزا در تور برزیل

 

 

 

شهر ریودوژانیرو

 

 

این شهر که در جنوب شرقی برزیل قرار دارد به دلیل داشتن جاذبه‌هایی نظیر کوه‌های معروف، نقاط دیدنی فراوان، سواحل زیبا، جشنواره و کارناوال، از پربازدیدترین شهرهای جنوب امریکا در تور برزیل می‌باشد. از برجسته‌ترین نقاط این شهر می‌توان به مجسمه عظیم مسیح نجات‌دهنده اشاره کرد.

 

 

 

 

تور برزیل

 

 

 

شهر فوز دو ایگواکو

 

 

 

اگر قصد دارید در تور برزیل خود از آبشارهای معروف و دیدنی برزیل بازدید کنید به این شهر بزرگ و امن سفر کنید. یکی از طبیعی‌ترین شگفتی‌های جهان آبشار ایگواکو می‌باشد که شامل مجموعه‌ای از آبشارهای باشکوه است که در رود ایگواسو و مرز بین برزیل و آرژانتین واقع شده‌اند.

 

 

شهر پاراتی

 

 

 

این شهر زیبا که مستعمره سابق پرتغال بوده است در سواحل خلیج ایها قرار دارد. جنگل‌های استوایی، آبشارها، دریای زمردی و کوه‌های ساحلی این مکان را به بهشتی برای خریداران تور برزیل تبدیل کرده است.

 

 

 

 

پاراتی در تور برزیل

 

 

 

شهر رسیف

 

 

این شهر که مرکز ایالت پرنامبوکو می‌باشد، به دلیل داشتن آبراه‌ها و پل‌های متعدد به ونیز برزیل معروف است. این شهر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرها در سواحل شمال شرقی بوده که با جاذبه‌های فراوانی نظیر جنگل‌های استوایی، جزایر، رودخانه‌های بسیار، مناظر زیبا، شهر تاریخی قدیمی، سواحل و فرهنگ سرزنده بسیاری از گردشگران را به فکر خرید تور برزیل می‌اندازد.

 

 

 

 

رسیف در برنامه تور برزیل

 

 

 

شهر مانائوس

 

 

مرکز ایالت آمازوناس در شمال غربی برزیل و یکی از شهرهای مهم این کشور مانائوس نام دارد. دلیل محبوبیت این مکان در بین گردشگران تور برزیل، وجود دروازه ورود به جنگل‌های آمازون است. از دیگر نقاط برجسته این شهر می‌توان خانه اپرای آمازونس و کاخ ریو نگرو را نام برد.

 

 

 

 

مانانوس در تور برزیل

 

 

 

شهر سالوادور

 

 

یکی دیگر از شهرهایی که گردشگران را با خرید تور برزیل به سمت خود می‌کشاند شهر سالوادور است. این شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای امریکا و سومین شهر بزرگ در برزیل و مرکز ایالت باهیا، هر ساله میزبان برگزاری فستیوال‌های عجیب و غریب است. این شهر تاریخی و قدیمی به دلیل محله‌های رنگارنگی که به سبک معماری پرتغالی ساخته شده شهرت یافته است.

 

 

 

 

سالوادور در تور برزیل

 

 

 

جاذبه‌های گردشگری برزیل

 

 

گردشگران می‌توانند با شناخت جاذبه‌های این کشور، تور برزیل خود را خریداری کرده و هوشمندانه‌تر سفر کنند.

 

 

 

مسیح نجات‌دهنده

 

این مجسمه مشهور عیسی‌مسیح در بالای کوه کورکووادا و در ارتفاع ۷۰۰ متری شهر ریودوژانیرو قرار دارد. مجسمه مسیح نجات‌دهنده با ارتفاع ۳۹.۶ متر، چشم‌اندازی کلی از فضای داخلی خلیج گئونابارا تا شمال و از لاگئورودریگو د فریتاس تا جنوب را به گردشگران تور برزیل هدیه می‌دهد.

 

 

 

ریودوژانیرو در تور برزیل

 

 

 

آبشار ایگئوسو

 

 

این آبشار شگفت‌انگیز که در مرز دو کشور برزیل و آرژانتین واقع شده است از ۲۷۵ آبشار تشکیل شده است. یکی از جالب‌ترین آبشارهای این منطقه، آبشار گلوی شیطان است که به شکل حرف U انگلیسی بوده و ۸۲ متر ارتفاع دارد.

 

 

 

 

تور برزیل

 

 

 

رودخانه آمازون

 

 

این رودخانه با طول ۶.۴۰۰ کیلومتر، کمی کوتاه‌تر از رود نیل است و دومین رود بزرگ دنیا به شمار می‌رود. نیمی از جنگل‌های بارانی سیاره زمین در منطقه آمازون قرار دارند. گردشگران می‌توانند توسط تورهای برگزار شده در جنگل‌های آمازون، قایق‌سواری در محیط‌های مرطوب، شنیدن صدای وزوز حشرات و دیدن محیط‌های دلگیر و حیوانات گوناگون را در خاطره تور برزیل خود ثبت کنند.

 

 

 

 

آمازون در تور برزیل

 

 

 

کارناوال ریو

 

 

اگرچه در هر گوشه از برزیل جشن‌های بسیاری برگزار می‌شود اما مهم‌ترین آن‌ها کارناوال در ریودوژانیرو است. این کارناوال دو میلیون نفر را در روز جشن به خیابان‌ها می‌کشاند و حدود نیم میلیون گردشگر خارجی در طی این جشن چهار روزه با خرید تور برزیل به این کارناوال می‌پیوندند.

 

 

 

 

کارناوال ریو در تور برزیل

 

 

 

پانتانال

 

 

 

این تالاب به عنوان بزرگ‌ترین تالاب جهان در غرب برزیل قرار دارد. این تالاب به دلیل حیات‌وحش منحصربفردش از جاذبه‌های اصلی گردشگری تور برزیل به حساب می‌آید. پانتال بیشترین جمعیت جگوار در قاره امریکا را دارا می‌باشد.

 

 

 

 

پانتانال در تور برزیل

 

 

 

سواحل سالوادور

 

 

اگر به انجام فعالیت‌هایی نظیر آرام گرفتن در ساحلی زیبا، شنا کردن، شیرجه زدن، قایقرانی و موج‌سواری در سواحل دریای آزاد علاقه دارید، بازدید از سواحل سالوادور را در برنامه تور برزیل خود بگنجانید. کودکان نیز می‌توانند از استخرهای طبیعی که با صخره‌ها محصور شده‌اند لذت ببرند.

 

 

 

 

سواحل سالوادور در تور برزیل

 

 

 

مرکز تاریخی اولیندا

 

 

در سواحل شمال شرقی برزیل و در شمال رسیف، شهر رنگارنگ اولیندا با ساختمان‌های سفید و سقف‌هایی قرمز خودنمایی می‌کند. گردشگرانی که به مکان‌های تاریخی علاقه دارند می‌توانند پس از خرید تور برزیل از مرکز شهر، کلیساها و کارناوال‌های معروف این منطقه تاریخی دیدن کنند.

 

 

 

 

اولیندا در تور برزیل

 

 

 

بونیتو

 

 

 این منطقه به علت جاذبه‌هایی طبیعی نظیر آبشارها و غارهای خیره‌کننده، نقطه عطفی برای گردشگران تور برزیل و دوستداران محیط‌ زیست بشمار می‌رود. راه‌های آبی بسیار شفاف و شنا با ماهی‌های گوناگون از محبوب‌ترین جاذبه‌های این مکان است. بازدیدکنندگان ماجراجو نیز می‌توانند با طناب به ته غارهای آبی آبیسمو آنهوماس رفته و در بین سایر غارها راه بروند. هنگام سفر به این مکان زیبا  غواصی و شیرجه زدن در آب را از دست ندهید.

 

 

 

تور برزیل

برای مشاهده نقاط گردشگری دیگر از برزیل اینجا را کلیک نمائید
منو