17 تفریح رایگان در سیدنی - قسمت سوم




 

 

 

 

 

 

 

14. بازارهای سیدنی را ببینید!

 

 

 

اگر وسوسه نشدید که خرید کنید، می توانید فقط با گشت و گذار در اطراف این بازارها عکس های خیلی زیبا و جالبی بگیرید. بهترین بازارها برای دیدن در سیدنی عبارتند از:

 

بازارهای Paddington - روزهای شنبه با 150 غرفه منحصر به فرد، مد روز و لوازم جانبی را ارائه می دهد.

بازارهای Bondi - روزهای یکشنبه با ارائه لباس های اصلی طراحان، جواهرات دست ساز، هنر، صنایع دستی، مبلمان، لباس های فصلی و غیره.

بازارهای The Rocks – روزهای شنبه و یکشنبه ارائه مد روز، هنر و صنایع دستی، جواهرات، موسیقی و کتاب، سلامتی و زیبایی، سوغات.

بازار Paddy's - بازاری بزرگ در نزدیکی Chinatown که در آن فروش میوه و سبزیجات، لباس، سی دی، گل، عینک آفتابی، جواهرات، سوغاتی توریستی، و خیلی چیزهای دیگر فروخته می شود.

بازار ماهی سیدنی - بازار معتبر ماهی. از ایستگاه مرکزی سوار مترو سبک شهری بشوید.

 

 

 

 

 

 

15. جشنواره های رایگان در سیدنی

 

 

 

زمانی که شما تصمیم به رزرو تور استرالیا می گیرید، اگر زمان درست را انتخاب کنید می توانید در برخی از جشنواره های رایگان سیدنی و رویدادهای بین المللی که در این شهر رخ می دهد، حضور داشته باشید.

شب سال نو – آیا شبی بهتر از این در کل دنیا وجود دارد که در آن آتش بازی و خیلی کارهای هیجان انگیز دیگر هم باشد؟ تازه دیدن آن هم هزینه ای ندارد!

 

Sydney Mardi Gras - یکی از بزرگترین نمایشگاه های مردمی LGBT و فستیوال های جهان است که هزاران نفر از مردم با لباس های رنگی به سمت خیابان Oxford و Flinders می روند.

Vivid Sydney - سیدنی به یک بوم جذاب از نور، موسیقی و نقشه تبدیل می شود.

جشنواره سیدنی - برای هر سه هفته در ژانویه، جشنواره سیدنی برنامه ای با حدود 80 رویداد که هنرمندانی در آن شرکت دارند که رقص، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، رسانه های متقابل و انجمن ها را ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

16. اینترنت بی سیم رایگان در سیدنی

 

 

 

در نقاط مهم و شلوغ سیدنی اینترنت وای فای رایگان روز به روز در حال افزایش است، در کافه ها، رستوران ها، فود کورت و هتل ها و ...

لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه خود را همراه داشته باشید و به وای فای رایگان در کتابخانه های شهر و این مکان ها متصل شوید:

 

مغازه های استارباکس در سیدنی.

فست فود مک دونالد

فرودگاه سیدنی

Circular Quay و همچنین، برنامه Urban Spoon یک منبع خوب برای جستجوی کافی نت ها و رستوران های وای فای رایگان در سیدنی است.

 

 

 

 

 

 

17. گالری هنر NSW

 

 

 

گالری هنر NSW برای ورود رایگان است و یکی از موزه های هنر پیشرو استرالیا با مجموعه ای از هنرهای استرالیایی، بومی، اروپایی، آسیایی و معاصر است.

آثار مدرن و معاصر در فضایی پرانرژی نمایش داده می شوند و از مناظر خیره کننده ای از سیدنی و بندر را به نمایش می گذارند.

فعالیت هایی تقریبا رایگان برای انجام در سیدنی

Pylon Lookout

در پل بندر سیدنی، با تنها پرداخت 11 دلار از Pylon Lookout بازدید می کنید، که علاوه بر دیدن یک منظره فوق العاده می توانید از نمایشگاه 3 طبقه ای هم دیدن کنید و درباره تاریخ و نحوه ساخت و ساز پل هم اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

 

 

 

 

حمل و نقل ارزان

 

 

Family Funday Sunday - با خانواده تون مسافرت می کنید؟ روزهای یکشنبه در سیدنی با پرداخت 2.50 دلار به ازای هر نفر می توانید بدون محدودیت از تمام ترن ها، اتوبوس ها، فری ها و قطارهای سبک شهری استفاده کنید. خیلی مفت در میاد!

 

My Multi Day Pass – برگه ای که باعث می شود شما یک روز داخواه در هفته هر چقدر که می خواهید و بدون محدودیت از قطار، و اتوبوس خصوصی و فری های سیدنی استفاده کنید!

شما تنها با پرداخت 15 دلار به ازای هر نفر می توانید یک سفر رفت و برگشت به Manly با کشتی های فری را بگیرید که یکی از بهترین راه ها برای تجربه بندر سیدنی می باشد. مناظر چه در مسیر رفت و چه در مسیر بازگشت بسیار خیره کننده است، در حالی که کشتی شما از کنار آسمان خراش های سیدنی، خانه اپرا سیدنی، پل بندر سیدنی و باغ گیاه شناسی سیدنی رد می شود.

 

برج سیدنی

 

با پرداخت تنها 18 دلار شما می توانید به بالای برج سیدنی بروید. این برج free-standing با ارتفاع 309 متری (1.014 فوت) در بالای CBD (مرکز تجاری سیدنی) قرا دارد. در این برج یک عرشه مشاهده با نمایش عالی از آسمان خراش های سیدنی وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

سفر خود را به سیدنی – تور استرالیا برنامه ریزی کنید

آژانس مسافرتی سام سیر بیش از 12 سال است در حال ارائه خدمات مسافرتی به مسافران خود به سرتاسر دنیا به صورت مستقیم، با در نظر گرفتن بودجه هر مسافر و صرفه جویی در زمان مسافران در زمانی که انها تقاضای تور استرالیا و یا هر تور دیگری و یا بلیط هواپیما، هتل تک و ... را از ما دارند.  

برای مشاهده آفرهای تور استرالیا کلیک کنید!

 



نظرتان را بنویسید







منو