یک روز در سن مارینو




تور ایتالیا در سن مارینو

تور ایتالیا

 

 

تور ایتالیا و بازدید از سن مارینو

 

همانطور که احتمالا از قبل هم می دانستید، سن مارینو یکی از کوچک ترین کشورهای جهان است. به طور دقیق تر، این پنجمین کشور کوچک دنیا، اما احتمالا یکی از نایاب ترین هایش است. این کشور Micro یا همان کشورک صرفا یک بازماندۀ نخستین از دولت شهرها (و البته قدرتمند) که هنوز هم عنوان قدیمی ترین کشور پادشاهی در جهان باقی مانده است و همین طور به عنوان قدیمی ترین جمهوری که به سال 301 بعد از میلاد بر می گردد. علیرغم اینکه برخی ادعا می کنند که این کشور فاقد صمیمت و روح می باشد، اما این کشور تحت محاصره سن مارینو، واقعا چیزهای شگفت انگیزی برای ارائه خودش دارد و ما فقط می خواهیم به شما بگوییم آنها چه چیزهایی هستند؟!

 

 

چگونه به سان مارینو دسترسی پیدا کنید:

 

اتوبوس: برای رسیدن به سن مارینو، ابتدا باید به شهر ریمینی در منطقه Emilia Romagna در تور ایتالیا بروید. هنگامی که در ریمینی هستید، می توانید یک اتوبوس به سن مارینو پیدا کنید، که خیلی کار راحتی است، زیرا هر یک ساعت یکبار به این سمت می روند. بلیط اتوبوس یک طرفه 5 یورو نفری می باشد.

 

تور ایتالیا

 

 

در سن مارینو چه کارهایی باید انجام دهید:

 

در این لیست احتمالا شناخته شده ترین جاذبه های سان مارینو، Rocca Guaita و Torre Cesta است. دو برج نظامی در کوه Titano قرار دارند و برای بازدید و تور در دسترس هستند. آنها معمولا با یکدیگر مورد بازدید قرار می گیرند، اما برجسته ترین آن یک موزه سلاح های سنتی در سایت Torre Cesta است از قرن 13 می باشد. در بالای کوه Titano، شما می توانید مواد غذایی و نوشیدنی ها، کیوسک های گردشگری و مغازه های سوغاتی پیدا کنید. سومین برج در بالای Titano، Torre del Montale، با کمی راه رفتن بیشتر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. متأسفانه، آن را برای عموم باز نمی دارد، اما ارزش دیدن را دارد، چراکه شما واقعا منظره بسیار زیبایی از سن مارینو را خواهید دید، و در این نقطه چند جای بسیار عالی برای پیک نیک و جاهایی که هنوز کشف نشده است، وجود دارد. با تور ایتالیا از شهر زیبای سن مارینو دیدن نمایید.

 

تور ایتالیا

 

 

یکی دیگر از جاذبه های توریستی Piazza della Libertà است. Guardie di Rocca مراسم رژه گارد است که واقعا رنگی رنگی است. یونیرفم آنها شامل یک کت سبز رنگ با نوارهای سفید، شلوارهای قرمز با درجه نظامی سبز رنگ، و کلاه هایی با رشته های قرمز و سفید رنگ و ساق پوش های سفید رنگ. حتما چند عکس از این مراسم بگیرید.

 

تور ایتالیا

 

 

علاوه بر این، پایتخت سن مارینو از لحاظ موزه بسیار مورد توجه است و هر کسی که دوست دارد در اطراف یک نمایشگاه راه برود، ناامید نخواهد شد. به غیر از موزه ملی که به شما یک بینش باستان شناسی که از مصنوعات عصر نوسنگی آغاز می شود و بعد از آن تمدن اتروسک ها و رومی ها پیدا می شود و شامل آثار باستانی مصری، آیکون های بیزانس، نقاشی های قرن هفدهم و سکه های قدیمی سان مارینو می شود. در اینجا شما موزه Torture را می بینید که شامل طیف وسیعی از انواع دستگاه های شکنجه ای بوده است که در طول زمان مورد استفاده قرار گرفته  است. موزه Wax هم طیف گسترده ای  از شخصیت های مشهور تاریخی دارد. موزه سکه و تمبر برای گردشگرانی که می خواهند در مورد تاریخ پول و پست سن مارینو چیزهایی را بدانند، هم وجود دارد.

 

شاید خاص ترین و سرگرم کننده ترین موزه ای که شما در سن مارینو خواهید دید، موزه Curiosities است که شامل مجموعه ای از اشیا و اختراعات عجیب و غریب است که با داستان هایشان همراه شده اند.

 

اگر طرفدار جشنواره ها هستید و در طول ماه جولای در سن مارینو، فستیوال جاز سن مارینو در شهر Borgo Maggiore در جریان است و هم زمان با آن فستیوال Adriatic Music هم برگزار می شود. شما در این ماه اگر به سن مارینو بروید اصلا حوصله تون سر نمی ره! اگر هم شما به دنبال یک مورد خاص تر هستید ، حتما روزهای قرون وسطایی را در سن مارینو بررسی کنید. این روزها در هر جا که بروید غذاها، سنت ها، بازی ها و صنایع دستی قرون وسطی را خواهید دید. با تور ایتالیا از شهر زیبای سن مارینو دیدن نمایید.

 

تور ایتالیا

 

 

شما همچنین می توانید چند سفر کوتاه را به چندین مکان مهم دیگر خارج از پایتخت انجام دهید. بعضی از آنها Faetano، یکی از نه کومونه هایی است که کاستلی سن مارینو (یا شهرداری سن مارینو) و بخش سابق ریمینی (تا قرن 15) با کلیسای زیبای San Paolo Apostolo و غذاهای خوشمزه محلی،  Montegiardino که تنها شهر دانشگاهی در سن مارینو است و زیباترین شهر در کل کشور است، مربوط به دوران حکومت رومی است. بزرگترین شهرداری ایالتی هم ایالت Serravalle که در پای کوه Apennine می باشد و به زمان قرون وسطی بر می گردد، این شهر به خاطر قلعه Serravalle و کلیسای Saint Andrea از قرن نوزدهم، شناخته شده است. 

 

 

در سن مارینو چه غذایی بخورید:

 

غذاهای سن مارینو، همانطور که انتظار دارید، تا حد زیادی تحت تأثیر طعم و ترکیبات ایتالیایی قرار می گیرند، با تاکید بر محصولات تازه محلی و البته پاستا و نوشیدنی. با این حال، غذاهای واقعی Sammarinese (سامارینیز؛ مردم اهل سن مارینو) عبارتند از Faggioli con le cotiche، لوبیا و سوپ بیکن و Torta tre monti، دسر مورد علاقه کشور. گفته می شود که شهر سن مارینو یکی از بهترین رستوران ها را در کل ایالت دارد. با تور ایتالیا از شهر زیبای سن مارینو دیدن نمایید.

 

تور ایتالیا

 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا، کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو