عجایب طبیعی اندونزی که حتما باید ببینید - قسمت سوم




 

 

 

 

 

 

دره Harau

 

 

 

دسترسی به این دره از طریق شهر کوهی سوماترایی Bukittinggi، بسیار آسان است. صخره های این جزیره از اهک تشکیل شده اند و ارتفاع انها به بیش از 100 متر می رسد و با آبشارهای Lemba Harau جان تازه ای به این دره می بخشد. صخره نوردان در اینجا با یکدیگر بر سر امن ترین مسیر برای بالا رفتن از صخره ها بحث می کنند، در حالی که دیگران به دنبال مسیرهای پر پیچ و خم در بین زمین های برنج که همچون زمرد سبز می باشند که به آبشارهای جیوه ای دره می رسد. شما یک اقامتگاه خانوادگی و راحتی به سبک معماری مردم Minangkabau سوماترا در میان دریاچه نیلوفر آبی واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

Pulau Gunung Api Banda

 

 

 

با مشخصات کاملا مخروطی - شبیه به کوه فوجی یاما در ژاپن، اما تنها 666 متر بالا - قله Gunung Api در جزیره دور افتاده Banda یکی از زیبا ترین آتشفشان های اندونزی است. فتح این کوه با شیب بسیار زیاد و سنگ ریزه هایی که دائما در حال سر خوردن از زیر پای شما هستند، در حدود 3 ساعت طول می کشد. پس زمانتون رو جوری تنظیم کنید تا شاهد یکی دیگر از طلوع آفتاب های خاطره انگیز در اندونزی باشید. در بقیه روز هم می توانید به ساحل فوق العاده این جزیره بروید و تنی به آب بزنید و یا اگر از طرفداران غواصی هستید، فرصت یک غواصی فوق العاده رو هم بدست بیاورید.  

 

 

 

 

 

 

جزیره Menjangan

 

 

 

Pulau Menjangan یا جزیره Menjangan که ترجمه آن می شود جزیره آهوی کوهی، یکی از قابل دسترس ترین مکان ها هم برای غواصان بسیار حرفه ای است و هم برای کسانی که طرفدار غواصی هستند. این جزیره در بالاترین قسمت شمال غربی جزیره بالی واقع شده است. پارک ملی Bali Barat که 12 سایت مختلف برای غواصی دارد، از هر جهت و لحاظ امن می باشد و، آب های کریستالی، دیواره ها و غارهای مخفی و آشکار و منظره های فوق العاده تماشایی و عجیب و غریبی را به نمایش می گذارد. جزیره های مرجانی وسیع و دسته ماهی های گرمسیری که دائما در حال گردش و تغییر جهت هستند، محیط زیرآب بسیار یکدستی را پدید می آورند و غواصی در این آب ها – به جای آکواریوم های بزرگ – حتی اگر یک غواص ناشی و تازه کار هم باشید، یک منظره شگفت انگیزی را برای شما رقم می زند. برای کسانی که غواص های حرفه ای هستند، غواصی در میان کشتی شکسته های قرن 19 در عمق 50 متری یک چالش محسوب می شود. پس اگر غواصی را دوست دارید، در تور بالی خود هم سری به این جزیره بزنید! 

 

 

 

 

 

 


برای مشاهده آفرهای تور بالی کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو