تور گردشگری به سرزمین بزرگ سفید شمالی کانادا




 

تور گردشگری کانادا

 

بلیط هواپیما کانادا سام سیر

 

تور گردشگری به سرزمین بزرگ سفید شمالی کانادا

 

با خرید بلیط هواپیما کانادا یا بلیط هواپیما خارجی قدم به کشور وسیع کانادا میگذارید بزرگترین کشور نیمکره غربی کره زمین بامساحتی برابر با 9984670 کیلومتر مربع میباشد.

 

کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی که متشکل از ده استان و سه قلمرو ‌است.در واقع این کشور پهناور از سمت شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده شده ‌است و از جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه میباشد و شما در تور کانادا به هر قسمت از این سرزمین زیبا سفر خواهید کرد.

 

هر چند کانادا بعد از کشور روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان است،اما جمعیت آن تنها،حدودا یک‌پنجم جمعیت کشور روسیه است.با خرید بلیط هواپیما کانادا ارزان و بلیط هواپیما خارجی به پر جمعیت ترین شهرهای کشور کانادا یعنی  تورنتو مونترال و ونکوور  سفر کنید و از تک تک مناظر شگفت انگیز لذت ببرید.

 

 

واقعیتی جالب از شهر چرچیل

 

جالب است بدانید که ساکنان چرچیل، کانادا، در خودروهای خود را قفل نمی کنند تا اگر  زمانی کسانی که پیاده هستند به ناگاه مورد حمله یک خرس قطبی قرار گیرند، بتوانند به داخل ماشین فرار کنند.در بخش نیوفاندلند، کانادا؛ گاهی سطح اقیانوس اطلس یخ می زند و سبب میشود مردم  بتوانند به راحتی روی آن هاکی بازی کنند.

 

 

از خیابان یونگ چه میدانید

 

 

با خرید بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما خارجی به این خیابان که با 1.896 کیلومتر مربع، خیابان Yonge در کانادا، طولانی ترین خیابان در جهان است قدم بگذارید و خاطرات خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. شایان ذکر است برای علاقه مندان به تور کانادا بگوییم که کانادا؛ یک واژه یونانی است  و به معنای «روستا» میباشد.

 

 

از ونکوور کانادا چه میدانید

 

در تور کانادا به شهر ونکوور بروید  شهر ونکوور پس از نیویورک بزرگترین بندر آمریکای شمالی هم از نظر بارگیری و هم از نظر اندازه ی فیزیکی محسوب میشود.شهر ونکوور بزرگترین شهر ساحل غربی کانادا است. این شهر در یک محیط دوست داشتنی طبیعی واقع شده است که از مزایای کامل رشته کوه های زیبای ساحلی بریتیش کلمبیا و اقیانوس آرام بهره گرفته است.

 

جالب اینجاست که وقتی از ساکنین این شهر درباره ی مناظر بکر و زیبا و الهام بخش نظر خواسته می شود، نمی‌توانند از بین گزینه های متعدد موجود تنها یک مورد را انتخاب نمایند و اما سوال اینجاست که برای مهاجرت و زندگی آمریکا یا کانادا کدام مناسب‌تر است؟

 

این شهر از آب و هوای آرامش بخش و ملایم و بسیار دلپذیری برخوردار است که به خوبی در قلب و روح مردمانش نفوذ کرده است و به طور پیوسته و همیشگی باعث می شود که این شهر آرامش بخش حتی به عنوان یکی از ۵ شهر برتر دنیا جهت زندگی کردن،رتبه بندی شود.در این شهر نظاره گر باشید که اولین توربین بادی جهان در جهت موافق باد با فضایی عمومی قابل مشاهده برای بازدید کنندگان در این منطقه وجود دارد.

 

 همچنین بازدیدکنندگان بواسطه خرید بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما خارجی به کانادا می توانند شانس این را داشته باشند که از یک برج 20 طبقه بالا روند تا کل شهر را از چشم اندازی کاملا جدید و خیره کننده مشاهده نمایند.

 

 

فاجعه ای در ونکوور

 

در سال 1886 شهر ونکوور هنوز در دوران نوپای خود به سر میبرد و در آن زمان فقط  قسمت شرقی مرکز شهر  گسترش یافته بود.اما در تاریخ  13 ژوئن همان سال،متاسفانه شهر ونکوور متحمل یک آتش سوزی فاجعه بار شد که تک به تک دیوارهای شهر را سوزاند.

 

آسیب این آتش سوزی فاجعه انگیز بود اما خوشبختانه در مدت ساخت و ساز خطوط ریلی راه آهن، وجود کسب و کارها و سرمایه گذاران بزرگ، این منطقه ویران شده به عنوان یک معدن طلای بالقوه در نظر گرفته شد.امروزه این شهر زیبا نمونه ای از یک معماری و طرح ریزی عالی شهری به حساب می آید.



نظرتان را بنویسید







منو