معرفی بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان ( بخش اول)




 

زیبا ترین دریاچه ها 

 

 

پرواز خارجی سام سیر

 

معرفی بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان 

 

بسیاری از افرادی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی برای پرواز خارجی یا داخلی انجاداده اند دوست داند به مقصدی سفر کنند که در ـن دریاچه زیبایی وجود داشته باشد. اما بیشتر افراد نمی دانند که زیبا ترین دریاچه های جهان کدامند؟

 

زمانیکه یکی از شما بپرسد که زیباترین دریاچه جهان را دیده اید، نام چه دریاچه ای به ذهن شما می آید؟ در چنین مواردی اگر نام برکه ی کوچکی که در خارج از شهر محل زندگی اتان به ذهنتان آمد بدانید که معروف ترین دریاچه ی جهان را نمی شناسید. در ادامه ی این مطلب ما قصد داریم شما را با 25 دریاپه معروف جهان که بسیار زیبا و دیدنی هستند آشنا کنیم. این دریاچه ها در سراسر جهان پراکنده شده اند، از جمله آمریکا تا فیلیپین.

 

 

دریاچه تیتیکاکا (Lake Titicaca)واقع در مرز پرو و بولیوی

 

یکی از زیبا ترین دریاچه های جهان دریاچه تیتیکاکا است که بسیار بزرگ و عمق زیادی دارد  و یکی از معروف ترین جاذبه گردشگری در آمریکای جنوبی است که در مرز کشور های بولیوی و پرو قرار دارد. رو به روی این دریاچه قله ای زیبا و سفید پوش قرار گرفته است که به آن جلوه ای سورئال می دهد و همچنین در این دریاچه جزیره های پراکنده مصنوعی ای که وجود دارد باعث مشهور شدن آن در کل جهان میگردد. 

 

اگر میخواهید از این دریاچه زیبا دیدن کنید کافیست بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد را تهیه کنید و از تماشای این دریاچه ی شگفت انیگز لذت کافی را ببرید.

 

 

دریاچه مورین (Moraine Lake)واقع در کانادا

 

این دریاچه که مکان آن در دره ی (ده قله) در پارک بنف که ملی است قرار دارد که ارتفاع آن  1883 که بالا تر از سطح دریا است قراد دارد.

این دریاچه مناظره بسیار دل انگیز دارد که باعث شده تصاویر آن بر روی اسکناس های بیست دلاری کانادا و همچنین در هنگام بار گذاری ویندوز 10 به کار رود که نقش بسزایی در این کشور معروف بسته است.

 

اگر از این مطالب درباره ی این کشور بسیار دیدنی لذت بردید میتوانید برای تهیه بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد را خریداری کنید و از سفر خود لذت کافی ببرید.

 

 

دریاچه پیناتوبو واقع در فیلیپین

 

 

دریاچه پیناتوبو که که خیلی قدیمی نیست و قدمت زیادی ندارد که پی حوادثی پس از خاموش شدن آتشنشان پیناتوبو واقع در فیلیپین در سال 1991 در دیواره های این آتش نشان به وجود آمد و سپس تشکیل شد.

گردش گری از این نوع اثار ها که بسیار طرفدار دار دارد و مورد تایید بسیاری از بازدید کننده ها است ،که شما میتوانید برای رفتن به این جاذبه دیدنی و تهیه بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی  ارزان قیمت به این مقصد را تهیه و خریداری کنید.

 

 

دریاچه آنت

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای جهان دریاچه آنت در کانادا بوده است که بسیار مناظر زیبا و دل انگیزی دارد که  جزو یکی از دریاچه های آلبرتا است و جایی بسیار مناسب برای دیدن ستارگان در شب و مکانی عالی برای گردش و تفریح است از جمله ماهیگیری در این دریاچه آرامش بخش و شنا کردن در آن و دیدن مناظر سبز در اطراف دریاچه که بسیار لذت آور است.

 

اگر از خواندن این مطالب درباره ی دریاچه آنت که بسیار دیدنی و با طراوت است لذت بردید میتوانید جهت تهیه بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد اقدام نموده و سپس خریداری کنید و از سفر خود از این دریاچه پر شکوه لذت ببرید و از جاذبه های گردشگری آن بهره مند شوید.



نظرتان را بنویسید







منو