معرفی بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان ( بخش دوم)




 

زیبا ترین دریاچه های جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان

 

 

افراد زیادی هستند که دوست دارند با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به دریاچه های زیبای جهان سفر کنند، اما این افراد اطلاعاتی زیادی درباره زیباترین دریاچه ها ندارند. در این مطلب قصد داریم شما را با زیباترین دریاچه های موجود در جهان آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

دریاچه لاگونا کلرادا (Laguna Colorada)واقع در بولیوی

 

 

یکی از دریاچه های زیبای موجود در جهان، دریاچه ی لاگونا کلرادا می باشد که در جنوب غربی بولیوی واقع شده است. این دریاچه 4.200 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دریاچه این است که رنگ آن قرمز می باشد. این رنگ قرمز دریاچه به منظور  وجود رسوبات و جلبک های رنگدانه دار می باشد که در زیر سطح آن قرار گرفته اند. یکی دیگر از ویژگی های آن عمق کم است. این دریاچه دارای عمق حدودا 50 سانتی متری است.

 

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به مقصد بولیوی، از این دریاچه زیبا دیدن کنید و ازتماشای آن تجربه ای جدید کسب کنید.

 

 

دریاچه لوئیس (Lake Louise)واقع در کانادا

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبا موجود در جهان دریاچه لوئیس می باشد که در پارک ملی بنفت واقع در کانادا قرار دارد. این دریاچه بسیار زیبا به نام دریاچه ماهی های کوچک نیز معروف است. چالب است بدانید که سواحل شگفت انگیز این دریاچه برای پیاده روی و صخره نوردی است.

 

با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی می توانید به این منطقه سفر کنید و با تماشای این دریاچه و پیاده روی در کنار آن آرامش لازم را کسب کنید.

 

 

دریاچه ایزابل (Lake Isabelle)واقع در کلرادو

 

 

یکی دیگر از زیباترین دریاچه های موجود در جهان، دریاچه ایزابل می باشد. این دریاچه ی بسیار زیبا یکی از مقاصد محبوب کوهنوردان می باشد. این دریاچه در کنار قله های ایندین در کلرادو واقع شده است.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دریاچه داشتن  پشم اندازی بی نظیر از قله های ناواجو و آپاجه می باشد.

 

بنابراین اگر می خواهی از تماشی این دریاچه و مناظر بی نظیر اذت ببرید بهتر است بلیط هواپیما داخلی با بلیط خارجی به انی مقصد را تهیه کنید و سفری متفاوت را تجربه کنید.

 

 

دریاچه کریتر (Crater Lake)واقع در ایالت ارگن، آمریکا

 

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبا موجود در جهان دریاچه کریتر می باشد، این دریاچه در آمریکا واقع شده است. دریاچه کریتر با عمق حدودا 600 متر، عمیق ترین دریاچه موجود در آمریکا محسوب می شود.  این دریاچه در حقیقت سال ها قبل به دلیل فوران آتش فشان مازاما به وجود آمده است. این دریاچه به دلیل داشتن آب های زلال و چشم انداز های زیبایش جزو محبوب ترین مکان های گردشگری موجود در ایالات ارگن می باشد.

 

اگر می خواهید از این مکان گردشگری محبوب که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن از آن به این مکان میایند دیدن کنید، بایستی بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی چارتری به این مقصد را تهیه کنید و از دیدن این دریاچه زیبا لذت ببرید.

 

 

دریاچه بارکلی (Barclay Lake)واقع در واشینگتن

 

 

یکی دیگر از زیباترین دریاچه های موجود در جهان، دریاچه ی بارکلی می باشد. این دریاچه در واقع یک دریاچه ی جنگلی می باشد که در میان کوه های مرچنت و بارینگ قرار دارد و به وسیله ی چندین مسیر کوهنوردی احاطه شده است. به دلیل همین مسیر های کوهنوردی این دریاچه به مکانی ایده آل برای کوهنوردان و همین ماهیگران و برپایی کمپ تبدیل شده است. سالانه گردشگران و کوهنوردان زیادی به این دریاچه می آید و با زدن کمپ از این تماشای این دریاچه لذت میبرند.

 

اگر می خواهید از این دریاچه زیبا دیدن کنید بهتر است با خرید بلیط هواپیما داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقع سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو