معرفی بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان ( بخش سوم)




 

زیبا ترین دریاچه های جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین و زیبا ترین دریاچه های جهان

 

بسیاری از گرشگران مابلند برای یک بارم که شده به یک دریتچه زیبا سفر کنند. ممکن است این افراد در باره زیباترین دریاچه های جهان اطلاعات کافی نداشته باشند به همین خاطر ما در این مطلب شما را با دریاچه های زیبای جهان آشنا خواهیم کرد تا با خیال راحت بلیط خارجی برای پرواز داخی یا خارجی تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

 

غار رید فلوت واقع در چین

 

یکی از دریاچه های زیبای جهان در غار آهکی زیبا و رنگارنگ رید فلوت واقع در استان گوانشی کشور چین است. این غار بیشتر از 180 میلیون سال قدمت دارد. این غار به دلیل نورپردازی طبیعی ای که دارد، زیبایی دریاچه ی موجود در آن را چندیدن برابر کرده است.

 

اگر قصد دارید از این دریاچه ی زیبا و منحصر به فرد و غار هیجان انگیر دیدن کنید بهتر است بلیط خارجی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد را رزرو کنید و  از تماشای این دریاچه لذت ببرید.

 

 

دریاچه پلاستراس  (Lake Plastiras)واقع در یونان

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای جهان دریاچه ی پلاستراس می باشد که در کشور یونان قرار دارد. این دریاچه شامل 400 میلیون متر مکعب آب شیرین است و یکی از مرتفع ترین دریاچه های اروپا محسوب می شود. دریاچه پلاستراس جزو محبوب ترین جاذبه های گردشگری یونان است که توریست های زیادی برای دیدن از جاذبه سالانه به یونان سفر می کنند.

 

بهتر است با خرید بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی به این کشور سفر کنید و از تماشای این دریاچه ی زیبا لذت ببرید.

 

 

دریاچه میستیک  (Mystic Lake)واقع در مونتانا

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود در جهان، دریاچه میستیک است. این دریاچه جزو بزرگترین دریاچه های موجود در کوهستان بیرتوث در ایالات مونتانا واقع در کشور آمریکا است.  این دریاچه مسیرهای کوهنوری مناسبی در اطراف خود برای کوهنوردان دارد و همین طور از چشم انداز های بسیار زیبا و بی نظیری برخوردار است.

 

بنابراین بهتر است با خرید بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد سفر کنید و از تماشای این دریاچه و مناظر موجود در آن لذت ببرید.

 

 

دریاچه‌ یمدروک  (Yamdrok Lake)واقع در تبت

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود در جهان دریاچه ی یمدروک می باشد.  این دریاچه در تبت قرار دارد و دارای 72 کلیومتر طول می باشد. دور تا دور این دریاچه ی زیبا به وسیله ی کوه های سرد سیل که با برف پوشیده شده اند، احاطه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این دریاچه این است که در مسیر رودخانه آن در سال 1996 بزرگترین نیروگاه برقی آبی تبت احداث شده است.

 

شما می توانید با خرید بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد سفر کنید و از این دریاچه زیبا دیدن کنید.

 

 

دریاچه مالاوی  (Lake Malawi)واقع در تانزانیا (مالاوی و موزامبیک)

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود درجهان دریاچه ی مالاوی می باشد. این دریاچه جزو دومین دریاچه ی عمیق موجود در قاره آفریقا می باشد. در حقیقت این دریاچه در بین سه کشور موزامبیک، مالاوی و تانزانیا واقع شده است. این دریاچه نیز مانند بسیاری از دریاچه ها دارای آب شیرین می باشد. ویژگی منحصر به فرد موجود در این دریاچه این است شامل هزاران گونه های ماهی می باشد و از سایر دریاچه های جهان بیشتر است. به عنوان مثال می توان گفت که 1000 گونه ماهی سیچلاید در آن قرار دارد. این ماهی ها رتگارنگ برای صاحبان آکواریوم بسیار محبوب است.

 

بنابراین بهتر است با خرید بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد سفر کنید و از تماشای این دریاچه و مناظر موجود در آن لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو