آشنایی با زیباترین کتابخانه های دنیا (بخش اول)




 

زیباترین کتابخانه های دنیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با زیباترین کتابخانه های دنیا (بخش اول)

 

برای کسانی که عاشق کتاب و مطالعه هستند هیچ مکانی نمی تواند لذت بخش تر از یک کتابخانه باشد. این افراد از دیدن کتابخانه های مختلف لذت می برند و از آن ها آرامش می گیرند. عاشقان کتاب حتی زمانی که بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما می خرند و به سفر می روند حتما چند کتاب با خود می برند تا در هواپیما و یا اوقات دیگر آن ها را مطالعه کنند. در سراسر دنیا کتابخانه هایی با معماری های فوق العاده و دکوراسیون های بی نظیر وجود دارند که نه تنها عاشقان کتاب بلکه همه ی مردم دوست دارند از آن ها دیدن کنند و ساعاتی را در آن مکان بگذرانند.

اگر دوست دارید با زیباترین کتابخانه های جهان آشنا شوید تا در اولین فرصت از آن ها دیدن کنید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

 

- کتابخانه مرکزی UNAM، مکزیک

 

در این کتابخانه نقاشی های دیواری به نام نمایش تاریخی فرهنگ وجود دارد که کل نمای بیرونی آن را پوشانده است. این نقاشی ها بسیار جذاب و خیره کننده هستند و گردشگران زیادی هر سال با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به مکزیک سفر می کنند و علاقه مند به دیدن این بنای نمادین در آنجا هستند.

 

 

- کتابخانه جرج پیبادی، بالتیمور

 

یکی از زیباترین کتابخانه های دنیا کتابخانه جرج پیبادی است که در دانشگاه جان هاپکینز قرار گرفته و دانشجویان می توانند از دیدن و قدم زدن در آن لذت ببرند. در سال 1800 میلادی این کتابخانه ساخته شد و هم اکنون تبدیل به یک تالار عروسی شده است که خیلی ها دلشان می خواهد مراسم خود را آنجا برگزار کنند. برای خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به لینک https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی مراجعه کنید.

 

 

- کتابخانه شهر اشتوتگارت، آلمان

 

اگر علاقه ی زیادی به دیدن معماری های مدرن دارید پیشنهاد می کنیم یک بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد آلمان بگیرید و با دیدن کتابخانه اشتوتگارت لذتی بی نهایت ببرید. فضایداخلی این کتابخانه تماما سفید است و طراحی پلکانش طوری است که همواره فکر میکنید در حال تغییر مسیر هستید. کتابخانه اشتوتگارت از سایر کتابخانه های زیبای دیگر جدیدتر است.

 

 

- کتابخانه سلطنتی پرتغالی، برزیل

 

کتابخانه سلطنتی پرتغالی که در شهر ریودوژانیرو واقع شده است دارای یکی از بزرگترین مجموعه آثار ادبی پرتغالی است که در خارج از کشور پرتغال قرار دارد. این کتابخانه یک تالار مطالعه ی بسیار زیبا دارد که دارای قفسه های چوبی بلندی است که تا سقف کشیده شده است و یک لوستر بزرگ زیر نور خورشید در آن قرار گرفته است.

 

 

- کتابخانه بادلین، انگلستان

 

یکی از قدیمی ترین کتابخانه هایی که در قاره اروپا وجود دارد کتابخانه بادلین است که به خاطر معماری شگفت انگیزش در بعضی از فیلم ها مثل هری پاتر به نمایش درآمده است. اگر زمانی با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما خارجی به انگلستان سفر کردید حتما از این کتابخانه دیدن کنید. کتابخانه بادلین بخشی از دانشگاه آکسفورد است که نمایی شبیه به یک قصر دارد.

 

 

- کتابخانه مرکزی ونکوور، کانادا

 

در کتابخانه ی مرکزی ونکوور بیشتر از یک میلیون جلد کتاب وجود دارد و بنای ساختمانش از کلوسئوم الهام گرفته شده است. این کتابخانه دارای یک باغ روی پشت بامش است و محوطه اطراف آن را رستوران ها و فروشگاه ها پر کرده اند. گردشگران زیادی سالانه با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دیدن این کتابخانه می روند.

 

 

- کتابخانه کنگره، واشینگتون

 

کتابخانه زیبای کنگره در پایتخت آمریکا و نزدیکی کاخ سفید قرار گرفته است و تنها مسئولان رسمی دولتی می توانند کتاب های آنجا را بررسی کنند و سایر مردم فقط حق بازدید از آن را دارند. کسانی که قصد مطالعه در این مکان را دارند با خودشان کتاب می برند.



نظرتان را بنویسید







منو