مالاگا شهری توریستی در فصل‎های زمستان و بهار(بخش اول)




 

شهر توریستی در اسپانیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با مالاگا شهری توریستی در فصل‎های زمستان و بهار

 


اسپانیا از کشورهایی در جهان است که همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که با تهیه تور اسپانیا به این کشور سفر میکنند. مالاگا در این کشور یکی از توریستیترین مناطق گرمسیری میباشد که بدلیل داشتن آب و هوایی مناسب در فصل زمستان و بهار افراد زیادی از سرتاسر جهان برای دیدن آن با تهیه بلیط هواپیما به اسپانیا سفر میکنند. در این منطقه سواحل مشهوری چون کوستا دل سول وجود دارد که منطقهای مناسب برای گذراندن زمان و استراحت کردن میباشد.

 

در صورتی که علاقهمند هستید به مناطق شلوغ و پر از توریست سفر کنید سویل میتواند بهترین مکان برای شما باشد که با استفاده از بلیط خارجی میتوانید به آن سفر کنید.

 

مالاگا پایتخت اندولسی شهری است در زمانهای گذشته بسیار مورد توجه بوده و تنها بندری بوده برای ترانزیت مورد استفاده قرار میگرفته است. این مکان محل تولد یکی از نقاشان مشهور جهان با نام پابلو پیکاسو بوده است. در ادامه به معرفی بیشتر این شهر گردشگری خواهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید با استفاده از تور اسپانیا به این منطقه سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

بهترین رستورانهای موجود در این منطقه

 

 

در این منطقه از کشور اسپانیا انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی وجود دارد که بعد از دیدن آنها و برای رفع خستگی میتوانید به این کافه سری بزنید. این کافه که در پشت بام هاستل آلکازابا پریمیوم درست در نزدیکی خرابههای مالاگا قرار گرفته است مکانی مناسب برای رفع خستگی میباشد و میتوانید در طول سفرتان به این شهر با بلیط هواپیما در این مکان به استراحت بپردازید. این کافه که در آن میتوان انواع مختلفی از نوشیدنی و خوراکی را پیدا کرد دارای چشماندازی بینظیر بوده که در هنگام سپری کردن زمانتان در آن میتوانید از آن لذت ببرید.

 

در صورتی در طول سفرتان به این منطقه با تهیه بلیط خارجی به این کافه سری زدید میتوان از آن نمایی از کلیسای جامع موجود در این شهر را نیز مشاهده کنید. پیشنهاد میشود که میز خود را در کناره بام انتخاب نمایید تا در زمان غروب خورشید به منظره شگفتانگیز اطراف این کافه دسترسی داشته باشید.

 

 

رستوران و کافه atico

 

 

یکی دیگر از مکانهای مشهور و معروفی که در طول سفرتان به این منطقه با استفاده از تور اسپانیا میتوانید به سراغ آن بروید رستوران و کافه Atico  میباشد. این کافه رستوران یکی از معروفترینها در نوع خود میباشد که برروی پشت بام هتل ای سی مالاگا پالاسیو قرار گرفته است و همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند. به دلیل محل قرار گیری این کافه رستوران در هنگام صرف غذا و یا نوشیدنی به منظرهای منحصربفرد دسترسی خواهید داشت که میتوانید از آن لذت ببرید و لحظاتی شگفتانگیز را سپری نمایید. سواحل دوردست و نمایی از بندر مالاگا از چشماندازهایی هستند که در طول سفرتان به این منطقه با استفاده از بلیط خارجی و رفتن به این کافه رستوران در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

در این کافه رستوران میتوانید انواع مختلفی از خوراکی را سرو کنید و از خوردن آنها لذت ببرید. این مکان دارای یکی از بهترین چشماندازها بوده که در زمان استفاده از خدمات آن میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید و لذت ببرید. پیشنهاد میشود در طول سفرتان به این شهر برای صرف شام به این کافه رستوران مراجعه کنید از مناظر اطراف آن در این زمان بیشترین لذت را ببرید. وجود انواع مختلفی از خدمات و زیباییها در این منطقه سبب شده تا همه ساله افراد زیادی به این مکان سفر کنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل آورند و لحظات خوشی را سپری کنند.



نظرتان را بنویسید







منو