معرفی بهترین و زیباترین دریاچه های جهان (بخش چهارم)




 

زیبا ترین دریاچه های جهان

 

بلیط هواپیما سان سیر

 

 

آشنایی با بهترین و زیباترین دریاچه های جهان

 

 

افراد زیادی وجود دارند که با توجه به علاقه ی زیادی که به دریاچه ها دارند اما از زیباترین دریاچه های جهان اطلاعی ندارند. در جهان ن تنها دریاچه بلکه جاذبه های زیبایی وجود دارد که هر انسانی دوست دارند برای یک بارم که شده خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی انجام دهد و از این مناظر زیبا دیدن کند.

 

در جهان دریاچه های زیبای زیادی وجود دارد که به صورت طبیعی هستند. نکته ی ویژه ای درباره دریاچه ها وجود دارد این است که بسیار فضای زیبا و آرامش بخشی دارد و هر شخصی در کنار آن ارامش جذب می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با دریاچه های زیبای جهان آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

دریاچه مونو لیک  (Mono Lake)واقع در کالیفرنیا

 

یکی از دریاچه های زیبای جهان دریاچه مونولیک است. این دریاچه جزو دریاچه های نمکی و کم عمق است. این دریاچه در ایالات کالیفرنیا قرار دارد و جزو دریاچه های باستانی می باشد. بنابر تحقیقات زمین شناسان این دریاچه 760000 سال پیش به وجود آمده است. ای دریاچه قدیمی بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

 

اگر قصد دارید از این دریاچه ی باستانی دیدن کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی، به این مکان سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

دریاچه امرالد  (Emerald Lake)واقع در کانادا

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای جهان دریاچه ی امرالد است. اگر قصد دارید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد کنید و از این دریاچه دیدن کنید بهتر است در ماه های نوامبر تا ژوئن این کار انجام ندهید مگر اینکه بخواهید بر روی دریاچه پوشیده از یخ اسکی بازی کنید. اگر در ماه های گرم به این دریاچه بروید می بیند که به دلیل سنگ آهک های قیروزه ای کف دریاچه، رنگ آن آبی می باشد. این دریاچه بخاطر وجود همین سنگ ها زیبایی منحصر به فردی دارد.

 

اگر قصد دارید از این دریاچه ی بسیار زیبا و منحصر به فرد دیدن کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی، به این مکان سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

 

دریاچه هورس شو (Horseshoe Lake)واقع در کانادا

 

یکی دیگر از دریاچههای زیبای جهان گکه باز هم در کشور کانادا می باشد، دریاچه ی هورس شو می باشد که به وسیله چندین صخره احاطه شده است. یکی از تفریحات موجود در این دریاچه شیرجه زدن از روی صخره ها به داخل دریاچه می باشد.

 

اگر قصد دارید از تفریحات مهیج این دریاچه استفاده کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی، به این مکان سفر کنید و از تفریحات آن لذت ببرید.

 

 

 

دریاچه میرور (Mirror Lake)واقع در کالیفرنیا

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود در جهان دریاچه ی میرور می باشد که در کشور کالیفرنیا واقع شده است. این دریاچه بسیار زیبا در پارک ملی یوسمیتی و میان دو صخره معروف موجود در پارک هلغ دورم و نورث دورم قرار دارد. این دریاچه چشم انداز بسیار شگفت انگیزی دارد.

 

اگر قصد دارید از این دریاچه بسیار شگفت انگیز دیدن کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی ارزان قیمت یا خارجی، به این مکان سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

دریاچه سالب  جورنت وانت (Solbjornvannet) واقع در نروژ

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای جهان دریاچه سالب جورنت وانت می باشد. این دریاچه واقع در نروژ می باشد و جزو 450000 دریاچه ی آب شیرین موجود در این کشور است. اگر با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به نروژ سفر کردید حتما از این دریاچه دیدن کنید.

 

اگر قصد دارید از این دریاچه بسیار زیبا دیدن کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی، به این مکان سفر کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو