معرفی بهترین و زیباترین دریاچه های جهان (بخش پنجم)




 

زیبا ترین دریاچه های جهان

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر 56

 

 

آشنایی با بهترین و زیباترین دریاچه های جهان

 

 

دریاچه های زیادی در کل جهان وجود دارند که افراد می توانند با خرید بلیط هواپیما به آنجا سفر کنند و از تماشای آنها لذت ببرند. افراد زیادی در کل جهان وجود دارند که قصد دارند برای سفر به دریاچه ها بروند.

 

ماهیت کلی دریاچه ها به شکل گودال پر از آب است و لی به همین جا ختم نمی شود. دریاچه ها برخلاف تصور بسیاری از افراد فقط گودال پر از آب نیست، آنها دارای مناظر بی نظیری از کوه ها و جنگل ها هستند که افراد می توانند با از دیدن آنها نهایت لذت را کسب کنید. اگر قرار است بلیط ارزان هواپیما به مقصدی را رزرو کنید، بهتر است مقصد های دارای دریاچه را انتخاب کنید زیرا با سفر به آنها می توانید تجربه ای متفاوت کسب کنید.

 

در هر کشوری ممکن است یک یا چند دریاچه وجود داشته باشد که در دل کوه یا در دل جنگل تشکیل شده باشد. توجه داشته باشید که این دریاچه ها به صورت طبیعی و بدون دخالت انسان ها تشکیل شده است؛ پس ارزش دارد یکبارم که شده خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام دهید و از تماشای آنها لذت ببرید. در ادامه شما را با زیباترین دریاچه های موجود در جهان آشنا خواهیم کرد بنابریان با ما همراه باشید.

 

 

 

دریاچه پیتو (Peyto Lake)واقع در کانادا

 

 

یکی از زیباترین دریاچه های جهان دریاچه ی پیتو می باشد. این دریاچه یکی دیگر از دریاچه های موجود در کانادا می باشد. این دریاچه یخی و بسیار زیبا در رشته کوه های راکی در کانادا قرار دارد که از مناظر زیبا و چشم اندازی برخوردارند.

 

بنابراین بهتر است برای یکبارم که شده خرید بلیط هواپیما چارتری یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد انجام دهید و از دیدن مناظر زیبای موجود در آن لذت ببرید.

 

 

دریاچه ریفلزی (Riffelsee)واقع در سوئیس

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود در جهان دریاچه ی ریفلزی است. یکی از ویژگی های این دریاچه این است که عکس انعکاس تصویر های کوه های مترهورن بر روی این دریاچه برای افرادی را که به این دریاچه  آمده اند بسیار بی نظیر است. یکی از راه های رفتن به این دریاچه این است که سوار راه آهن کوه گورنر گراتابان شوید.

 

بنابراین بهتر است برای یکبارم که شده خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد انجام دهید و از دیدن مناظر زیبای موجود در این دریاچه لذت ببرید.

 

 

دریاچه شئوسار (Sheosar Lake)واقع در پاکستان

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای جهان دریاچه ی شئوسار است. این دریاچه جزو زیبا ترین دریاچه ی پاکستان محسوب می شود. این دریاچه در فصل های تابستان و بهار مناظر بی نطیری دارد که دریاچه را احاطه کرده اند. اگر خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده اید و قرار است به پاکستان سفر کنید، حتما از این دریاچه دیدن کنید.

 

 

 

دریاچه ی مردگان (The Dead Sea) واقع در اردن

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای چهان، دریاچه مردگان است. این دریاچه به دلیل درصد نمک بالا هیچ گونه گیاه و جانوری در آن رشد نمی کند به همین خاطر آن را دریاچه ی مردگان می نامند. این دریاچه جزو عمیق ترین دریاچه نمک جهان محسوب می شود. نمک موجود در این دریاچه 8 برابر نمک اقیانوس ها می باشد.

 

بنابراین بهتر است برای یکبارم که شده خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد انجام دهید و از دیدن مناظر شگفت انگیز این دریاچه تجربه جدیدی کسب کنید.

 

 

دریاچه اسپاتد (Spotted)واقع در کانادا

 

 

یکی دیگر از دریاچه های زیبای موجود در حهان دریاچه ی اسپاتد است که بسیار منحصر به فرد است و ظاهری متفاوت دارد. این دریاچه در بریتیش کلمبیا قرار دارد، این دیاچه دارای غلظت بسیار بالای مواد معدنی است.

 

 

دریاچه پلیتویس (Plitvice Lakes)واقع در کرواسی

 

 

یکی دیگر از دریاجه های زیبای جهان دریاچه پلیتوس است که در کرواسی قرار دارد و از 16 دریاچه ی کوچک مجزا تشکیل شده است که به وسیله ی سد های طبیعی و پوشیده از خز و جلبک از هم جدا شده اند.

 

بنابراین بهتر است برای یکبارم که شده خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد انجام دهید و از دیدن مناظر شگفت انگیز این دریاچه تجربه جدیدی کسب کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو