باث از شهرهای زیبا موجود در اروپا(بخش اول)




 

شهرهای زیبا اروپا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با باث از شهرهای زیبا موجود در اروپا

 


شهر باث یکی از مناطق گردشگری در انگلستان میباشد که در منطقه جنوب غربی این کشور قرار گرفته است و همه ساله هزاران گردشگر با تهیه تور اروپا برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به این منطقه از جهان سفر میکنند. در این شهر بیش از 80 هزار نفر سکونت دارند. شهر باث یکی از بهترین مناطقی میباشد که میتوان به آن سفر کرد.

 

داشتن سنگفرشهایی عسلی رنگ و همچنین انبوهی از درختان بر جذابیتهای این شهر بیش از پیش افزوده است. در این شهر چشمههای آب گرمی وجود دارد که همین موضوع سبب شهرت این شهر از زمان رومیان باستان تا به امروز شده است. در صورتی که با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید ساختمانهایی را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از سبک گوتیک در آن ساخته شدهاند و به جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شدهاند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر گردشگری که در کشور انگلستان قرار گرفته است بدست آورید.

 

 

پیشینه تاریخی شهر باث

 

 

اسناد و شواهدی موجود میباشد که نشان میدهد این شهر را انسانهای ماقبل تاریخ نیز میشناختند. در رابطه با این شهر و همچنین چشمههای آب داغی که در آن وجود دارد داستانهایی موجود است که به 2800 سال پیش باز خواهند گشت. این موضوع نشان دهنده قدمت تاریخی این شهر میباشد. در این مکان شهری با نام آکوا سولیس ساخته شد که مردم در آن به استفاده کردن از آبهای داغ موجود در این منطقه مشغول میشدند و از آن برای استحمام استفاده مینمودند. ساخت این شهر به سال 44 بعد از میلاد مسیح باز خواهد گشت.

 

بعد از 600 سال خرابههایی که از این شهر به جای مانده بود کشف شده و به عنوان مکانی مقدس شناخته شد. در آن زمان این شهر به مرکزی برای تجارت پشم تبدیل شده که امروزه آثار به جای مانده از آن قابل مشاهده میباشد. همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اروپا ارزان قیمت برای دیدن این منطقه تاریخی و گردشگری به کشور انگلستان سفر میکنند. رالف آلن فردی بود که در قرن 18 میزیسته و به چشمههای آب گرم علاقه خاصی داشته است.

 

این فرد به تعمیر و بازسازی حمامهای آب گرم موجود در روم باستان پرداخت. بعد از اقداماتی که توسط این شخص صورت گرفت شهر باث به حمام بزرگ و تاریخی ثروتمندان اروپا تبدیل شد که برای دیدن آن جهانگردانی از سرتاسر جهان با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کردند.

 

در آن زمان بسیاری از اشرافزادگان این مکان برای سرگرمی انتخاب میکردند و از سپری کردن زمان در آن لذت میبردند. در آن زمان درآمد زیادی به سبب وجود این حمامها در اختیار رالف آلن قرار گرفت که وی این درآمدها را صرف ساخت بناهایی باشکوه در این شهر کرد. بناهایی که امروزه یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری در این منطقه میباشند که برای دیدن آنها میتوانید با استفاده از تور اروپا سام سیر به این شهر سفر کنید. در ابتدای قرن 19 کم کم ساکنین این شهر به استفاده و شنا کردن در دریا روی آوردند که این موضوع سبب شد تا افراد کمی به سراغ این حمام آب گرم برود.

 

اما وجود بناهای زیبایی که برای ساخت آنها از سبک معماری گوتیک استفاده شده است سبب شده تا دیدن کردن از این شهر بسیار جذاب و هیجانانگیز باشد. این شهر که در فهرست سازمان جهانی یونسکو نام ان مشاهده میشود یکی از بهترین شهرهای گردشگری موجود در کشور انگلستان میباشد که جهانگردان زیادی با تهیه بلیط هواپیما به دیدن آن میروند. وجود انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری و انواع تفریحات و سرگرمیها سبب شده تا باث به شهری توریستپذیر تبدیل شود.

 



نظرتان را بنویسید







منو