برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش پنجم)




 

کشورهای مناسب برای ماه عسل

 

پرواز داخلی سام سیر

 

برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش پنجم)

 

 

- تایلند

 

امروزه یکی از مهم ترین کشورها در حوزه گردشگری تایلند است که به یک مقصد محبوب برای سفر ماه عسل زوج ها تبدیل شده و فیلم ها و کتاب های مسافرتی زیادی درباره آن منتشر شده است و سالانه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما و پرواز داخلی یا خارجی به این نقطه از زمین سفر می کنند.

 

در این کشور می توانید از غذاهای تایلندی خوشمزه، ساحل هایی با شهرت جهانی، خدمات ارزان ماساژ و برنج شفته همراه با انبه تایلندی را امتحان کنید و لذت ببرید. جالب است بدانید با هزینه ای کمتر از 100 دلار می توانید در یک ویلای بزرگ در یکی از جزایر تایلند ساکن شوید.

 

اگر قصد دارید به کلاس های آشپزی بروید و غذاهای خوشمزه و متنوع برای خانواده درست کنید می توانید در کلاس های آشپزی تایلند که در سراسر دنیا معروف است شرکت کنید برای اینکار باید با خرید بلیط هواپیما و پرواز داخلی یا خارجی به بانکوک که مرکز کلاس های آشپزی است سفر کنید.

 

جزیره های سامویی و جزیره تائو جزو رمانتیک ترین جزیره ها برای گذراندن ماه عسل است اما رسیدن به آن ها دشوار می باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم زمان را هدر ندهید و به سمت پوکت سفر کنید. یکی از برنامه هایی که می تواند در سفر ماه عسل زوج ها باشد سفر به شهر کوهستانی چیانگ مای است که می توان در آن چشمه های آب معدنی و ماساژهای تایلندی ارزان پیدا کرد.

 

اگر شما هم قصد دارید برای ماه عسل به تایلند سفر کنید مهم نیست که به کجای این کشور سفر می کنید چون در نهایت سفر بی نظیری را تجربه می کنید و با لبخند آن را به پایان می رسانید بدون اینکه تمام حساب بانکی خود را خالی کنید.

 

 

- فیلیپین

 

مردمی که در فیلیپین زندگی می کنند جزو مهربان ترین و مهمان نوازترین مردم در سراسر دنیا هستند. صدها جزیره، فرهنگ غنی، شهرهای بزرگ و سواحل زیبا چیزهایی هستند که با سفر به فیلیپین می بینید.

 

زمانی که برای سفر ماه عسل خود با خرید بلیط هواپیما و پرواز داخلی یا خارجی به فیلیپین سفر می کنید می توانید در یک مهمان خانه ی خصوصی و زیبا در کنار ساحل ساکن شوید و صبح ها را با یک فنجان قهوه و اسموتی آغاز کنید. قیمت اسموتی ها در آنجا از پنج دلار شروع می شود. یکی از لذت های این سفر گشت و گذار در ساحل های مختلفی که شهرت جهانی دارند می باشد و هم چنین از بودن در کنار مردم فوق العاده مهربان لذت می برید.

 

سفر ماه عسل به فیلیپین یکی از به یادماندنی ترین سفرها برای زوج ها می باشد که تجربه خوبی را به یادگار می گذارد. قبل از اینکه بخواهید خرید بلیط هواپیما انجام دهید و با پرواز داخلی یا خارجی به فیلیپین سفر کنید باید آب و هوا را چک کنید تا طوفان و هوای بد باعث خراب شدن ماه عسل شما نشود.

 

 

- بنف

 

همانطور که می دانید سفر کردن به آمریکای شمالی بسیار هزینه بر و گران است اما با یک برنامه ریزی می توانید سفر ارزان تری را برای خود تدارک ببینید. اگر تا به حال با خرید بلیط هواپیما و پرواز داخلی ارزان یا خارجی به بنف سفر نکرده اید پیشنهاد می کنیم اگر توانایی مالی دارید حتما سفری به آنجا داشته باشید.

 

بنف یک شهر توریستی در استان آلبرتا کشور کانادا است که در پارک ملی بنف واقع شده است. این پارک در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و سالانه گردشگران زیادی برای دیدن آن به آلبرتا می روند. با سفر به این منطقه می توانید با کمتر از ده دلار یک وعده غذا میل کنید و با کمتر از پنجاه دلار یک خودرو اجاره کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بلیط هواپیما و پرواز داخلی یا خارجی به سمت بنف محل اقامت خود را رزرو کنید تا بتوانید در یک جای عالی اقامت داشته باشید.



نظرتان را بنویسید







منو