چند واقعیت جالب درباره کانادا




 

دانستنی های کانادا

 

بلیط هواپیما کانادا سام سیر

 

چند واقعیت جالب درباره کانادا

 

در ابتدای این مقاله برای علاقه مندان به تور کانادا به معرفی مختصری از کشور کانادا میپردازیم.

کشور کانادا در بخش شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است و پس از کشور وسیع روسیه این کشور زیبا بزرگترین کشور جهان میباشد.

مناظر بکر و زیبای طبیعت کانادا که به کارت پستالی زیبا شبیه میباشند و دریاچه های نیلگون و جنگل های سرسبز و با طراوت و پارک های ملی وسیع و گسترده همه این زیبایی ها سبب شده تا این کشور مقصدی دلپذیر برای بسیاری ازگردشگران و مهاجران و حتی دانشجویانی که قصد و هدف ادامه تحصیل در یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا را دارند باشد.

 

 با خرید بلیط هواپیما کانادا خواهید توانست در تور کانادا شرکت کرده و پی ببرید کانادا یکی از خوش منظره ترین نقاط زیبای جهان است، طبیعت بینظیر آن زیبایی های فراموش نشدنی در خود دارد. در تور کانادا میتوانید به نقاط مختلف این کشور سفر کرده و تصاویری بی نظیر و رویایی از کانادا ثبت کنید.

 

 

حقیقتی در مورد نام کانادا

 

نام کانادا در حقیقت از واژهٔ سرخ‌پوستی Kanata به معنی «دهکده» و یا «سرپناه» برگرفته شده است. در سال ۱۵۳۵، ساکنان این منطقه زیبا که اکنون با نام شهر کبک شناخته می‌شود، از این کلمه استفاده نمودند تا نشانی این محل را به فردی به نام ژاک کارتیه که مقصدش به سمت دهکدهٔ استاداکونا بود بدهند. ژاک کارتیه واژهٔ کانادا را در واقع هم برای آن دهکده و هم کل منطقه‌ای که در آن زمان به آن دونا کونا گفته میشد، استفاده می‌ نمود. حتی در سال ۱۵۴۷ در تمام نقشه‌ها نیز با همین عنوان و اسم کانادا ثبت و معرفی شد.

 

 

معرفی یکی از دریاچه های زیبای کانادا

 

با خرید بلیط هواپیما کانادا در تور کانادا دریاچه ای بکر را نظاره گر خواهید بود دریاچه زیبای اوهارا که در ارتفاع 2020 متری پارک ملی یوهو در ایالت بریتیش کلمبیای کشور کانادا قرار گرفته است و این کشور را دارای جاذبه گردشگری خاصی نموده است که شما را از خرید بلیط هواپیما کانادا راضی نگه میدارد و سبب میشود مجددا تور کانادا را همراهی کنید.

 

همچنین جالب است بدانید که در این پارک خوش آب وهوا یک روستای بسیار دیدنی و کوچک با نام فیلد وجود دارد که جمعیت ساکنان آن فقط 200 نفر میباشد.

 

با بلیط هواپیما کانادا که تهیه کرده اید شما می توانید در این آب های فیروزه ای و رویایی شنا کنید و پی ببرید یک مسیر کوچک و جذاب هم  به سمت دریاچه های کلیسای جامع وجود دارد.

 

برای ورود به این دریاچه و دره میتوانید از طریق یک سرویس اتوبوس که توسط پارک های کانادا در دسترس گردشگران قرار گرفته استفاده کنید و یا با طی کردن مسافتی برابر با تقریبا 11 کیلومتر پیاده روی در امتداد جاده ای با ارتفاع تقریبی 500 متر به مقصد مورد نظرتان برسید.

 

افرادی که دارای رزرو هستند، در اولویت قرار میگیرند برای سوار اتوبوس شدن و رزرو اتوبوس برای استفاده روزانه از طریق وب سایت رزرواسیون پارکهای کانادا قابل انجام است.

 

همچنین بهتر است بدانید که رزرو محل اردوگاه تا سه ماه قبل از طریق خط رزرو دریاچه اوهارا قابل انجام میباشد. اکیداً توصیه می شود که بازدید کنندگان از قبل جایگاههایی را برای خود رزرو کنند.

 

این منطقه بکر وزیبا به دلیل مناظر و همچنین پیاده روی های کوهستانی بسیار مشهور است. بازدید کنندگان اغلب از مسیرهای کوهنوردی که از دریاچه اوهارا تا دریاچه اوسا ادامه دارد عبور می کنند. تعداد افرادی که به وسیله اتوبوس به این منطقه دسترسی پیدا می کنند به منظور حفظ محیط حساس آلپی محدود شده است.

 

در انتهای این مقاله خالی از لطف نیست که بدانیم این منطقه به نام سرهنگ روبرت اوهارا، یک ایرلندی اهل درریویل، گالوی نامگذاری شده است.

 



نظرتان را بنویسید







منو