آشنایی با آب های زلال و شفاف موجود در جهان (بخش دوم)




 

آب های زلال جهان

 

بلیط داخلی سام سیر

 

معرفی آب های زلال و شفاف موجود در جهان

 

 

افراد زیادی هستند که علاقه مند هستند با خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی به جای بکر سفر کنند و از سفر خود نهایت لذت را تجربه کنند. ما به این افراد مناطقی که دارای آب های زلال و شفاف هستند را پیشنهاد می کنیم زیرا در کنار این آب ها نهایت آرامش را می توانند کسب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با آب های زلال و شفاف جهان آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

دریای کان‌سون واقع در جزیره ویتنام

 

یکی از آب های زلال و شفاف جهان متعلق به دریای واقع در جزیره کان سون که جزو مجمع‌الجزایر 16 گانه کان دایو در ویتنام می باشد. جزیره کان سون جزو مرموز ترین جزیره های روی زمین است. این جزیره در بین صخره های گرانیتی و آب زلال قرار دارد. ساحل های موجود در این جزیره از شن های طلایی رنگ پوشیده شده اند. برای اینکه از منطره زیبا و فوق العاده ی آن دیدن کنید بهتر است به خلیج دمتره بروید.

 

بنابراین شما با خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد می توانید از مناطر زیبا و فوق العاده ی این جزیره نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

خلیج شیطان واقع در جزایر ویرجین در بریتانیا

 

یکی دیگر از آب ها زلال و شفاف موجود در جهان در بریتانیا است که باید برای دیدن این خلیج بسیار زیبا کمی تلاش کرد. گاهی اوقات لازم است برای تجربه ی یک اتفاق شگفت انگیز تلاش کرد. برای رسیدن به خلیج شیطان بایستی از دریای کارائیب عبور کرد، در هنگام عبور از این دریا به آب های زلال و شفاف اطرافتان نگاه کنید تا لذت ببرید. در نهایت شما به این خلیج در بین صخره ها و شن های سفید می رسید و تجربه ی متفاوتی را کسب می کنید.

 

برای دیدن از این خلیج بسیار زیبا بهتر است خرید بلیط داخلی یا خارجی انجام دهید و با یک پرواز خارجی یا داخلی خود را به این جزیره زیبا برسانید.

 

 

دریاچه‌های پارک ملی پلوتویک واقع در کرواسی

 

یکی دیگر از آب های زلال و شفاف واقع در پارک ملی پلوتویک در کرواسی است. با پیمودن فاصله ای 2 ساعته از پایتخت صنعتی کرواسی، راگرب شما به طبیعی خواهید رسید که بسیار زیبا می باشد. این پارگ بسیار زیبا که در سال 1357 جزو میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است که دارای 16 دریاچه با آب های زلال و شفاف می باشد.

 

ویژگی منحصر به فردی که در این پارک وجود دارد و باعث می شود سالانه گرردشگران زیادی را وادار به خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی ارزان قیمت  یا داخلی به این مقصد می کند این است که این پارک دارای پل چوبی ای می باشد که از روی دریاچه های آن عبور کرده است و این امکان را می دهد که افرادی که از روی آن عبور می کنند در زیر پای خود آب زلال و شفافی را مشاهده کنند. در دریاچه های موجود در این پارک امکان قایق سواری بر روی آب های تمیز و شفاف نیز وجود دارد که باعث می شود شما از نزدیک این آب ها را مشاهده کنید.

 

قابق سواری بر روی آب های زلال و شفاف بسیار لذت بخش تر از قایق سواری بر روی آب های دریا ها می باشد؛ زیرا که موجب می شود شما عماق دریاچه ها به راحتی ببینید و از آن نهایت لذت راببرید. علاوه بر قابق سواری شنا کردن در این آب ها نیز لذتی متفاوت دارد. علاوه بر قابق سواری و شنا کردن در این دریاچه ها نشستن بر روی ساحل آن و تماشای مناظر آن نیز لذتی بسیار متفاوت دارد. بنابراین با خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز داخلی یا خارجی به این مقاصد سفر کنید و لذتی متفاوت تجربه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو