آشنایی با آب های زلال و شفاف موجود در جهان (بخش سوم)




 

آب های زلال جهان

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با آب های زلال و شفاف موجود در جهان

 

افرادی که قصد دارند با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سیستمی به مکانی سفر کنند که آرامش لازمه را کسب کنند، بهتر است بدانند که بهترین مکان برای کسب آرامش مکان بکری است که دارای آب زلال و شفاف باشد. به همین خاطر ما قصد داریم در این مطلب شما را با انواع آب های زلال کشور آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

آمبرگریس‌کی واقع در  جزیره بلیز

 

 

یکی از زلال ترین آب های جهان در آمبرگریس کی است. آمبر گریس کی جزو بزرگترین جزیره های بلیز می باشد. شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما با قایق سواری کوتاه از استرالیا به این بهشت غواصی برسید. یکی از ویژگی های این دریا این است که شما می توانید در بین کوسه های موجود در این دریا قواصی کنید و همین طور از تماشای غار ها و چاله های دریایی نهایت لذت را تجربه کنید.

 

شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سیستمی به این جزیره سفر کنید و با شنا کردن در کنار لاک پشت ها و ماهی های رنگارنگ تجربه ی جدیدی را کسب کنید و با استراحت در زیر نور خورشید در ساحل دریا لذت ببرید.

 

 

دریاچه پنج گل واقع در پارک ملی جیوژیو چین

 

 

یکی دیگر از آب های زلال جهان در دریاچه پنج گانه گل است. این دریاچه در پارک ملی جیوژیو واقع در چین است. این دریاچه دارای آبشار های فوق العاده ای است که به به آن سرازیر می شوند. این آبشار ها جزو میراث های طبیعی یونسکو می باشند. این دریاچه در واقع در استان سیچون واقع در چین است. دلیل اصلی این که این پارک انقدر معروف شده است وجود دریاچه پنج گل با آب های زلال می با شد. یکی دیگر از زیبایی های این دریاچه درختان افتاده است که در اطراف آن پیدا است و همین طور این دریاچه از منظره های بسیار زیبایی از کوه ها و آسمان است که شما با دیدن آن بسیار لذت ببرید.

 

بنابراین اگر می خواهید از این دریاچه ی زیبا دیدن فرمایید می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سیستمی به این مکان سفر کنید و تجرب جدیدی را کسب کنید.

 

 

جزیره هاولک واقع در هند

 

 

یکی دیگر از آب های زلال جهان در دریاچه پنج گانه گل است.

 

این جزیره زیبا بخشی از بهشت جزایر اندمان در خلیج بنگال در هند است.دسترسی به این جزیره زیبا اصلا کار راحتی نمی باشد اما اگر اهل غواصی باشید غواصی در آب های زلال سواحل سفید با تمام سختی هایش کار بسیار لذت بخشی می باشد.به طور کلی این جزیره به بهشتی معروف است که از دنیای انسانی کاملا دور می باشد.

 

شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا https://samseir.com/ سیستمی به این جزیره سفر کنید واز غواصی در سواحل سفید این جزیره قشنگ لذت ببرید.

 

 

روساریو واقع در جزیره کلمبیا

 

 

در واقع روساریو سواحل غیر مسکونی کوچکی هستند که در کنار ساحل کارتاگنا می باشند .یکی از زیبا ترین و بزرگترین جزیره مرجانی کلمبیا این جزیره می باشد که در سواحل سفید و آب های زلال این مکان وجود دارند بسیاری از گونه های گرمسیری در این منطقه زیبا در حال زندگی کردن می باشند جالبی این جزیره این می باشد ک بیشتر هتل هایی که در این منطقه وجود دارند مسافران خود را برای گردش با قایق در منطقه میچرخانند.

 

شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سیستمی به این جزیره سفر کنید و از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا که شامل گردش با قایق در منطقه می باشد، لذت ببرید و تجربه ای بی نطیری را کسب کنید.



نظرتان را بنویسید







منو