آشنایی با آب های زلال و شفاف موجود در جهان (بخش چهارم)




 

آب های زلال جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

معرفی آب های زلال و شفاف موجود در جهان

 

 

افراد زیادی سالانه با خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی قصد دارند به مکانی جدید و زیبا سفر کنند تا از سفر خود نهایت لذت را تجربه کنند و سفری خاطره انگیز داشته باشند. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم برای سفر خود مقصد هایی را انتخاب کنید که دارای آب های زلال و شفاف هستند.

 

 

دریاچه پیتو واقع در آلبرتا، کانادا

 

 

همانطور که می دانید دریاچه پیتو یکی از بی نظیر ترین دریاچه های کانادا می باشد.این دریاچه ی زیبا در پارک ملی باناف واقع در کشور کانادا قرار دارد.در نزدیکی دریاچه پیتو قله ای به نام قله ی بوسامیت قرار دارد که شما از طریق این قله میتوانید دید خیلی بهتری نسبت به این دریاچه داشته باشید. جالبیه این دریاچه این است که این دریاچه به علت زیبایی بالا می تواند منطقه ای مناسب برای تهیه عکس های کارت پستال باشد.از جاذبه های گردشگری که در این دریاچه وجود دارد این است که بازدیدکنندگان میتوانند از صخره نبردی در کوه ها و یخچال های طبیعی که در نزدیکی دریاچه پیتو میباشد لذت تمام ببرند.همچنین آب گرم این منطقه محل بسیار عالی برای استراحت برای توریست های که به این منطقه می آیند میباشد.


بنابراین با خرید بلیط خارجی چارتری و یا بلیط داخلی شما می توانید از جاذبه های دیدنی و گردشگری این دریاچه زیبا لذت کامل را بهره مند شوید.

 

 

آب های زلال جزیره مالدیو

 

 

جزیره مالدیو یکی از زلال ترین آب های جهان را دارا می باشد به جرات می توانیم جزیره مالدیو را به یکی از بهترین جزیره های جهان به شمار بیاوریم باید بدانید که جزیره مالدیو به خاطر زیبایی بی نهایتش توسط بسیاری از افراد مشهور کشور های مختلف انتخاب می شود موقعیت مکانی این جزیره در میان آب های هند و عرب قرار دارد.واز زیبایی هایی که باعث جذابیت این جزیره می باشد این است که ساحل این جزیره از آب های زلال و شن های سفید بسیار زیبا پوشیده شده است.

 

شما میتوانید با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی از غواصی،دیدن از صخره های مرجانی بینظیری که در این جزیره بسیار زیبا وجود دارد نهایت لذت را ببرید.حتما از این جزیره که مانند بهشت روی زمین می باشد دیدن فرمایید.

 

 

دریاچه پالاوان واقع در فیلیپین

 

 

جزیره پالاوان یکی از جزیره هایی می باشد که شما کافیست فقط با یه پرواز کوتاه خود رااز مانیل پایتخت فیلیپین به پالاوان برسانید و از نهایت لذت در این جزیره بهره مند شوید درست است که مسیر کوتاه می باشد ولی حسی که میتوانید در این جزیره قشنگ به دست آورید این است که در این جزیره انگار از جهان فاصله ی بسیاری دارید و به شکلی است که انگار به دنیای دیکری پا کذاشته اید این جزیره زیبا در میان جنگل های بزرگ و انبوه فیلیپین قرار دارد آب های زلال این جزیره دیدنی می باشد.

 

 شما می توانید با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی در طولانی ترین رودخانه زیرآبی این جزیره بزرگ شنا کنید از صخره های مرجانی و تالاب ها دیدن کنید ،ماهی های گرمسیری را تماشا کنید و از بودن در این جزیره بسیار قشنگ نهایت لذت را ببرید.

 

 

توساو اوژنترنچ واقع در ساموآ

 

 

اول از همه باید بدانید که این جزیره به چاله بزرگ مشهور می باشد حتی از قشنگی و شگفتی های اقیانوس آرام به خاطر این است که در ساموآ قرار دارد گردشگران برای اینکه بتوانند در این چاله زلال و شیرین شنا بکنند باید از میان جنگل هایی انبوه و روستای لوتوفاگا عبورکنند وجالب این است که باید از نردبان این چاله پایین بروند و یا خیلی دلیرانه و بدون ترس از ارتفاع ۳۰متری خود را به درون آب این چاله رها کنند یکی از بهترین ویژگی این است که چون این چاله ارتباط مستقیمی با اقیانوس آرام دارد آب مورد نیاز تامین میشود به همین علت این چاله را هیچ وقت خشک و بدون آب نمیتوانید مشاهده فرمایید.

 

 پس بیایید با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی خودرا به این جزیره زیبا برسانید و از زندگی متفاوتی لذت کامل ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو