برای رفتن به فرودگاه از تاکسی استفاده کنیم یا ماشین شخصی؟ (بخش اول)




 

رفتن به فرودگاه 

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

چگونگی رفتن به فرودگاه

 

یکی از مسائل مهمی که اغلب افراد بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به ذهنشان می رسد این است که برای رفتن به فرودگاه با اتومبیل شخصی خود بروند یا با تاکسی های اینترنتی. اگر که هزینه های سفر برای شما مهم است و نمی خواهید هزینه ی زیادی بابت سفر خود پرداخت کنید بهتر است قبل از اینکه بخواهید با ماشین شخصی خود به فردوگاه بروید از هزینه های پارکینگ فرودگاه اطلاعات لازم را کسب کنید و با قیمت تاکسی مقایسه کنید. در این مطلب اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

مقایسه هزینه‌ پارکینگ فرودگاه با هزینه های تاکسی‌ها

 

 

 

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد

 

 

سال ها قبل افراد بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی دغدغه ی چندانی برای بردن ماشین شخصی یا گرفتن تاکسی برای رفتن به فرودگاه موجود نداشت زیرا هزینه های مربوط به پارکینگ فرودگاه خیلی زیاد نبود و بردن ماشین شخصی مقرون به صرفه بود. اما به دلیل تغییر قیمت پارکینگ فرودگاه که سالهای اخیر به وجود آمده است، لازم است بین بردن ماشین شخصی و گرفتن تاکسی کمی درنگ کرد.

 

بنابراین حتما بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به فکر این مورد باشید. لازم است بدانید که طبق اطلاع رسانی فرودگاه مهرآباد، چنانچه توقف در پارکینگ ساعتی باشد به عنوان مثال اقوام یا آشنایان مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما خریداری کرده اند و قرار است با پرواز خارجی یا داخلی به سفر بروند، ماشین خود را ساعتی در پارکینگ فرودگاه پارک کنند؛ کافی است فقط مبلغ ورودی پارکینگ را پرداخت کنند که 1900 تومان می باشد. بنابراین اگر در فرودگان زیاد نمانید هزینه پارکینگتان چندان نمی شود.

 

اگر مدت زمان توقف شما در پارکینگ فرودگاه 24 ساعت باشد بایستی هزینه 23 هزار تومن را پرداخت کنید.

 

 

هزینه تاکسی‌های اینترنتی تا فرودگاه مهرآباد

 

حال در این بخش می خواهیم افرادی که بلیط ارزان هواپیما تهیه کرده اند و قرار است با پرواز خارجی یا داخلی سفر کنند را با هزینه های مربوط به تاکسی های اینترنتی آشنا کنیم. مواردی که در هزینه های مربوط به تاکسی های اینترنتی تاثیر دارد این است که شما از چه منقطه ای می خواهید به فرودگاه بروید، یعنی منطقه سکونت شما کجا است و زمان پرواز خارجی یا داخلی چه ساعتی است یعنی چه زمانی قرار است در فرودگاه حاضر باشید.( زمان پرواز خارجی یا داخلی یا بر روی بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما نوشته شده است.)

 

بنابر تحقیقات انجام شده کمترین هزینه ی تاکسی های اینترنتی به فرودگاه 13 هزار تومان و بیشترین هزینه ی آن کمتر از 30 هزار تومن است. اگر همین حدود قیمت را برای زمان برگشت حساب کنید چیزی بین 30 الی 60 هزار تومن می باشد. البته حتی ممکن است از این مبلغ کمتر نیز شود.

 

با در نظر گرفتن نرخ هایی که از جانب فرودگاه مهرآباد درباره پارکینگ خود اعلام کرده است؛ هزینه ی تاکسی های اینترنتی برابر با هزینه پارک خودرو در پارکینگ مهرآباد به مدت 2 تا 3 روز می باشد. با این وجود اگر مدت زمان سفر تان به این اندازه کوتاه است می توانید با ماشین شخصی خود به فرودگاه بروید. اما اگر غیر از بحث هزینه ها بخواهیم آرامش و استرس را در نظر بگیریم بهتر است با تاکسی به فرودگاه بروید زیرا استرس دیر رسیدن و پارک کردن در پارکینگ ممکن است بر روی رانندگی تاثیر بگذارد. با وجود تمام این مسائل این شما هستید که انتخاب می کنید با کدام یک از این موارد راحت تر هستید.

 

بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی برای پرواز خارجی یا داخلی به این مسئله فکر کنید و یکی را انتخاب کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو