آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا(بخش چهارم)




 

غذا های ایتالیا

 

پرواز خارجی سام سیر
 

 

معرفی بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا

 

 

ایتالیا یکی از کشورهای جهان میباشد که همه ساله هزاران گردشگر برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در آن با تور ایتالیا به این منطقه سفر میکنند. فلورانس یکی از شهرهای قدیمی و باستانی در این کشور میباشد که در جذب توریست نقش پررنگی را ایفا میکنند. با توجه به این که همه ساله تعداد زیادی از هموطنانمان به این کشور شهر با استفاده از بلیط هواپیما سفر خواهند تصمیم گرفتیم به ارائه جزئیاتی در رابطه با این شهر که در کشور ایتالیا قرار گرفته است بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید با بهترین و مشهورترین غذاهایی که در شهر فلورانس طبخ خواهد شد آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

بشقاب پرگوشت به همراه پنیر

 

 

بیشک میتوان گفت که این بشقاب یکی از معروفترین و البته خوشمزهترین غذاهایی است که در این شهر میتوان از آن بچشید. این غذا بقدری خوشمزه و مشهور است که میتوانید آن را در تمامی فلورانس در طول سفرتان به این شهر با بلیط خارجی پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. این بشقاب حاوی غذای سبکی است که میتوان از آن به عنوان پیش غذا نیز بهره برد. در این غذا از انواع مختلفی از گوشت استفاده شده است که به همراه پنیر فراوان در اختیار مشتریانی که با تور ایتالیا به این شهر سفر کردهاند قرار داده خواهد شد. این موارد نیز جزو جاذبه های گردشگری تور ایتالیا محسوب می شود.

 

سالامی  prosciutto، سالامی مخصوص فلورانس، finnochiona که در آن از تکههای رازیانه برای ایجاد طعم  و عطر در آن استفاده شده است معمولا به همراه انواع مختلفی از پنیر پکورینو که یکی از انواع پنیر است که با استفاده از شیر گوسفند تهیه شده است سرو خواهد شد. این غذا در بشقابهایی با اندازههای مختلفی سرو خواهد شد که در بشقابهای بزرگ از انواع مختلفی از سبزیجاتی که به شکلی مخصوص کبابی شدهاند، برشهایی از نان توسکانی و در برخی از موارد به همراه مارمالات و یا عسل در اختیار مشتریانی که با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند قرار داده خواهد شد.

 

فلورانس یکی از شهرهای مهم گردشگری در کشور ایتالیا میباشد که همه ساله افراد زیادی با تهیه تور ایتالیا و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند. وجود انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری سبب شده تا افراد زیادی به این شهر سفر کنند. همانطور که در بالا گفته شده در این شهر انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه و خاص وجود دارد که میتوان گفت به نوعی به جاذبههای گردشگری این شهر تبدیل شدهاند و گردشگرانی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند در طول سفرشان از آنها استفاده خواهند کرد و از خوردن آنها لذت میبرند.

 

در صورتی که به این شهر سفر کردید و گیاهخوار هستید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا در این شهر میتوانید به انواع مختلفی از غذاهای گیاهی که دارای طعم و مزه بینظیری هستند دسترسی داشته باشید و از خوردن آنها لذت ببرید. تنوع غذایی در این شهر به گونهای است که برای تمامی گردشگرانی که با بلیط خارجی و با انواع مختلفی از سلایق غذایی به این منطقه سفر میکنند غذاهایی خوشمزه و لذیذ وجود خواهد داشت که به شکلی استادانه طبخ و تهیه  میشوند.

 

در صورتی که قصد دارید به سفری خارجی بروید پیشنهاد میکنیم به این شهر تاریخی در کشور ایتالیا سفر کنید از جاذبههای گردشگری و تاریخی موجود در این شهر دیدن بعمل آورید و در کنار دیدن کردن از جاذبههای گردشگری موجود در شهر فلورانس از خوراکیهای لذت بخشی که در این منطقه وجود دارد بخورید و لذت ببرید. بیشک وجود انواع مختلفی از خوراکیهای خوشمزه و لذیذ در این شهر در کنار انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری میتواند لحظات منحصربفردی را برای شما به ارمغان آورد.

 



نظرتان را بنویسید







منو