آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو(بخش چهارم)




 

هتل های برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هتل های تور برزیل

 


این هتل 4 ستاره یکی از بهترین هتلهای موجود در این شهر میباشد که همه ساله افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با تور برزیل برای اقامتشان به آن مراجعه خواهند کرد. در ادامه به معرفی جزئیات بیشتری در رابطه با این هتل 4 ستاره خواهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید تا بیشتر با هتل بلو تری در شهر سائوپائولو آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

 

انواع اتاق در هتل بلو تری مرومبی

 

 

اتاق دابل دولوکس: در این نوع اتاقها که در طول سفرتان به این شهر با بلیط هواپیما میتوانید در آنها اقامت پیدا کنید یک تخت دو نفره بزرگ در نظر گرفته شده است و از امکانات آن میتوان به حمام خصوصی اشاره کرد. این نوع اتاقها دارای 27 متر مربع مساحت میباشند.

 

اتاق دابل پریمایر: این اتاقها نیز دارای مساحتی 27 متری میباشند که در آنها یک تخت دو نفره بزرگ در نظر گرفته شده است. این اتاقها دارای حمام خصوصی نیز میباشند.

 

اتاق تویین سوپریور: در این اتاق که میتوانید در طول سفرتان به این شهر با بلیط خارجی از آن استفاده نمایید دو تخت تک نفره قرار گرفته است و دارای 27 متر مربع مساحت میباشد. در این نوع اتاقها نیز حمام خصوصی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 

اتاق تویین دولوکس: دارای 27 متر مربع مساحت میباشد که در آن دو تخت تک نفره قرار داده شده است. این اتاقها نیز دارای حمام خصوصی میباشند که میتوانید در طول سفرتان با تور برزیل از آن استفاده نمایید. می توانید برای مشاهده قیمت تور برزیل وارد سایت سام سیر شوید.

 

سوئیت اکسکیوتیو: این نوع اتاقها بزرگترین اتاق در این هتل 4 ستاره میباشند که در آنها یک تخت دو نفره قرار داده شده است. داشتن مساحتی 42 متری سبب شده تا مسافران در این اتاق از راحتی بیشتری برخوردار باشند.

 

 

فاصله هتل با جاذبههای گردشگری در شهر سائوپائولو

 

 

مرکز خرید سنتر 3: این مرکز خرید که در 8 کیلومتری این هتل قرار گرفته است یکی از بهترین مراکز خرید در این منطقه میباشد که میتوانید در طول سفرتان به شهر سائوپائولو با بلیط هواپیما میتوانید برای رفع نیازتان به آن مراجعه کنید. در صورتی که پیاده به سمت این مرکز خرید حرکت کنید بعد از 110 دقیقه با استفاده از مترو 44 دقیقه و با تاکسی بعد از 18 دقیقه به این مکان خواهید رسید.

 

گوگل سائوپائولو: این مرکز خرید در 3 کیلومتری هتل 4 ستاره بلو تری قرار گرفته است که با استفاده از تاکسی بعد از سپری کردن زمانی حدود 13 دقیقهای به آن خواهید رسید. این مرکز خرید یکی از بهترینها در این منطقه میباشد که بعد از سفر به این شهر با بلیط خارجی میتوانید به خرید کردن از آن بپردازید.

 

مرکز فرهنگی سائوپائولو: برای دیدن این مکان که در 5 کیلومتری هتل قرار گرفته است میتوانید با استفاده از تاکسی 20 دقیقهای به آن برسید. در صورت تمایل میتوانید در طول سفرتان با تور برزیل به این شهر به شکلی پیاده از هتل به این جاذبه گردشگری بروید که در این صورت باید حدود 50 دقیقه از زمانتان را صرف کنید.

 

کلیسا جامع : یکی از جاذبههای گردشگری در این شهر میباشد که افراد زیادی در طول سفرشان با بلیط هواپیما به این منطقه به دیدن آن میروند. این مکان در 10 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که با سپری کردن حدود 25 دقیقه میتوانید با استفاده از خطوط مترو به دیدن ان بروید.

 

موزه هنری سائوپائولو: از جاذبههای گردشگری دیگری که در این شهر میتوانید بعد از ورود به آن با بلیط خارجی به دیدن آن بروید موزه هنری این شهر میباشد که در 8 کیلومتری هتل بلو تری قرار گرفته است. زمان تقریبی برای رسیدن به این جاذبه با تاکسی 20 دقیقه میباشد.

 



نظرتان را بنویسید







منو