باث از شهرهای زیبا موجود در اروپا (بخش دوم)




 

شهرهای زیبا اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

باث از شهرهای زیبا موجود در اروپا (بخش دوم)

 

باث از شهرهای گردشگری در کشور انگلستان میباشد که در آن چشمههای آب گرمی وجود دارد که قدمت آن به زمان رومیان باز خواهد گشت. در این شهر علاوهبر جاذبههای گردشگری و تاریخی انواع سرگرمیهای مفرح و هیجانانگیز وجود دارد که در ادامه به ارائه آنها خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور اروپا به این شهر سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

بالن سواری در شهر باث

 

ممکن است با استفاده از بلیط خارجی تازه وارد این شهر زیبا و دیدنی شده باشید و به دنبال هتلتان هستید تا لوازمتان را در آن بگذارید و یا در خیابانهای این شهر در حال قدم زدن میباشد و از دیدن بناهای تاریخی و زیبای موجود در این شهر لذت میبرید و یا ممکن است در همان ابتدای سفرتان به شهر باث بخواهید به سراغ حمام بزرگ موجود در این شهر بروید.

 

اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم، در زمان ابتدایی وارد شدنتان به این شهر بهتری است به سراغ بالنهایی بروید که در این شهر وجود و با استفاده از آن شهر باث را از بالا نظاره کنید. بالن سواری یکی از مهمترین و قدیمیترین تفریحاتی میباشد که در این منطقه رواج دارد و مورد استقبال جهانگردان زیادی که با تور اروپا ارزان به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

قدمت این تفریح مهیج و شگفتانگیز در شهر باث به حدود دو قرن پیش بازخواهد گشت. بیشک پرواز کردن با استفاده از بالنهای باد گرم تجربهای منحصربفرد میباشد که در طول این سفر میتوانید آن را تجربه کنید.

 

 

حمام رومیها در شهر باث

 

بدون شک افراد زیادی که با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند برای دیدن این اثر تاریخی به این منطقه از کشور انگلستان سفر کردهاند. این حمام از مهمترین جاذبههای گردشگری در کل اروپا میباشد که دارای زیباییهای منحصربفردی بوده و چشم نظاره کنندگان را به خود خیره میکند. در این حمام باستانی انواع مختلفی از اشیا تاریخی قابل مشاهده میباشد به شکلی میتوان گفت این حمام یک موزه تمام عیار میباشد.

 

در صورتی که تمایل دارید از نزدیک از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورید کافیست با استفاده از تور اروپا به کشور انگلستان سفر کنید. این حمام تاریخی به شکلی برروی چشمههای آب گرم بنا شده است و آب گرمی که در آن جاری میشود دارای خواص درمانی بوده و بیش از 42 ماده معدنی در ان وجود دارد.

 

نکته قابل توجه در رابطه با این اثر تاریخی آن است که بیشتر قسمتهای آن از رویدادهای تاریخی جان سالم بدر بردهاند و به شکلی باور نکردنی زیباییهای اولیه خود را حفظ کردهاند.

 

 

هلال سلطنتی

 

علاوهبر حمام رومیان که یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه به شمار میآید در شهر باث جاذبهای پر زرق و برق با نام هلال سلطنتی نیز وجود دارد که سفر به این شهر بدون دیدن کردن از آن تکمیل نخواهد شد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی قیمت مناسب به این منطقه سفر کردید در این مکان میتوانید 30 خانه را مشاهده کنید که تمامی آنها دارای تراس میباشند و در یک ردیف قرار گرفتهاند.

 

این مکان که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است امروزه به موزهای تبدیل شده است که در آن انواع مختلفی از اشیا گران بها به سبک جورجیا نگهداری خواهد شد. در این موزه میتوانید اشیا ثروتمندانی که در زمان گذشته در این مکان سکونت داشتند را مشاهده بفرمایید.

 

طراحی این خانهها به شکلی نیم دایره میباشد که همین موضوع سبب شده تا سازهای منحصربفرد باشد. این ساختمانها در سالهای اوج شکوه معماری در این منطقه ساخته شدهاند و  همین موضوع سبب شده تا زیبایی خیره کننده داشته باشند.



نظرتان را بنویسید







منو