زیبا ترین پل های موجود در جهان با ساختاری عجیب (بخش اول)




 

زیباترین پل های جهان

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با زیبا ترین پل های موجود در جهان با ساختاری عجیب

 

 

یکی از راه های ارتباطی پل ها می باشند که در همه جای جهان وجود دارند. اما برخی از این پل ها جوری طراحی شده اند که آنها علاوه بر ایجاد ارتباط، ظاهری زیبا و بی نظیر دارند. اگر خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده اید و به کشوری سفر کردید بهتر است بدانید که آن کشور دارای پلی با زیبایی منحصر به فرد است یا خیر.

 

 

ما قصد داریم شما را با این پل ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

پل ها برای اینکه ارتباط بین دو منطقه را راحتر و سریع تر کنند ساخته می شوند. معمولا هنگامی که درباره فواید و ضرورات امری صحبت می شود، دیگر به زیبایی آن توجهی نمی شود. با این وجود در برخی از نقاط دنیا یکسری پل هایی وجود دارد که علاوه بر ایجاد ارتباط، دارای زیبایی غیر قابل انتظار می باشند.

.

 

 

پل بزرگ دانی یانگ کانشان (Danyang-Kunshan Grand Bridge)در کشور چین

 

 

یکی از پل های زیبای جهان پل بزرگ دانی یانگ کانشان می باشد که در کشور چین وجود دارد. طول این پل 164.8 کلیومتر می باشد و در حال حاضر جزو طولانی ترین پل های جهان محسوب می شود. این پل در سال 2006 ساخته شده است و در سال 2011 برای استفاده مردم افتتاح شد.

 

اگر خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده اید و به این منطقه سفر کردید حتما از پل استفاده کنید.

 

 برای ساختن این پل مبلغ 8.5 میلیلارد دلار صرف شده است و همین طور برای ساخت آن بیش از 10 هزار نیروی کار مشغول بوده اند. این پل بزرگ شانگهای و ناجینگ پایتخت استان جیانگسو را به هم وصل می کند. نکته ای که درباره این پل وجود دارد این است که با مسیر رودخانه یانگ تسه موازی است.

 

اگر خرید بلیط هواپیما چارتری یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده اید و به این منطقه سفر کردید حتما از پل استفاده کنید.

 

 

پل میلائو ویاداکت (Millau Viaduct)در فرانسه

 

 

یکی دیگر از پل های زیبای جهان پل میلائو ویاداکت است که در فرانسه قرار دارد، این پل الان توانسته است عنوان بلند ترین پل را به خود اختصاص دهد. این پل از لحاظ ارتفاع نیز از برج ایفیل بلند تر می باشد. هیچ وقت مهندسان فکر نمی کردند روزی بتوانند سازه ای بسازند که از برج ایقل بلندتر باشد. این پل همانطور که گفته شد بلندترین پل جاده ای جهان می باشد. ارتفاع پل میلائو ویاداکت 343 متر می باشد. این پل در سال 2004 افتتاح شده است. این پل خارق العاده که شامل مسیر دو طرفه می باشد به وسیله طراع مشهور بریتانیایی، تورمن فاستر طراحی شده است و بر روی دره تارن واقع در جنوب فرانسه، قرار دارد.

 

اگر روزی خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام دادید و به این کشور سفر کردید حتما از این پل دیدن کنید تا متوجه منحصر به فردی آن شوید.

 

 

پل رایبل‌هد ویاداکت (Ribblehead Viaduct)در شمال یورکشایر

 

 

یکی دیگر از پل های زیبای جهان پل رایبل هد ویاداکت می باشد که در شمال ایالت یورکشایر قرار دارد. این پل توسط 24 قوس سنگی که در ارتفاع 32 متری سطح زمین قرار دارد، ساخته شده است. این پل نشانگر یکی از بهترین نمونه های مهندسی بی رقیب کشور انگلیس است. این پل وسیع، در سال های 1870 الی 1874 ساخته شده است.

 

اگر روزی خرید بلیط هواپیما سیستمی یا /بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر/samseir.com/1193/Blog انجام دادید و به این کشور سفر کردید حتما از این پل دیدن کنید تا متوجه خاص بودن آن شوید.

 

این پل در سال 1988 بالاترین عنوان درجه امنیت را کسب کرده است. این پل یکی از پل هایی است که دارای چشم اندازی زیبا و بی نظیر است زیرا که در بین سه قله ی کوه قرار دارد و همین طور مرز بین کامبریا و یورکشایر را تشکیل می دهد.

 

اگر روزی خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام دادی و به شمال یورکشایر سفر کردید، حتما از این پل استفاده کنید تا متجه زیبایی آن شوید و از دیدن مناظر موجود نهایت لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو